lørdag 12. mai 2012

Lidyllisk giveaway: Vinn lekre postere!

Bilder: Jan Skàcelik

...åh!
Gjett om jeg har gledet meg til å vise dere denne herlige giveawayen!

Etter stor suksess forrige gang gjentar jeg en giveaway i samarbeid med
ReStyle
Jan Skàcelik

Her kan 2 stk heldige vinnere hver vinne 
2stk valgfrie A3 plakater 
fra hans Etsybutikk!
HURRA!

Vinneren trekkes mandag 4 juni!


Slik får du lodd:
-1 lodd: Skriv en kommentar under dette innlegget. Skriv hvor mange lodd du tar!

-1 lodd: Legg deg til som følger hos Lidyll via google kontaktnettverk/er allerede følger.

-2 lodd: Lag et innlegg på bloggen din med link hit!

-1 lodd: Ha link til giveawayen på din blogg i sidebaren. Velg en av de to "buttons" over.

-1 lodd: Del på din facebookprofil.


Totalt kan man trekke hele 7 lodd!
Heng deg på!
Ønsker alle en super helg!

***
Lovely giveaway: 2 winners can choose 2 A3 posters from the great posterstore ReStyle on Etsy. These are made by the talented Jan Skàcelik.

Translate by google translate and join!

143 kommentarer:

  1. 3 lodder :o)
    Forhåbentlig inklusiv et vinderlod!

    SvarSlett
  2. Så flott premie :)
    Jeg vil gjerne ha 3 lodder !
    ( kommentar,følger og link )

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. 3 lodd (kommentar, følger + liker restyle på facebook)
    Fin blogg :-)

    SvarSlett
  4. Kuuult! Ta 3 lodd jeg: følger, kommentar og link.
    Jeg har giveawy fra eva solo, og har flere liggende på lur, så bli gjerne med!;)
    God lørdag snuppis!!:)
    klem

    SvarSlett
  5. Ahhh...for en flott give away. Denne er jeg gjerne med på :)
    Trekker 3 lodd jeg.
    Har en give away gående inne hos meg nå hvis du vil være med :)
    klem Jane

    SvarSlett
  6. De er skønne. Jeg er med på 2 lodder.

    SvarSlett
  7. Disse er så fine:)Jeg prøver lykken
    igjen med 2 lodd:)

    Nyt lørdagen:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  8. Skriver en kommentar, lagt meg til som følger og legger til link på sidebar. det burde bli 3 lodd det.
    Ramsespusen lurer på om det er Ferdinadpusen som skal stå for trekkningen :)

    Og forresten, KJEMPEFINE premier. Er jeg ikke så heldig å vinne kanskje jeg bare kjøper er plakat :)

    God helg

    SvarSlett
  9. Blir med og prøver lykken med 3 lykkelodd : )

    finfin lørdag ♥

    SvarSlett
  10. Er med og trekker 4 lodder!! :) Følger, linker, kommenterer og liker på FB.
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  11. Trekker lykkeloddet! Har ingen blogg.
    Mvh Bente , benot@online.no

    SvarSlett
  12. oi! For en fin giveaway, skjønner godt at du har gledet deg til å kunne glede oss :) Jeg trekker fire lodd og håper en av de er vinnerloddet!
    God helg ♥

    SvarSlett
  13. Jeg tar to lykkelodd med kommentar og som følger. Stilige plakater!!
    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  14. Han har såååå mye kult!!!! Jeg tar to lodd :)
    Mvh Nina
    ninasjoevold@gmail.com

    SvarSlett
  15. Hei! Jeg trekker 5 lodd og krysser fingrene :)
    Jeg har også en fin give away hvis du vil delta ;)
    Ha en finfin lørdag!!
    Klem Camilla

    SvarSlett
  16. Stilige! Jeg tar 2 stk lodd og krysser fingrene! Henriette :)

    SvarSlett
  17. Så utrolig KULE!!
    Jeg trekker 2 lykkelodd og krysser fingrene;)

    Ha en fin fin helg ♥

    SvarSlett
  18. Herlig giveaway, jeg melder meg på med 3 lodd :)

    SvarSlett
  19. Stilige plakatar! Eg tek 3 lodd hos deg:)
    God helg!

    SvarSlett
  20. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  21. Hei og hopp!
    Slike plakater har jeg ønsket meg leeeenge! Hiver meg med med 3 lodd! Ha en god helg!
    Hilsen Eirin (eirinhovdenak@hotmail.com)

    SvarSlett
  22. Hej!
    Fina poster! Jag är gärna med och tar 1 lott, tack.

