fredag 8. juni 2012

Flott giveaway!


Jeg er så fornøyd for å kunne dele nok en flott giveaway med dere! Denne gangen i samarbeid med 
Her kan dere finne masse lekker kakedekor og tilbehør!


Nå kan en heldig vinner vinne 
  1stk muffinsbrett m lokk  og
1 pakke muffinsformer med sommerfugler
Hurra!

Slik får du lodd:
-1 lodd: Skriv en kommentar under dette innlegget. Skriv hvor mange lodd du tar!
-1 lodd: Legg deg til som følger hos Lidyll via google kontaktnettverk/er allerede følger.
-2 lodd: Lag et innlegg på bloggen din med link hit!
-1 lodd: Ha link til giveawayen på din blogg i sidebaren. Velg det første bildet over.
-1 lodd: Del på din facebookprofil.

Totalt kan man trekke hele 6 lodd!
Heng deg på!

Vinneren trekkes tirsdag 26 juni!

Ønsker alle en super helg!

***
New giveaway!
Have a happy weekend!

130 kommentarer:

  1. Jeg er med med 3 lodd (kommentar og innlegg på bloggen min) :-) Hadde vært supert å vinne!

    SvarSlett
  2. Hei
    Jeg prøver lykken, 2 lodd :-)
    God helg!
    line.strandli@gmail.com

    SvarSlett
  3. Spennende :) 2 lodd på meg!
    Glad helg :)

    /Kristine (k_stordal@hotmail.com)

    SvarSlett
  4. Hei! Så fin premie :)
    Jeg tar 3 lykkelodd :)
    Fin fredag til deg!
    Klem Camilla

    SvarSlett
  5. Så søt gave ;) Jeg har vært følger av deg lenge, så da blir det visst to lodd :)

    SvarSlett
  6. Hei
    Muffinsbrett er noe som står på ønskelisten, så jeg prøver så gjerne lykken!
    2 lodd på meg.
    Ha en flott fredagskveld

    SvarSlett
  7. Prøver lykken med 2 lodd jeg :)
    Klem, Lillian

    SvarSlett
  8. Så søt premie!
    Jeg tar gjerne 2 lodd (kommentar + følger).

    God helg til deg:-)

    SvarSlett
  9. Så herlig :) kanskje det kan motivere meg til å jobbe mer med muffinsene mine? Slår til med 3 lodd :)

    SvarSlett
  10. Så skjønn premie,eg tar 3 lodd:)
    Fin helg til deg!

    SvarSlett
  11. Hærlig premie :)
    jeg trekker 2 lodd :)
    Ha en fin fin helg
    Klem

    SvarSlett
  12. Så søt og sommerlig premie!
    Råååsa og fin :)
    Henger meg på med 2 lodd ♥

    Fin fredagskveld til deg!

    SvarSlett
  13. Ohlala! Såå fine premier!

    2 lodd på meg *håpe, håpe*

    klem

    SvarSlett
  14. For en flott giveaway!!! Jeg prøver lykken med to lodd. :) Ha en kjempefin helg!

    SvarSlett
  15. Elsker sommerfugler! Så søte. Prøver lykken med 3 lodd:)

    SvarSlett
  16. 1 lodd på meg. Må jo bare slenge meg på. Muffinsformene var kjempesøte da :)

    SvarSlett
  17. 2 lodder!!! Fine premier!
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  18. Flott premie!
    Jeg vil gjerne ha 3 lodd :-D

    Klem Karianne

    SvarSlett
  19. Flotte ting! Eg tek 3 lodd hos deg:)

    SvarSlett
  20. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  21. Fin premie :)
    Jeg tar 3 lodd; kommentar, følger og link i sidebaren på bloggen min.
    Ha en fin helg! :)

    SvarSlett
  22. Fin premie!
    Jeg tar 3 lodd hos deg; kommentar, følger og link i sidebaren på bloggen min.
    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  23. SÅ FLOTT.
    KLART JEG MÅ VÆRE MED OG FRISTE LYKKEBN HER INNE HOS DEG.
    ER PÅ BESØK JEVNLIG!
    2 LODD.
    HA EN FIN HELG DU OGSÅ.
    KLEM TOVE

    SvarSlett
  24. Flott premie når man er cupcake hekta slik som meg. Jeg tar to lodd :)

    SvarSlett
  25. Jeg er med :) 2 lodd.
    PS. jeg har en liten giveaway gående om du liker mummitapet.

