tirsdag 17. januar 2012

Lidyll + NIB galleriplass= HURRA!

Bilde: Lidyll photo
......så utrolig morro! Jeg har vært heldig og blitt plukket ut til nok en galleriplass hos NIB med det ene bidraget mitt til "Global chic"-utfordringen. Stas at mitt bidrag ble trukket ut til galleri, også i så fantastisk godt selskap da! Vanvittig mange flotte gallerister (og bidrag generellt!!!) denne gangen!

Titt inn for de flotte galleriene her og her.

...spent på finalen i morgen jeg!*smile*

Flott kveld til alle!
***
Got lucky, and are picked out for the gallery at NIB. The challenge was " Global chic" Enjoy the galleries here and here. Tomorrow they will reveal the finalists!
Have a happy evening!


33 kommentarer:

  1. Grattis søta!
    Og FIN ny design du har fått forresten, skikkelig chic :)

    Klem og en topp tirsdagskveld til deg
    Signe

    SvarSlett
  2. Gratulerer med galleriplassen :)
    Velfortjent og skikkelig stas -er det ikke?
    Jeg var jo heldig å være med i går :)
    Ha en fortsatt fin uke søte Live.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  3. Du er så flink, så ikke overaskende :-) GRATULERER!!!!
    Og så fin ny header du har fått. Liker ;-)
    Ha en fin kveld videre, klemmer :-)

    SvarSlett
  4. Grattis med galleriplass! Skjønner godt at du synes det er veldig stas. :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer - det var jo et flott bilde også, da:)

    God kveld til deg fra Bente.

    SvarSlett
  6. Lekreste headeren! VAKKERT!

    Gratulerer med galleriplassm det var så vel fortjent :)

    Fineste tirsdag til deg.
    Maiaklem

    SvarSlett
  7. Gratulerer med galleriplass!!
    Vel fortjent, flott bidrag:)
    Blir spennende i morgen ja..

    SvarSlett
  8. Grattis! Vel fortjent galleriplass til flinke deg! :)
    Ha en finfin kveld!
    Klem Carina

    SvarSlett
  9. Grattis! Och vilken snygg ny header du har. Like it! :)
    Kramar Kicki

    SvarSlett
  10. I follow you for a while.. mostly I can only "read" your pictures.. because I cannot read your language ;)) But, I love your blog!! And I see :) that you have a give-away! I like this poster so can I do with that give-away??!
    With love, Herma

    SvarSlett
  11. Masse grattis snuppelure!
    Velfortjent :)
    Klæm

    SvarSlett
  12. Gratulerer med galleriplass, flott bilde.

    Ha en fin kveld!
    - AC

    SvarSlett
  13. Hei Lidyll
    Så flott nye header og grattis med galeriplass!
    Nydelig, fredfullt bilde og jeg stuper gjerne inn i det og knoter litt med å få i meg mat med pinner, hi,hi.
    Nå stuper jeg heller i loppekassa. God natt til deg og glad morgendag!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  14. Å å å å!!
    Så fin siden din er nå!
    Digget de "duppedittene" på høyre side her!
    Så kult, så deg sååå fint!!!

    *smile*

    ...& grattis med galleriplass! Velfortjent :)
    Gleder meg jeg også, til å se finalistene!

    Håper dagene er fine Live!

    ...og håper jeg ser deg snart igjen :)

    Klem Ida

    SvarSlett
  15. Jeg synes bidraget ditt var såå fint!
    Grattis med fiiin galleriplass!! :D

    Og for en fin header du har laget! Flinkis :)

    Klem
    -Amalie

    SvarSlett
  16. Gratulerer så mye med galleriplass :) Velfortjent! Likte bloggen din veldig godt, så hit kommer jeg garantert tilbake :)

    Tusen takk for hyggelig hilsen på bloggen min:) Det setter jeg stor pris på.

    Ønsker deg en super duper dag.

    Klem

    SvarSlett
  17. Hei Live!

    Så gøy!! :)
    Du er jo flink så er ikke så
    rart du har fått galleriplass. Det bildet
    er nydelig... Liker det såå godt!!

    og.. siden din har blitt kjempefin.
    Likte veldig godt headeren din + alle
    de små dingsene til høyre her...

    Sliten i dag jeg.. så nå skal jeg ta det
    helt piano og kose meg med en deilig
    kopp mangote!! :) mmm..

    Stor klem til deg, søta!

    SvarSlett
  18. Det fortjente du!!:) Lykke til!

    SvarSlett
  19. Jeg heier på deg! Jeg har akkurat dumpet innom bloggen din for første gang, og det virker vel fortjent! Hit kommer jeg garantert tilbake!

    SvarSlett
  20. Herlig blogg, og fantasitisk bidrag! Kommer på besøk igjen. ;)

    SvarSlett
  21. Grattis!! :) Velfortjent! Bidraget ditt er nydelig! :) Fin torsdagskveld til deg!

    Klem
    Sybell Agathe

    SvarSlett
  22. Hei igjen...

    Du? Kan jeg låne et bilde eller to av
    deg her tru?

    Finner ikke e-mail adr. din....
    Jeg er nok bare helt blind :P

    KLEM

    SvarSlett
  23. Så snyggt ....lägger mig till som följare , här fann jag inspiration...*ler.

    Kram från Göteborg
    Pernilla

    SvarSlett
  24. Gratulerer med velfortjent galleriplass! Lekkert bilde!
    Ha en god kveld! :)
    Klem Lisa

    SvarSlett
  25. I hopped over from Ida and your blog is lovely....

    SvarSlett
  26. Så artig! Gratulerer så mye med velfortjent finaleplass;)

    Nyt helgen!
    KLEM

    SvarSlett
  27. Gratulerer! Veldig fortjent : )) Du er jo så flink, og dette bildet er en stooor favoritt hos meg!

    Håper du har ei fin helg <3 Klem fra Silje.

    SvarSlett
  28. Flott header forresten! Layouten er vel ny den også, om jeg ikke tar feil? Veldig fint her i alle fall : ))

    SvarSlett
  29. Gratulerer med galleriplass!
    Og tusen takk for her omdagen, det var altså så artig å lunsje med deg ;)
    Du er så herlig og positiv! Håper resten av shoppingen gikk smertefritt. Hihi!
    God lørdag til deg, klem fra Mumsi

    SvarSlett
  30. Gratulerer, flott bilde, herlig stemning!

    SvarSlett

Takk for at du har lyst til å legge igjen en kommentar! Jeg blir så utrolig glad hver gang!*smil*