søndag 6. mars 2011

Fastelaven i pasteller


I dag er det både fastelavensøndag og VM-innspurt. Dette innbyr til litt pynt og kos!
Bilder: Lidyll photo
Kjøkkenet vårt har blitt riktig så vårlig, med pastell-grønne dører og pastelpynt på fastelavens-risen. Jeg har valgt å dekorere denne med sløyfer av silkebånd i pastel-farger, i motsetning til de mer tradisjonelle med sterke farger og fjær. Hos oss ble det riktig så lekkert synes jeg! Nå er det feiring av Fem-mila i VM med fastelavensboller, mens Ferdinand koser seg i sola i vinduskarmen. *smil*

Ønsker alle en flott søndag! 

***
Today it is both "fastelaven" (i am told this is called pancacke tuesday in england?)and WM (ski) here in Norway. The kichen has been dressed in pastels welcoming the spring, and we will celebrate the WM with chocolate-filled buns!


post signature

10 kommentarer:

  1. Sukk, for en nydelig blogg du har, så koselig å komme over! :D
    Og, se, en pus, jeg er herved helt forelska! *Følger*

    SvarSlett
  2. så fin pus du også har da ;) elsker komboen interiørblogg + pus, hihi. Takk for hyggelig kommentar

    SvarSlett
  3. Så utrolig fint det ble med sløyfer på fastelavens-riset! Du har alltid så gode ideer. Neste fastelaven vil jeg også lage sånne:-)

    Nå er jeg stappmett på boller og søndagsmiddag og skal slappe av på sofaen resten av kvelden:-)
    Herlig med en skikkelig "vår"-søndag.. Endelig!

    Ha en god kveld, søte deg:-)
    Klem Louise

    SvarSlett
  4. Jeg ♥ pasteller!!
    Nydelige og vårlige bilder! *friskt*
    Søndagsklem til deg:)

    SvarSlett
  5. Såå søtt fastelavensris!
    Her er det fargesterk og "fjærete", med to små frøkner som gjerne vil bestemme må estetikeren i meg vike av og til.. ;)

    Hihi..av og til blir det massevis av skriveleifer..jeg har begynt å bruke mobilen når jeg svarer, og fant ut i dag at den automatisk legger inn en del ord, mulig jeg da har gitt noen merkelige svar her og der... ;)

    Bestefar har nå lovet lillesøster nye staver, og plutselig ville hun gå på ski igjen. ;)

    Vi har også kost oss med VM på TVn i dag, til og med jentene sto og ropte "Heia Petter" da han gikk i mål. :)

    Ha en kjempefin kveld

    Klem Silje

    SvarSlett
  6. heihei du søte du ♥
    .. og for noen deilige, pastelbilder!
    hørtes ut som en perfekt fastelavens, med VM og boller... kos deg videre, min venn!

    *smil & klem fra meg*

    SvarSlett
  7. Hærlige bilder!
    D i g g e r vasen i vinduet og nydelige bånd på kvister! :)

    SvarSlett
  8. Nydelig utradisjonell fastelavensris! Håper du har hatt en super dag:)

    SvarSlett
  9. Fastelaven i pastell var slettes ikkje værst i det heile tatt :o)

    E så nyyydelig stemning i bildene dine!

    SvarSlett

Takk for at du har lyst til å legge igjen en kommentar! Jeg blir så utrolig glad hver gang!*smil*