fredag 8. juni 2012

Flott giveaway!


Jeg er så fornøyd for å kunne dele nok en flott giveaway med dere! Denne gangen i samarbeid med 
Her kan dere finne masse lekker kakedekor og tilbehør!


Nå kan en heldig vinner vinne 
  1stk muffinsbrett m lokk  og
1 pakke muffinsformer med sommerfugler
Hurra!

Slik får du lodd:
-1 lodd: Skriv en kommentar under dette innlegget. Skriv hvor mange lodd du tar!
-1 lodd: Legg deg til som følger hos Lidyll via google kontaktnettverk/er allerede følger.
-2 lodd: Lag et innlegg på bloggen din med link hit!
-1 lodd: Ha link til giveawayen på din blogg i sidebaren. Velg det første bildet over.
-1 lodd: Del på din facebookprofil.

Totalt kan man trekke hele 6 lodd!
Heng deg på!

Vinneren trekkes tirsdag 26 juni!

Ønsker alle en super helg!

***
New giveaway!
Have a happy weekend!

122 kommentarer:

  1. Jeg er med med 3 lodd (kommentar og innlegg på bloggen min) :-) Hadde vært supert å vinne!

    SvarSlett
  2. Hei
    Jeg prøver lykken, 2 lodd :-)
    God helg!
    line.strandli@gmail.com

    SvarSlett
  3. Spennende :) 2 lodd på meg!
    Glad helg :)

    /Kristine (k_stordal@hotmail.com)

    SvarSlett
  4. Hei! Så fin premie :)
    Jeg tar 3 lykkelodd :)
    Fin fredag til deg!
    Klem Camilla

    SvarSlett
  5. Så søt gave ;) Jeg har vært følger av deg lenge, så da blir det visst to lodd :)

    SvarSlett
  6. Hei
    Muffinsbrett er noe som står på ønskelisten, så jeg prøver så gjerne lykken!
    2 lodd på meg.
    Ha en flott fredagskveld

    SvarSlett
  7. Prøver lykken med 2 lodd jeg :)
    Klem, Lillian

    SvarSlett
  8. Så søt premie!
    Jeg tar gjerne 2 lodd (kommentar + følger).

    God helg til deg:-)

    SvarSlett
  9. Så herlig :) kanskje det kan motivere meg til å jobbe mer med muffinsene mine? Slår til med 3 lodd :)

    SvarSlett
  10. Så skjønn premie,eg tar 3 lodd:)
    Fin helg til deg!

    SvarSlett
  11. Hærlig premie :)
    jeg trekker 2 lodd :)
    Ha en fin fin helg
    Klem

    SvarSlett
  12. Så søt og sommerlig premie!
    Råååsa og fin :)
    Henger meg på med 2 lodd ♥

    Fin fredagskveld til deg!

    SvarSlett
  13. Ohlala! Såå fine premier!

    2 lodd på meg *håpe, håpe*

    klem

    SvarSlett
  14. For en flott giveaway!!! Jeg prøver lykken med to lodd. :) Ha en kjempefin helg!

    SvarSlett
  15. Elsker sommerfugler! Så søte. Prøver lykken med 3 lodd:)

    SvarSlett
  16. 1 lodd på meg. Må jo bare slenge meg på. Muffinsformene var kjempesøte da :)

    SvarSlett
  17. 2 lodder!!! Fine premier!
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  18. Flott premie!
    Jeg vil gjerne ha 3 lodd :-D

    Klem Karianne

    SvarSlett
  19. Flotte ting! Eg tek 3 lodd hos deg:)

    SvarSlett
  20. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  21. Fin premie :)
    Jeg tar 3 lodd; kommentar, følger og link i sidebaren på bloggen min.
    Ha en fin helg! :)

    SvarSlett
  22. Fin premie!
    Jeg tar 3 lodd hos deg; kommentar, følger og link i sidebaren på bloggen min.
    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  23. SÅ FLOTT.
    KLART JEG MÅ VÆRE MED OG FRISTE LYKKEBN HER INNE HOS DEG.
    ER PÅ BESØK JEVNLIG!
    2 LODD.
    HA EN FIN HELG DU OGSÅ.
    KLEM TOVE

    SvarSlett
  24. Flott premie når man er cupcake hekta slik som meg. Jeg tar to lodd :)

    SvarSlett
  25. Jeg er med :) 2 lodd.
    PS. jeg har en liten giveaway gående om du liker mummitapet.