    SvarSlett
  26. 2 lykkelodd til meg :) God helg!

    SvarSlett
  27. christin.langvik.at.hotmail.com9. juni 2012 kl. 11.43

    Hopper på konkurransen med to lodd:)
    Ha en fin helg!

    Hilsen Christin L

    SvarSlett
  28. Kjempe flott premie :) Jeg trekker 3 lodd jeg.
    Ha en flott lørdag.
    klem Jane

    SvarSlett
  29. Så fine, og så rosa da...! Deltar gjerne med et lodd.

    sigfridpettersen63@hotmail.com

    SvarSlett
  30. Søte muffinsformer, jeg er m m 2 lodd.
    Bli m på min giveaway også;-)
    Klem Bodil

    SvarSlett
  31. 2 lodd til meg :)

    henriette

    fin lørdag til deg.
    så kjekk utfordring, masse gøy inspirasjon å hente.

    SvarSlett
  32. Jippi, enda en give-away hos deg!!
    Jeg blir med og trekker 3 lykkelodd denne gangen:)
    Ha en fin lørdag!

    SvarSlett
  33. Så fin premie! Trekker 2 lykkelodd og krysser fingre og tær for vinnerlykke :-)

    God helg!
    Klem

    SvarSlett
  34. Jeg vil gerne deltage med 1 lod :o)
    (lene_mondrup@yahoo.dk)

    SvarSlett
  35. Hei! Jeg trekker to lodd på en lørdagskveld! Fortsatt god helg! :)

    Hilsen Simone

    SvarSlett
  36. Prøver lykken med et lykkelodd :)

    Birte

    SvarSlett
  37. Fin fiveaway. Jeg prøver lykken med 2 lodd, følger og kommentar!

    SvarSlett
  38. deltar med 1lykkelodd;) mvh.turid.grubben@gmail.com

    SvarSlett
  39. Herlig! 2 lodd p meg (kommentar og følger).
    Ha en fin dag

    SvarSlett
  40. Fin giveaway! Ett lodd på meg :) (for det teller vel ikke å følge bloggen på bloglovin...?)

    SvarSlett
  41. Jag är gärna med, jag tar 2 lotter.
    Här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/june/26-juni-giveaway.html

    SvarSlett
  42. Flott premie! Jeg tar 2 lodd og håper på vinnerlykke :-)
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  43. Jag är med och tar tre lotter!
    Följer bloggen (nr 675)
    Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2012/june/lidyll.html#comment

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvarSlett
  44. Så kjekt med det lokket! Jeg kunne godt tenke med å bake noen muffins for å ta med på stranda i sommer ;)
    3 lodd.

    SvarSlett
  45. Jeg er med og tar 2 lodd!

    Irena

    irenaruskinja@gmail.com

    SvarSlett
  46. Trekker et lykke lodd og krysser fingrene!:))
    -Vibeke, froken_p(A)live.no

    SvarSlett
  47. Jeg satser stort med ett lodd.

    tomabjer@online.no

    SvarSlett
  48. Heisann!

    Jeg deltar med et lodd.
    for en super premie! :)

    -Heidi
    (heirams@hotmail.com)

    SvarSlett
  49. Så flott giveaway! Dette hadde vært supert å vunnet til blåbærsesongen starter og vi kan lage deilig hjemmelagde blåbærmuffins <3
    Trekker 3 lodd for kommentar, følger og delt på facebook.
    Ønsker deg en flott dag videre!
    -Helene-
    riola@live.no

    SvarSlett
  50. Kjempeflott premie. Prøver lykken med tre lodd. :)

    SvarSlett
  51. Hei!
    Jeg tar gjerne et lodd for kommentar :)

    i_Sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  52. Så gøy!
    Kjempeflott premie.
    Følger (fra før av) linker om kommentar.
    Klem Nina

    SvarSlett
  53. To lodd :) Kommentar her, og følger :)

    SvarSlett
  54. 5 lykkelodd på meg :-)
    Linker i innlegg, sidemeny, kommentar og følger!