    -Minna-
    minnapo1@gmail.com

    SvarSlett
  23. OJ, DISSE VAR BARE KNALL.
    ØNSKER MEG TIL GANGEN VÅR SOM BLIR PUSSET OPP NÅ.
    2 LODD,
    KLEM TOVE

    SvarSlett
  24. 4 lodd:)
    ha en fin kveld
    klem

    SvarSlett
  25. Den første plakaten hadde passa fint på kjøkkenet mitt.
    Tre lodd til meg takk:-)
    Mari

    SvarSlett
  26. Så flotte premie:)
    To lodd på meg!
    Fine kveld til deg!

    SvarSlett
  27. Hei, deltar gjerne med et lodd.

    sigfridpettersen63@hotmail.com

    SvarSlett
  28. Fine posters! Jeg tar 4 lodd :)

    Klem Kirsti

    SvarSlett
  29. Wiii, FIN konkurranse! Jeg tar hele 7 lodd : )
    - er følger
    - skrevet blogginnlegg
    - bilde i sidebaren
    - delt på facebook
    - Likt restyle

    SvarSlett
  30. åå så hærlige :) Jeg trekker 2 lodd å håper at et blir et lykkelodd :)
    Fin lørdagskveld til deg og dine :)
    Klem

    SvarSlett
  31. Utrolig herlig:o)
    Jeg trekker 5 lodd. Mitt innlegg finner du her:
    http://www.mereteslekestue.blogspot.com/2012/05/lidyllisk-giveaway.html
    Tak for nok en hyggestund i bloggen din.
    MereteN

    SvarSlett
  32. Ååå! Så stilige postere! Tar med meg to lodd og gleder meg til trekning!
    God helg:D

    Hilsen Christin L (christin.langvik(at)hotmail.com)

    SvarSlett
  33. Digger den med barten! :D 3 lodd på meg :D kommentar, følger og button på sidebaren på bloggen min ;D

    SvarSlett
  34. Jag vill vara med och tar tre lotter.
    Kommentar
    Följare
    Länk på min blogg

    Trevlig helg
    Mia

    SvarSlett
  35. ÅH! Jeg trekker tre lodd, og håper å vinne en kameraplakat. Hvis den blir min, skal min fotografmann få den i bursdagsgave :)

    SvarSlett
  36. Stilig, jeg trekker meg 3 lykke lodd :D (kommentar, følger og link på bloggen)

    SvarSlett
  37. Flot giveaway, jeg tager 2 lodder :)

    SvarSlett
  38. very cool giveaway :) two chances to win for me please, i am a member of your lovely blog :)
    love, svenja

    SvarSlett
  39. Stilig!! Jeg vil ha :)
    5 lodd til meg ♥

    Vicky

    SvarSlett
  40. Jeg er følger og liker på FB, så det skulle bli tre lodd! :)
    Fortsatt god helg til deg!

    SvarSlett
  41. Mye fint!
    Jeg trekker 4 lykkelodd :)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  42. Herlig giveaway.
    5 lodd til meg.

    Fortsatt fin helg til deg!
    - AC

    SvarSlett
  43. Åååå så kul Give Away :)
    5 lodd på meg (kommentere, følger, like på facebook,dele på facebook og sidebar)

    Klem fra Camilla

    SvarSlett
  44. WOW!!! jeg håper jeg håper jeg håper jeg vinner, har plukket ut noen favoritter på etsy shoppen alt!

    4 lodd på meg (kommentar, følger, facebook og link)

    Ha en super lørdag

    SvarSlett
  45. Jeg blir gjerne med. Tar 1 lodd :)

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  46. Dritkule! Eg er med, 2 lodd, kommenterer og har blitt medlem av bloggen i google kontaktnettverk :-)

    SvarSlett
  47. 5 lodd kan jeg vel ta :-)

    plosella_38@live.com

    Jaja - en må jo vinne ( eller det var kanskje flere !!! ) så det er håp i hengende snøre <3

    SvarSlett
  48. 2 lodd til meg, kommentar og følger. Beste helsing Helene (mail: eneleh79@hotmail.com)

    SvarSlett
  49. Jeg satser ett vinnerlodd.