    SvarSlett
  26. 2 lykkelodd til meg :) God helg!

    SvarSlett
  27. christin.langvik.at.hotmail.com9. juni 2012 kl. 11:43

    Hopper på konkurransen med to lodd:)
    Ha en fin helg!

    Hilsen Christin L

    SvarSlett
  28. Kjempe flott premie :) Jeg trekker 3 lodd jeg.
    Ha en flott lørdag.
    klem Jane

    SvarSlett
  29. Så fine, og så rosa da...! Deltar gjerne med et lodd.

    sigfridpettersen63@hotmail.com

    SvarSlett
  30. Søte muffinsformer, jeg er m m 2 lodd.
    Bli m på min giveaway også;-)
    Klem Bodil

    SvarSlett
  31. 2 lodd til meg :)

    henriette

    fin lørdag til deg.
    så kjekk utfordring, masse gøy inspirasjon å hente.

    SvarSlett
  32. Jippi, enda en give-away hos deg!!
    Jeg blir med og trekker 3 lykkelodd denne gangen:)
    Ha en fin lørdag!

    SvarSlett
  33. Så fin premie! Trekker 2 lykkelodd og krysser fingre og tær for vinnerlykke :-)

    God helg!
    Klem

    SvarSlett
  34. Jeg vil gerne deltage med 1 lod :o)
    (lene_mondrup@yahoo.dk)

    SvarSlett
  35. Hei! Jeg trekker to lodd på en lørdagskveld! Fortsatt god helg! :)

    Hilsen Simone

    SvarSlett
  36. Prøver lykken med et lykkelodd :)

    Birte

    SvarSlett
  37. Fin fiveaway. Jeg prøver lykken med 2 lodd, følger og kommentar!

    SvarSlett
  38. deltar med 1lykkelodd;) mvh.turid.grubben@gmail.com

    SvarSlett
  39. Herlig! 2 lodd p meg (kommentar og følger).
    Ha en fin dag

    SvarSlett
  40. Fin giveaway! Ett lodd på meg :) (for det teller vel ikke å følge bloggen på bloglovin...?)

    SvarSlett
  41. Jag är gärna med, jag tar 2 lotter.
    Här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/june/26-juni-giveaway.html

    SvarSlett
  42. Flott premie! Jeg tar 2 lodd og håper på vinnerlykke :-)
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  43. Jag är med och tar tre lotter!
    Följer bloggen (nr 675)
    Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2012/june/lidyll.html#comment

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvarSlett
  44. Så kjekt med det lokket! Jeg kunne godt tenke med å bake noen muffins for å ta med på stranda i sommer ;)
    3 lodd.

    SvarSlett
  45. Jeg er med og tar 2 lodd!

    Irena

    irenaruskinja@gmail.com

    SvarSlett
  46. Trekker et lykke lodd og krysser fingrene!:))
    -Vibeke, froken_p(A)live.no

    SvarSlett
  47. Jeg satser stort med ett lodd.

    tomabjer@online.no

    SvarSlett
  48. Heisann!

    Jeg deltar med et lodd.
    for en super premie! :)

    -Heidi
    (heirams@hotmail.com)

    SvarSlett
  49. Så flott giveaway! Dette hadde vært supert å vunnet til blåbærsesongen starter og vi kan lage deilig hjemmelagde blåbærmuffins <3
    Trekker 3 lodd for kommentar, følger og delt på facebook.
    Ønsker deg en flott dag videre!
    -Helene-
    riola@live.no

    SvarSlett
  50. Kjempeflott premie. Prøver lykken med tre lodd. :)

    SvarSlett
  51. Hei!
    Jeg tar gjerne et lodd for kommentar :)

    i_Sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  52. Så gøy!
    Kjempeflott premie.
    Følger (fra før av) linker om kommentar.
    Klem Nina

    SvarSlett
  53. To lodd :) Kommentar her, og følger :)

    SvarSlett
  54. 5 lykkelodd på meg :-)
    Linker i innlegg, sidemeny, kommentar og følger!

    SvarSlett
  55. Jeg tar gjerne 5 lodd og krysser alle fingre for en kjempefin remie.