    SvarSlett
  55. Jeg tar gjerne 5 lodd og krysser alle fingre for en kjempefin remie.

    Mvh. Kristine S
    E-post:kristine907@gmail.com

    SvarSlett
  56. herlig premie! Jeg har blitt bitt av cupkake basillen etter bakekurs med Fabelaktige Maia, så denne hadde vært midt i blinken! ;)
    Jeg tar 3 lodd!

    SvarSlett
  57. Hei! Jeg vil gjerne delta, og trekker 3 lodd! Følger, deler og kommenterer!

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  58. Vil gjerne være med og tar 2 lodd, kommentar og følger av bloggen. Krysser fingrene for denne fine premien.

    Vil også tipse om en giveaway på bloggen http://corallpurebeauty.blogspot.com

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  59. Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Kjempe søte muffins former..Hellemindussen..
    ( \_/ ) Jeg trekker 3 lodd..
    (=’.'=) Følger via Google - Deler på Facebook
    («)_(«) & Kommentar..
    Ønsker deg en kjempe fin uke..
    Stor hilsen fra Monica Karin - canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  60. 3 lodd :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  61. Jeg tar gjerne ett lodd:)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  62. For en søt premie :) Jeg tar 3 lodd!
    Ingrid

    SvarSlett
  63. Jeg deltar, og tar med meg 3 lodd! :) Krysser fingrene!
    Hilsen Lotte!
    lotteolsenphotography@gmail.com

    SvarSlett
  64. Muffinsformene var så SØTE, jeg tar 5 lodd :)

    SvarSlett
  65. 1 lodd på meg:)

    -Ida:)
    (ida_jc@hotmail.com)

    SvarSlett
  66. Forresten, så fine bilder det er på bloggen din!
    *imponert*
    -Ida igjen:P

    SvarSlett
  67. Da fyrer jeg løs med 4 lodd på denne =)

    SvarSlett
  68. 1 lodd på meg :)
    Tina.sves@gmail.com

    SvarSlett
  69. Deltar med 2 lodd, følger og kommentar :)
    Mvh Beate
    lillemeg26@hotmail.com

    SvarSlett
  70. Muffins er en slager her i huset.
    Jeg prøver lykken med 3 lodd - kommentar, link og følger.
    Ønsker deg en flott dag.
    Mari Johanne

    SvarSlett
  71. Så nydelige premier ♥
    Jeg er gjerne med og tar 5 lodd. Følger fra før, har laget innlegg: http://konkurranseblogg.blogspot.no/2012/06/giveaway-hos-lidyll.html og delt på face.

    Klem

    SvarSlett
  72. Søteste muffinsformene jeg har sett iallefall! :)
    Deltar med 1 lodd!
    (signe@epost.no)

    SvarSlett
  73. Prøver lykken med tre lodd;)

    Klem charlotte

    SvarSlett
  74. TRekker 4 lodd og krysser fingrene :)

    SvarSlett
  75. Denne gaven har jeg kjempe lyst på. Tar 2 lodd. Linker på bloggen og kommentar

    SvarSlett
  76. Jeg vil gjerne delta med 3 lodd! :-)

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  77. Kult!
    Hvis jeg vinner kan jeg jo begynne å bake muffins.. Ikke noe jeg har for vane å gjøre..;)
    3 lodd takk; følger, kommentar + link.
    klemklem

    SvarSlett
  78. Tar en lott=)
    Mvh Annelie
    a.e.m-49@hotmail.com

    SvarSlett
  79. Elsker muffins :-)
    2 lodd på meg.
    Ha en kjempefin helg :-)
    -Susanne-

    SvarSlett
  80. Så fin giveaway, jeg prøver lykken med 2 lodd:)
    blomsterhjertet@gmail.com

    SvarSlett
  81. Jag tar en lott :)
    Hälsningar Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvarSlett
  82. Tar 1 lodd.

    Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  83. Jeg prøver lykken med 3 lodd :D

    SvarSlett
  84. Vil veldig gjerne delta med 2 lodd.
    Kommentar + følger via google.