    Mvh Samot, tomabjer@online.no

    SvarSlett
  50. Åh, så mange artige plakater! :)
    Jeg vil veldig gjerne være med!
    Jeg liker Restyle på Facebook og deltar med 2 lodd:)

    (signe@epost.no)

    SvarSlett
  51. Jeg vil være med! Tar 3 lodd jeg. Kommentar, følger og link :)

    SvarSlett
  52. Aiaiai! Så kule plakater! Jeg tar tre lodd. (Liker og deler på facebook + kommentar)

    Hilsen Silje S. (sandv_@hotmail.com)

    SvarSlett
  53. WOW! har drømt om en av disse plaketene leenge:) super give away!
    slenger meg på med 3 lodd:)

    klemfra Karoline!

    SvarSlett
  54. Herlige plakater! Jeg blir gjerne med!
    3 lodd tar jeg. Kommentar, følger og link på bloggen ;)

    SvarSlett
  55. Underbara är de! Jag fullkomligt älskar dessa prints. Jag är med och tar tre lotter!

    Kramar Kicki

    SvarSlett
  56. Å, jeg har SKIKKELIG lyst til å vinne!! De printene er så fine, og jeg har hatt lyst på et i lang tid. Jeg tar 4 lodd og håper på vinnerlykke!

    Håper du har hatt en fin helg! Klemmer fra meg og ønsker om en deilig søndagskveld. :)

    SvarSlett
  57. Kommenterer.
    Følger.
    Linker.
    Deler på Facebook.
    Liker på Facebook.

    5 lodd på meg og krysser fingrene om at en av de er lykkelodd :D

    SvarSlett
  58. Jeg tar med meg fire lodd :)
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  59. å ja, hadde passet perfekt på kjøkkenet!
    To lodd

    Dragemamma

    SvarSlett
  60. Dritfine!!!:))
    Eg tar 2 lodd. Kommenterer og følge deg har eg gjort ei stund med stor glede:))
    Ha ein fin kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  61. Da blir det fire lodd på meg.

    Ole-Martin
    olejen(#)live.no

    SvarSlett
  62. Fine premier! Jeg deltar med 5 lodd! :)

    SvarSlett
  63. Kjempe stilige! Slenger meg med i konkurransen med 1 lykkelodd :)
    Ha en flott kveld!
    Vibeke
    froken_p@live.no

    SvarSlett
  64. Så fine posters!
    Jeg er med på 2 lodd :-)

    SvarSlett
  65. Håper å vinne på 1 lodd :-) jorunn.sundal@gmail.com

    SvarSlett
  66. Trekker to flotte lodd og håper på flask;)
    Om du titter innom bloggen min så er det Gi bort der også;)
    Ønsker deg en flott maiuke;)
    Klem fra Ann-M.

    SvarSlett
  67. Så kjekt! 2 lodd på meg :-)

    SvarSlett
  68. Jeg vil gjerne ha 3 lodd :-D

    Klem Karianne

    SvarSlett
  69. Hei!
    Jeg er med og trekker 4 lodd!!

    Hilsen Turid

    SvarSlett
  70. Hei!
    For en fin giveaway :)
    To lodd til meg :)

    SvarSlett
  71. 1 lodd på meg :)
    tina.sves@gmail.com

    SvarSlett
  72. Jag vill vara med! 4 lotter till mig tack :)

    SvarSlett
  73. Jeg vil gjerne prøve lykken med 3 lodd!
    Ha en fin dag videre :)
    Klem fra Tonje

    SvarSlett
  74. For en lekker give away! :) Jeg deltar med fire lodd! :) Ha en fin mandag! klem

    SvarSlett
  75. Gøygøygøy! Eg tar 4 lodd, takk :)

    SvarSlett
  76. Så fantastiske posters! :)
    Jeg hiver meg på med et lodd.

    -Heidi
    (heirams@hotmail.com)

    SvarSlett
  77. Kjempefine disse altså!!!
    3 lodd på meg - kommentar, følger og link!!
    klem Heidi :)

    SvarSlett
  78. Hei!
    Jeg blir med og tar 2 lodd. Kommentar og følger.
    Ha en fin dag videre
    Klem :D

    SvarSlett
  79. Hej!
    Vill gärna vara med, vilka snygga planscher!!
    Tror jag lyckades få till 6 lotter (allt utom att dela på FB)
    Nu håller jag tummarna!

