fredag 11. januar 2013

Kontorkrok: Lidylliske detaljer og tips


Litt småglimt fra kontorhjørnet vår.
...stadige småforandringer i denne kroken, men slik ser det ut akkurat nå, dere.


Jeg elsker det retro skatollet mitt!
...blir ALDRI lei!*smile*

Jeg har MANGE hobbyting jeg skal ha plass i dette hjørnet.
...av den grunn er det behov for "orden i sysakene".

 Papiroppbevaringen på skatollet er fra ikea.
 I den gamle "stresskofferten" har jeg alle papirene til kort/dekor, og penner/pensler/blyanter er samlet i en stor potteskjuler. Lampen på veggen er kjøpt på bruktbutiken til "Skrot-tor" i Skien og jeg har samlet alt av teip og dekordeip i en stor glassvase.

Bilde: Lidyll photo

Oppslagstavlen min har jeg laget av et gammelt canvasbilde jeg ble lei av. Jeg trakk det om i Ikea stoff, og fester nå inspirasjon og ting jeg må huske på med teip eller nåler.

Jeg har stadig dilla på dyr i interiøret, og nå har en liten "fuglesamling" fått lov å "bo" i kontorkroken.
Uglen er fra Bloomingville/HVIIT, den lille fuglen er fra et NILLE (sett a`4) og den søte fuglen med bildeklype fikk jeg i gave fra svigersøster og lillebror (TGR/Tiger).

Ønsker alle en flott helg!
...jeg har tatt meg en skienstur, og skal koooose meg!

***
Some images from our office-corner.
This space changes all the time.

Have a happy weekend!


11 kommentarer:

  1. Hei.

    Så inspirerende bilder. Elsker skatollet ditt!

    God helg til deg!

    Katrine

    SvarSlett
  2. Vakre Bilder!
    Ønsker deg en NydeligFlott helg!!
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett
  3. god tur!
    ..ikke på skitur - som jeg leste først, for det var ikke typisk deg;) - men skienstur!
    snakkes:)

    SvarSlett
  4. For en lekker skrivekrok! :) Digger bildet som er på fugelen! Lekkert!!
    Kos deg i Skien og ha en fin helg!
    Klem

    SvarSlett
  5. For en fin krok. Kjekt å ha alt samlet et sted. Og jeg diggere skatollet ditt!
    God helg til deg!! :)

    SvarSlett
  6. Herlig krok :) Og skjønner at skatollet er en stor favoritt!! stilig :) Gleder meg til jeg også får en liten kontorkrok her hjemme. Men det er så mye som skal på plass, så det får komme etterhvert :)

    Ønsker deg en herlig helg :)

    Klem fra Nina
    http://drommevillaen.blogg.no

    SvarSlett
  7. Så nydelig krok du hadde der,og så det nydelige skatollet,så flott og så masse herlige detaljer du har der og,det er så deg og eg digger bildene dine:)
    Skulle ønskt eg kunne få til ein krok her og,har liksom alt sprett siden det er liten plass,men kanskje eg kan få til noko:)

    Ein fin fin helg til deg!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  8. Fiiine bilder! *liker*
    Og jeg elsker også skatollet ditt, sukk...

    Er desverre ingen god medblogger for tida...!
    Det er mye annet som har tatt energien min i det siste. Jobber med saken!

    God klem til skjønne deg:)

    SvarSlett
  9. Wasir atau ambeien adalah penyakit yang terjadi pada bagian anus, jenis wasir atau ambeien sendiri ada dua yaitu wasir atau ambeien dalam dan wasir atau ambeien luar. Dalam penangananya sendiri wasir atau ambeien dapat disembuhkan dengan dua jalan yaitu pengobatan medis dan pengobatan non medis atau pengobatan alternatif. Pengobatan alternatif disini salah satu pilihanya adalah dengan menggunakan tanaman herbal atau dengan ramuan tradisional. Ambeclear dan Salep Salwa adalah hasil pengolahan tanaman herbal daun ungu, kunyit putih, dan mahkota dewa yang telah terbukti ampuh mengatasi wasir atau ambeien baik wasir stadium satu, stadium dua, stadium tiga maupun stadium akhir atau stadium empat. Wasir berdarah, wasir yang telah kronis, semua dapat diatasi dengan menggunakan obat ini selain ampuh obat ini juga aman dan tidak menimbulkan efek samping apapun bagi penggunanya sehingga obat ambeclear ini aman dikonsumsi oleh penderita wasir yang sedang hamil maupun menyusui.

    SvarSlett
  10. Cara mengobati kutil Kelamin dengan menggunakan obat kutil Kelamin Alami Alami Tanpa Operasi kutil yang ada di alat kemaluan rontok Solusi yang tepat untuk mengobati penyakit wasir tanpa harus operasi, menggunakan obat wasir  Paling ampuh dari De Nature dan terbaik ada hanya di http://obatwasirme.blogspot.com untuk mendapatkan informasi yang lebih jelas mengenai pengobatan wasir silahkan kontak langsung di nomer 0852 808 77 999 atau 0859 7373 5656 Bagaimana mengobati Ambeien itu sendiri. pengobatan yang terbaik untuk Ambeien adalah dari luar dan dalam sehingga Ambeien benar benar tuntas dan tidak akan kambuh lagi. obat Ambeien terbaik "Ambeclear dari De Nature" Adalah obat Ambeien herbal yang memang terbaik untuk mengobati Ambeien, dan sudah terdaftar di badan obat dan makanan (BPOM) dengan nomer registrasi POM TR: 133 374 041. terbuat dari bahan alami antara lain terdiri Daung Ungu, Mahkota Dewa dan Kunyit Putih.

    SvarSlett
  11. Cara mengobati kutil di kemaluan Tanpa Operasi dengan menggunakan obat kutil kelamin tradisional aman bagi wanita serta ibu yang sedang hamil untuk mendapatkan informasi yang lebih jelas mengenai pengobatan kutil kelamin silahkan kontak langsung di nomer 0852 808 77 999 atau 0859 7373 5656 Bagaimana mengobati Ambeien itu sendiri. pengobatan yang terbaik untuk Ambeien adalah dari luar dan dalam sehingga Ambeien benar benar tuntas dan tidak akan kambuh lagi. obat Ambeien terbaik "Ambeclear dari De Nature" Adalah obat Ambeien herbal yang memang terbaik untuk mengobati Ambeien, dan sudah terdaftar di badan obat dan makanan BPOM) dengan nomer registrasi POM TR: 133 374 041. terbuat dari bahan alami antara lain terdiri Daung Ungu, Mahkota Dewa dan Kunyit Putih.

    SvarSlett

Takk for at du har lyst til å legge igjen en kommentar! Jeg blir så utrolig glad hver gang!*smil*