lørdag 8. januar 2011

Min blå lotus


"Loppefunn er gull i grunn!"

Så lenge varte planen min om "hvitt og rent" interiør. Jeg var så heldig og vinne denne blå cathrineHolm skålen på ebay for en veldig rimelig penge, og ble hoppende glad da den kom i posten.

Bilder: Lidyll Photo
 Jeg synes den var feiende flott, og kunne jo ikke gjemme den vekk i skapet. Istedet inspirerte den meg til å få inn litt blått og rosa i detaljene i stua. Synes det ble riktig så flott, og deilig med litt farger som hinter om varmere tider. Denne skålen ble med en gang en av mine nye favoritter!

When I got this beautiful blue cathrineHolm bowl in the mail after a ebay-win, I got so inspired that the colorscheme in the livingroom got a hint of spring-feeling. This is my new favourite!
post signature

7 kommentarer:

  1. ..Kan ikke tenke meg noe vakerere..
    Du har kapret den catherineholm bollen jeg drømmer om*ler*
    NYDELIG :)

    SvarSlett
  2. jeg er så misunnelig på den hvite vasen din jeg...
    OG den store brune du har i 'headeren';-))
    leter i bruktbutikkene, har mange vaser, men de er bare
    sånne små..
    vaser og puter - får aldri nok
    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  3. Ja det var et kupp! Nydelig blåfarge. God helg til deg og!:)

    SvarSlett
  4. For en herlig blogg!!! Gjett om jeg er glad for at jeg fant deg! Du har herved fått en ny følger :)

    Kitty :)

    SvarSlett
  5. heihei!
    og 1000 takk for de koseligste ord du har lagt igjen på min blogg!
    ..dessverre er stolen en kopi ja! tenker å kjøpe orginalen den dagen jeg blir rik :0)
    legger meg til som følger hos deg, for bloggen din er bare helt herlig - oser av personlighet & sjarme - akkurat som jeg liker!
    ha en fortsatt fin helg - klem fra meg!

    SvarSlett
  6. Hei på deg!
    Takk for koselig hilsen inne hos meg.
    Flotte bilder du har også. Likte veldig godt innlegget ditt fra julen, beauti-fugl. Du har også en flott komposisjon i headeren din. Lerkegrener er kanskje noe av det vakreste...
    Ha en fantstisk søndag.
    Vh Connie

    SvarSlett
  7. Tusen takk alle sammen for utrolig hyggelige kommentarer! Jeg blir helt rørt, og synes det er fantastisk med så god tilbakemelding!:) Håper dere alle får en super søndag!:)Stor klem, Lidyll

    SvarSlett

Takk for at du har lyst til å legge igjen en kommentar! Jeg blir så utrolig glad hver gang!*smil*