    Mvh. Kristine S
    E-post:kristine907@gmail.com

    SvarSlett
  56. herlig premie! Jeg har blitt bitt av cupkake basillen etter bakekurs med Fabelaktige Maia, så denne hadde vært midt i blinken! ;)
    Jeg tar 3 lodd!

    SvarSlett
  57. Hei! Jeg vil gjerne delta, og trekker 3 lodd! Følger, deler og kommenterer!

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  58. Vil gjerne være med og tar 2 lodd, kommentar og følger av bloggen. Krysser fingrene for denne fine premien.

    Vil også tipse om en giveaway på bloggen http://corallpurebeauty.blogspot.com

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  59. Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Kjempe søte muffins former..Hellemindussen..
    ( \_/ ) Jeg trekker 3 lodd..
    (=’.'=) Følger via Google - Deler på Facebook
    («)_(«) & Kommentar..
    Ønsker deg en kjempe fin uke..
    Stor hilsen fra Monica Karin - canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  60. Jeg tar gjerne ett lodd:)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  61. For en søt premie :) Jeg tar 3 lodd!
    Ingrid

    SvarSlett
  62. Jeg deltar, og tar med meg 3 lodd! :) Krysser fingrene!
    Hilsen Lotte!
    lotteolsenphotography@gmail.com

    SvarSlett
  63. Muffinsformene var så SØTE, jeg tar 5 lodd :)

    SvarSlett
  64. 1 lodd på meg:)

    -Ida:)
    (ida_jc@hotmail.com)

    SvarSlett
  65. Forresten, så fine bilder det er på bloggen din!
    *imponert*
    -Ida igjen:P

    SvarSlett
  66. Da fyrer jeg løs med 4 lodd på denne =)

    SvarSlett
  67. 1 lodd på meg :)
    Tina.sves@gmail.com

    SvarSlett
  68. Deltar med 2 lodd, følger og kommentar :)
    Mvh Beate
    lillemeg26@hotmail.com

    SvarSlett
  69. Muffins er en slager her i huset.
    Jeg prøver lykken med 3 lodd - kommentar, link og følger.
    Ønsker deg en flott dag.
    Mari Johanne

    SvarSlett
  70. Så nydelige premier ♥
    Jeg er gjerne med og tar 5 lodd. Følger fra før, har laget innlegg: http://konkurranseblogg.blogspot.no/2012/06/giveaway-hos-lidyll.html og delt på face.

    Klem

    SvarSlett
  71. Søteste muffinsformene jeg har sett iallefall! :)
    Deltar med 1 lodd!
    (signe@epost.no)

    SvarSlett
  72. Prøver lykken med tre lodd;)

    Klem charlotte

    SvarSlett
  73. TRekker 4 lodd og krysser fingrene :)

    SvarSlett
  74. Denne gaven har jeg kjempe lyst på. Tar 2 lodd. Linker på bloggen og kommentar

    SvarSlett
  75. Jeg vil gjerne delta med 3 lodd! :-)

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  76. Kult!
    Hvis jeg vinner kan jeg jo begynne å bake muffins.. Ikke noe jeg har for vane å gjøre..;)
    3 lodd takk; følger, kommentar + link.
    klemklem

    SvarSlett
  77. Tar en lott=)
    Mvh Annelie
    a.e.m-49@hotmail.com

    SvarSlett
  78. Elsker muffins :-)
    2 lodd på meg.
    Ha en kjempefin helg :-)
    -Susanne-

    SvarSlett
  79. Så fin giveaway, jeg prøver lykken med 2 lodd:)
    blomsterhjertet@gmail.com

    SvarSlett
  80. Jag tar en lott :)
    Hälsningar Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvarSlett
  81. Tar 1 lodd.

    Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  82. Jeg prøver lykken med 3 lodd :D

    SvarSlett
  83. Vil veldig gjerne delta med 2 lodd.
    Kommentar + følger via google.