    Laila.lovseth@hotmail.com

    SvarSlett
  85. Jeg prøver gjerne lykken med 1 lodd! alinaene20@yahoo.com
    Klem fra Alina

    SvarSlett
  86. Lekker give-away. Tusen takk for at du gir oss muligheten til å vinne så flotte ting. Ha en strålende kveld. 3 lodd til meg.

    SvarSlett
  87. Jeg er med :D deltar med 2 lodd :)
    Rannveig Kh, rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  88. Så flott give away...er med me 2 lodd

    ha en herlig tirsdag
    klem fra Lill

    SvarSlett
  89. Jeg prøver vinnerlykken med 2 lodd.
    Veldig søt premie! :) God uke til deg!
    //Lill Therese

    SvarSlett
  90. Jeg trekker 4 lykkelodd ( kommentar, følger, lagt til i bloggen og på facebook) og krysser fingre og tær.
    Ønsker deg en glad tirsdagskveld
    Klem, Lisa

    SvarSlett
  91. Trekker 1 lodd
    Mvh Frank
    frankiboy@hotmail.com

    SvarSlett
  92. 2 lodd på meg i siste liten:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  93. 1lodd på meg!! Elsker å bake, så det badde passet ypperlig!!!!!
    Mvh Siri

    SvarSlett
  94. 4 lodd og takk skal du ha :-)

    mail adr: plosella_38live.com

    SvarSlett
  95. 1 lodd på meg.
    Hilsen Kjerstin
    (kjerstinlindgard@yahoo.no)

    SvarSlett
  96. 3 lodd(kommentar,følger og delt på fb) =)
    god helg=)
    Janne
    jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett
  97. Så flott giveaway, jeg prøver meg med tre lodd :)

    SvarSlett
  98. Et lodd på meg :) God sommer!*

    theastyles@hotmail.com

    SvarSlett
  99. Trekker 3 lodd :) (Følger, kommentar og delt på FB)
    kjerstiogkim@hotmail.com

    SvarSlett
  100. 2 lodd på meg. Kommentar og delt på fb :)
    tigerjente87@hotmail.com

    SvarSlett
  101. Jeg trekker 1 lodd:)
    Det finnes så mange fine muffins former,
    man får aldri nok:)

    Mvh meg:)

    tonkabeans@live.no

    SvarSlett
  102. Hei! To lodd på meg :)

    Mvh Camilla, toyotacrown (ætt) hotmail.com

    SvarSlett
  103. hej :) jeg tar gjerne 3 lodd :) og krysser fingrene for denne fine premien :)

    tomkgreen@hotmail.com

    SvarSlett
  104. Hei.

    Jeg prøver lykken med 3 lodd.

    Hilsen Linda

    SvarSlett
  105. Jeg prøver med med 2 lodd :)

    holme_22 @ hotmail.com

    SvarSlett
  106. Heihei!

    Prøver meg med 3 lodd hos deg :)

    Give away hos meg også!

    Klem Anette

    SvarSlett
  107. Puh... Jeg rakk det.
    3 lodd til meg.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  108. Also I would like sign up for these fine candy.:)
    4 lodd
    hugs
    Gerda

    SvarSlett
  109. Åååh! så søte former!
    3 lodd til meg (kommentar, følger og linker)
    Ha en NydeligFlott mandag!
    Klem :-)

    SvarSlett
  110. Jeg vil gjerne være med med 2 lodd :)

    SvarSlett
  111. Prøver lykken med 2 lodd jeg :)
    Klem, Wildflower

    SvarSlett
  112. Å, de hadde vært supre nå som jeg skal bake masse barselbakst ;-) Jeg tar to lodd takk og håper på seier! Hi hi!!

    SvarSlett
  113. This is a good tip especially to those fresh
    to the blogosphere. Short but very accurate information… Appreciate your sharing
    this one. A must read article!

    My blog post; diet plan
    My page > Loss weight Pills

    SvarSlett
  114. A fascinating disсusѕiοn is ԁefinіtely worth comment.
    I belieѵе that you shοuld publish more about this ѕubject, it
    may not be a taboo subject but typically peoрle
    do not diѕсuss these iѕsuеs. To the next!
    All the best!!

    my pаge - pseudo hcl

    SvarSlett
  115. Good article. I certainly loѵe thiѕ webѕite.
    Κeeρ іt up!

