onsdag 12. januar 2011

Gamle kasser dekker oppbevaringsbehov

Bilder: Lidyll photo
  Jeg er, som dere sikkert har fått med dere, veldig glad i å blande gammelt og nytt. En av mine gjenstander av eldre årgang er denne gamle kassen. Opprinnelig er dette en øl-kasse fra gamle Lundetangens bryggeri i Skien. Selv om jeg den dag i dag bor i Oslo, er jo Skien hjembyen for både meg og samboeren min,og vi har begge mesteparten av vår familie der.

Jeg bruker slike gamle kasser til oppbevaring flere steder i boligen, og akkurat denne har fått lov til å være samlingsplass for mine interiørblader ved siden av sofaen. Hva synes dere?:)

Dekorveggen har jeg tipset om tidligere på denne bloggen, i et innlegg her.

I love to mix old and newer things in the interiour, and one of my older ones is this crate. This was originally a beer-crate from Lundetangens Brewery in our hometown called Skien, but now it serves the function of interiour magazine holder in the living room. What do you think? 

I have  mentioned the decorwall before, and you can find the post here.

9 kommentarer:

  1. ...Den kassa skulle jeg gjeeeerne hatt
    Vi bor jo ved siden av Lundetangen *ler*

    ...Kul bildevegg bak sofan din.
    Atrige kontraster :)

    SvarSlett
  2. Gjør du? Vittig;) Takker! Dekorveggen har jeg fikset selv, har laget et innlegg på bloggen her om det tidligere:) Ligger nok under DIY:) Klem

    SvarSlett
  3. Stilig med slike kasser
    skulle gjerne hatt en selv også

    hilsen fra anita s

    SvarSlett
  4. ah...!!!
    FOR en skjønn stue...
    veggen, lampa, sofaen, putene...ah!
    digget alt i hop!
    klem på deg!

    SvarSlett
  5. Jeg forsto ikke helt setningen du la igjen hos meg*ler*
    "morro at du bor så nære lundetangen, du skulle hatt en slik kasse på flyttelasset til Oslo du også?"
    Jeg bor I Skien nå :)

    SvarSlett
  6. Fin blogg du har. Enig med deg, kasser gjør susen.

    SvarSlett
  7. den veggen din var KJEMPE herlig!
    har visst gått glipp av den i tidligere innlegg..
    kassa var helt perfekt der
    klem

    SvarSlett
  8. Hei, mange gode tips og fine bilder her inne på bloggen din, likte spesielt godt dekorveggen. Gleder meg til å følge deg videre. God onsdagskveld til deg:)

    SvarSlett
  9. Kult med gamle kasser..jeg kjøpte noen gamle eplekasser tidligere i høst...

    Kjekk blogg..legger meg som følger,jeg..
    God helg.
    klem Martha.

    SvarSlett

Takk for at du har lyst til å legge igjen en kommentar! Jeg blir så utrolig glad hver gang!*smil*