    Laila.lovseth@hotmail.com

    SvarSlett
  84. Jeg prøver gjerne lykken med 1 lodd! alinaene20@yahoo.com
    Klem fra Alina

    SvarSlett
  85. Jeg er med :D deltar med 2 lodd :)
    Rannveig Kh, rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  86. Så flott give away...er med me 2 lodd

    ha en herlig tirsdag
    klem fra Lill

    SvarSlett
  87. Jeg prøver vinnerlykken med 2 lodd.
    Veldig søt premie! :) God uke til deg!
    //Lill Therese

    SvarSlett
  88. Jeg trekker 4 lykkelodd ( kommentar, følger, lagt til i bloggen og på facebook) og krysser fingre og tær.
    Ønsker deg en glad tirsdagskveld
    Klem, Lisa

    SvarSlett
  89. Trekker 1 lodd
    Mvh Frank
    frankiboy@hotmail.com

    SvarSlett
  90. 2 lodd på meg i siste liten:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  91. 1lodd på meg!! Elsker å bake, så det badde passet ypperlig!!!!!
    Mvh Siri

    SvarSlett
  92. 4 lodd og takk skal du ha :-)

    mail adr: plosella_38live.com

    SvarSlett
  93. 1 lodd på meg.
    Hilsen Kjerstin
    (kjerstinlindgard@yahoo.no)

    SvarSlett
  94. 3 lodd(kommentar,følger og delt på fb) =)
    god helg=)
    Janne
    jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett
  95. Så flott giveaway, jeg prøver meg med tre lodd :)

    SvarSlett
  96. Et lodd på meg :) God sommer!*

    theastyles@hotmail.com

    SvarSlett
  97. Trekker 3 lodd :) (Følger, kommentar og delt på FB)
    kjerstiogkim@hotmail.com

    SvarSlett
  98. 2 lodd på meg. Kommentar og delt på fb :)
    tigerjente87@hotmail.com

    SvarSlett
  99. Jeg trekker 1 lodd:)
    Det finnes så mange fine muffins former,
    man får aldri nok:)

    Mvh meg:)

    tonkabeans@live.no

    SvarSlett
  100. Hei! To lodd på meg :)

    Mvh Camilla, toyotacrown (ætt) hotmail.com

    SvarSlett
  101. hej :) jeg tar gjerne 3 lodd :) og krysser fingrene for denne fine premien :)

    tomkgreen@hotmail.com

    SvarSlett
  102. Hei.

    Jeg prøver lykken med 3 lodd.

    Hilsen Linda

    SvarSlett
  103. Jeg prøver med med 2 lodd :)

    holme_22 @ hotmail.com

    SvarSlett
  104. Heihei!

    Prøver meg med 3 lodd hos deg :)

    Give away hos meg også!

    Klem Anette

    SvarSlett
  105. Puh... Jeg rakk det.
    3 lodd til meg.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  106. Also I would like sign up for these fine candy.:)
    4 lodd
    hugs
    Gerda

    SvarSlett
  107. Åååh! så søte former!
    3 lodd til meg (kommentar, følger og linker)
    Ha en NydeligFlott mandag!
    Klem :-)

    SvarSlett
  108. Jeg vil gjerne være med med 2 lodd :)

    SvarSlett
  109. Prøver lykken med 2 lodd jeg :)
    Klem, Wildflower

    SvarSlett
  110. Å, de hadde vært supre nå som jeg skal bake masse barselbakst ;-) Jeg tar to lodd takk og håper på seier! Hi hi!!

    SvarSlett
  111. This is a good tip especially to those fresh
    to the blogosphere. Short but very accurate information… Appreciate your sharing
    this one. A must read article!

    My blog post; diet plan
    My page > Loss weight Pills

    SvarSlett
  112. A fascinating disсusѕiοn is ԁefinіtely worth comment.
    I belieѵе that you shοuld publish more about this ѕubject, it
    may not be a taboo subject but typically peoрle
    do not diѕсuss these iѕsuеs. To the next!
    All the best!!

    my pаge - pseudo hcl

    SvarSlett
  113. Good article. I certainly loѵe thiѕ webѕite.
    Κeeρ іt up!

    Herе is my web page :: buy lipodrene with ephedra

    SvarSlett
  114. Niсe pоѕt. I learn ѕοmething
    totally new аnd challenging on sites I stumbleupon еѵery ԁay.
    It will аlwaуs be eхсiting to read
    through aгticlеs frοm οther ωriters and use something
    from otheг ωeb sitеs.

    Here is my web page http://bullshido.org/w/index.php?title=Exactly_what_Do_Mormon_Tea_Plant_Do_For_Losing_Weight?

    SvarSlett

Takk for at du har lyst til å legge igjen en kommentar! Jeg blir så utrolig glad hver gang!*smil*