    Herе is my web page :: buy lipodrene with ephedra

    SvarSlett
  116. Niсe pоѕt. I learn ѕοmething
    totally new аnd challenging on sites I stumbleupon еѵery ԁay.
    It will аlwaуs be eхсiting to read
    through aгticlеs frοm οther ωriters and use something
    from otheг ωeb sitеs.

    Here is my web page http://bullshido.org/w/index.php?title=Exactly_what_Do_Mormon_Tea_Plant_Do_For_Losing_Weight?

    SvarSlett
  117. Wasir atau ambeien adalah penyakit yang terjadi pada bagian anus, jenis wasir atau ambeien sendiri ada dua yaitu wasir atau ambeien dalam dan wasir atau ambeien luar. Dalam penangananya sendiri wasir atau ambeien dapat disembuhkan dengan dua jalan yaitu pengobatan medis dan pengobatan non medis atau pengobatan alternatif. Pengobatan alternatif disini salah satu pilihanya adalah dengan menggunakan tanaman herbal atau dengan ramuan tradisional. Ambeclear dan Salep Salwa adalah hasil pengolahan tanaman herbal daun ungu, kunyit putih, dan mahkota dewa yang telah terbukti ampuh mengatasi wasir atau ambeien baik wasir stadium satu, stadium dua, stadium tiga maupun stadium akhir atau stadium empat. Wasir berdarah, wasir yang telah kronis, semua dapat diatasi dengan menggunakan obat ini selain ampuh obat ini juga aman dan tidak menimbulkan efek samping apapun bagi penggunanya sehingga obat ambeclear ini aman dikonsumsi oleh penderita wasir yang sedang hamil maupun menyusui.

    SvarSlett
  118. Cara mengobati kutil Kelamin dengan menggunakan obat kutil Kelamin Alami Alami Tanpa Operasi kutil yang ada di alat kemaluan rontok Solusi yang tepat untuk mengobati penyakit wasir tanpa harus operasi, menggunakan obat wasir  Paling ampuh dari De Nature dan terbaik ada hanya di http://obatwasirme.blogspot.com untuk mendapatkan informasi yang lebih jelas mengenai pengobatan wasir silahkan kontak langsung di nomer 0852 808 77 999 atau 0859 7373 5656 Bagaimana mengobati Ambeien itu sendiri. pengobatan yang terbaik untuk Ambeien adalah dari luar dan dalam sehingga Ambeien benar benar tuntas dan tidak akan kambuh lagi. obat Ambeien terbaik "Ambeclear dari De Nature" Adalah obat Ambeien herbal yang memang terbaik untuk mengobati Ambeien, dan sudah terdaftar di badan obat dan makanan (BPOM) dengan nomer registrasi POM TR: 133 374 041. terbuat dari bahan alami antara lain terdiri Daung Ungu, Mahkota Dewa dan Kunyit Putih.

    SvarSlett
  119. Cara mengobati kutil di kemaluan Tanpa Operasi dengan menggunakan obat kutil kelamin tradisional aman bagi wanita serta ibu yang sedang hamil untuk mendapatkan informasi yang lebih jelas mengenai pengobatan kutil kelamin silahkan kontak langsung di nomer 0852 808 77 999 atau 0859 7373 5656 Bagaimana mengobati Ambeien itu sendiri. pengobatan yang terbaik untuk Ambeien adalah dari luar dan dalam sehingga Ambeien benar benar tuntas dan tidak akan kambuh lagi. obat Ambeien terbaik "Ambeclear dari De Nature" Adalah obat Ambeien herbal yang memang terbaik untuk mengobati Ambeien, dan sudah terdaftar di badan obat dan makanan BPOM) dengan nomer registrasi POM TR: 133 374 041. terbuat dari bahan alami antara lain terdiri Daung Ungu, Mahkota Dewa dan Kunyit Putih.

    SvarSlett

Takk for at du har lyst til å legge igjen en kommentar! Jeg blir så utrolig glad hver gang!*smil*