torsdag 8. desember 2011

Hurra! Lidyll i STUDIO!


...husker dere julegavekonkurransen arrangert av STUDIO?
....gjett hvem som vant, sitter med smilet om munnen og nå er å se i nyeste utgave av STUDIO?
ja, det er meg det! 
HURRA!
*smiler*

...for de av dere som lurer på hva de røde kryssene i bildene over er for noe, er det en liten korrigering fra min side, da studio dessverre har skrevet feil i navnet mitt. Det har sneket seg inn en r i første etternavnet som ikke skal være der rett og slett.....så vet dere det...Plutselig er jeg nå "ute i verden" med fullt navn gitt*blunkesmil*


...og har dere ikke tittet i interiørbladet STUDIO før? 
Nå er utgave nummer 2  med masse inpirasjon i hyllene, så løp og kjøp!
*smile*

Dere kan også finne nettsidene til STUDIO her.

..og for de av dere som har lyst til å se originalinnlegget mitt med tips om personlige julegaver, kan dere titte inn her.
Ønsker alle en flott kveld!


post signature

33 kommentarer:

  1. Hihi, skjønte det allerede, jeg;-) Har ikke sett i bladet, men hadde en snikende mistanke:-) Vel fortjent!

    Gratulerer så mye, Live! Klemmer:-)

    SvarSlett
  2. Så stas!!!! Gratulerer så masse! Det fortjente du :)

    Ha en flott dag!

    klem Lene

    SvarSlett
  3. SÅ BRA! Veit du - eg tenkte tanken då eg såg bidraget ditt. Du er kjempe flink!

    SvarSlett
  4. Joohooo!!!
    Grattis søta!!

    Må kjøpe den da vet du! :)
    Klæm

    SvarSlett
  5. Oi, GRATULERER søteste du!!!
    Så utrolig morsomt :)

    SvarSlett
  6. Hurra Live!!!!
    sååå moro da,
    fortjente å komme på trykk du,
    heldige STUDIO som fikk bruke din idé!
    ;)
    klem

    SvarSlett
  7. Wow, grattis:-D Må kjøpe dette bladet tror jeg! Vel fortjent seier!

    SvarSlett
  8. Iiiik, så kult! Jeg løper og kjøper omgående :D

    Gratulerer:)

    SvarSlett
  9. Karianne Dannevig Demarteau8. desember 2011 kl. 16:50

    Oj så gøy, gratulerer! Du er superflink! :) Klem fra Karianne

    SvarSlett
  10. Åååå så gøy!!! Nå gleder meg ENDA mer til bladet dumper ned i postkassa mi denne mnd :)

    Klem til deg din flinkis og en finfin torsdagskveld!
    Signe

    SvarSlett
  11. Gratulerer så mye, gleder meg til å få magasinet i hus! :-)

    Klemmer, Rosa

    SvarSlett
  12. Gratulerer, så gøy!
    Da må jeg nesten kjøpe bladet for å se nærmere på det:-)
    Klem

    SvarSlett
  13. Gratulerer så mye!! Kjempe gøy!! :)) Du er SÅ flink! Ha en strålende kveld! Klem Henriette

    SvarSlett
  14. Å så gøy!!

    Gratulere:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  15. Så utrolig gøy :) Gratulerer så mye. Vel fortjent syns jeg for jeg likte innlegget ditt veldig godt :)

    Flotters torsdagskveld til deg
    klem Jane

    SvarSlett
  16. Gratulerer Live! Så utrolig gøy. Og stas! Litt av en julegave må jeg si...

    KLEM fra Unn :)

    SvarSlett
  17. Hurra for Live!!!
    Du søte - snille - kreative sjel! :)

    Du er så flink vennen, dette fortjente du
    virkelig!!

    Mange klemmer fra Ida
    :)

    SvarSlett
  18. så utrolig gøy!
    gratulerer så masse live!
    *smil&klem*

    SvarSlett
  19. Hurra og gratulerer til deg!
    Så velfortjent...
    Gleder meg til å lese bladet "Live" i dobbel forstand hi, hi.
    Har sendt deg en mail forresten...
    Klem May Helen

    SvarSlett
  20. GRATULERER:) Så fantastisk:) Jeg vant abonnement på Studio i giveaway hos Ida Susanne i Sukkertøy for øyet, så jeg får det vel i postkassa snart? Håper det:)

    Gleder meg til å lese artikkelen om deg:)

    Trine:)

    SvarSlett
  21. Oi, kjempegøy! Jeg får løpe og kjøpe STUDIO selv om jeg ikke har lest ut det gamle enda! (Fryktelig hektisk høst her i gården... ) Håper du har det fint! :) :) :)

    SvarSlett
  22. Gratulerer og riktig vel fortjent, flinke, fine deg! Så irriterende med feil i navnet da :/ Får håpe de trykker en unnskyldning i neste nr. ;) Skal passe på å kjøpe bladet :) *♥*

    SvarSlett
  23. Hurra! Gratulerer sååå mye, fine du!
    Det var virkelig vel fortjent! :)
    Stor klem
    -Amalie

    SvarSlett
  24. Gratulerer!!
    Det var fortjent!!

    Klem Vivian

    SvarSlett
  25. WOW!!!!
    GRATTIS FLINKA!!:D
    Det var skikkelig gøy!! Og skikkelig velfortjent!!
    Gleder meg på dine vegne!:)
    Nyyyyyyt!;)
    KLEM

    SvarSlett
  26. congrats to you! how exciting :)
    hugs tereza

    SvarSlett
  27. Så stilig!! Gratulera :D Vel fortjent seier spør du meg :) No gler eg meg til å lese studio :)
    Ønsker deg ein fin fredag!
    Klem Helene

    SvarSlett
  28. Hello søte!!
    ...masse gratulerer med ideene dine på trykk i Studio!!
    - stolt av deg snupp -
    Så velfortjent!!

    *flinka*

    Håper du får en fantastisk helg vennen!!
    STOOOOR klem :)

    SvarSlett
  29. Grattis!!!! Finaste du! Sug i dig äran! För du är värd den tusen gånger om! Kramar Kicki

    SvarSlett
  30. Hei og gratulerer så mye! Absolutt velfortjent sier jeg bare:) Jeg har jo visst det en god stund nå:)
    Har sneket seg noen skriveleifer i spalten min og, sånt gjør litt vondt i et norsklærers hjerte, hihi:)
    Ønsker deg en finfin 3.søndag i advent! Kos deg!
    Klem E

    SvarSlett

Takk for at du har lyst til å legge igjen en kommentar! Jeg blir så utrolig glad hver gang!*smil*