    Ha en fortsatt trevlig kväll!
    //Maria

    SvarSlett
  80. Å disse er skikkelig fine.. Har kikket på de på etsy flere ganger.. 1 lodd til meg:)

    SvarSlett
  81. Jag tar en lott :)
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvarSlett
  82. Jeg er med :D
    deltar med 3 lodd :)
    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  83. Jeg snupper 3 lodder og linker til din give-away fra min blog : )

    SvarSlett
  84. 2 lodd. Kommenterer og følger:)

    SvarSlett
  85. Hei! Jeg tar tre lodd (kommentar følger facebook) linaballerina gmail

    SvarSlett
  86. Sigrid Lier-Lundgren16. mai 2012 kl. 20:53

    Hei :D Et lodd på meg :D
    Medirgis@hotmail.com

    SvarSlett
  87. Tar 1 lodd.

    Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  88. hei tar 3 lodd:)

    Janne Kari
    jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett
  89. 2 lod til mig, og jeg håber at jeg er heldig :D

    Christina Maden, cmreklame@hotmail.com
    www.takforte.blogspot.com

    SvarSlett
  90. Hei
    Kjempe tøffe!
    1 lykkelodd til meg : )
    kristine_mjos@hotmail.com

    SvarSlett
  91. Oh, kule premier! "Some like it hot"-posteren du hjalp med meg å finne stortrives på kjøkkenet og hadde ikke hatt vondt av selskap ;)

    Jeg tar ett lodd!

    SvarSlett
  92. Oh, kule premier! "Some like it hot"-posteren du hjalp med meg å finne stortrives på kjøkkenet og hadde ikke hatt vondt av selskap ;)

    Jeg tar ett lodd!

    SvarSlett
  93. Trekker meg to lodd og krysser fingrene, de printene er bare så kule.

    klem Ingvild

    SvarSlett
  94. Älskar tävlingar!
    4 lotter,tack!
    Christina/krickajohn1@yahoo.com

    SvarSlett
  95. Håper jeg er like heldig som sist;) 5 lodd til meg!

    SvarSlett
  96. Prøver lykken med 3 lodd ;-)

    Fin søndag til deg!

    SvarSlett
  97. Fin give away. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder.
    lene_mondrup@yahoo.dk

    SvarSlett
  98. Kjempe fin give away!
    Det blir 4 lodd på meg!

    Ønsker deg en fin uke!

    SvarSlett
  99. Jag älskar 3. Tack.
    sandrine.dugast@gmail.com

    SvarSlett
  100. Heisan!

    For en flott giveaway! Dette blir jeg gjerne med på, og krysser fingrene med tre lodder :)

    Vennlig hilsen Sandra :)

    (solsasa@hotmail.com)

    SvarSlett
  101. Flotte plakater!!!
    Blir med i trekkningen med 1 lodd jeg,
    hilsen Renata
    morogde4ungene@hotmail.no

    SvarSlett
  102. Fantastiske plakater! Har to lodd (:

    - L

    SvarSlett
  103. Åh jag tar tre lotter!

    - 2 för länk på blogg
    - 1 för att skriva här

    SvarSlett
  104. Hej hej!

    Jag följer, kommenterat och länkat på bloggen. Det blir fyra lotter tror jag.

    Kram

    SvarSlett
  105. Hejsan! Vad roligt med en utlottning! Jag tar 2 st lotter och hoppas på tur! Detta skulle bli en fin födelsedagspresent eftersom jag fyller år den 6 juni!
    Ha det bra!
    Pernilla
    pernillaeriksson1@hotmail.com

    SvarSlett
  106. Hej Hej! Vilken fin utlottning! Jag vill väldigt gärna vara med. Jag tar 3 st lotter tack! Gillar på fb. Ha det bra i sommar värmen! Håller tummarna! Kram Alexandra stjarna_93@hotmail.com

    SvarSlett
  107. Hej Hej! Vilken fin utlottning! Jag vill väldigt gärna vara med. Jag tar 3 st lotter tack! Gillar på fb. Ha det bra i sommar värmen! Håller tummarna! Kram Alexandra stjarna_93@hotmail.com

    SvarSlett
  108. Är gärna med. Tar en lott för det! maria.l.gustafsson@hotmail.com

    SvarSlett
  109. Hej! Så fine plakater! Jeg vil gerne være med og deltager med 3 lodder.

    SvarSlett
  110. Heisan!
    Jeg trekker to lodd i siste liten! God pinse! :)

    Hilsen Simone

    SvarSlett
  111. mAs vil gerne være med og trekker 4 lodd (kommentar, folger Lidyll, liker restyle pa facebook + link pa mitt blogg)

    Hilsen :)

    SvarSlett
  112. 1 lykkelodd på meg :)

    hanneob@live.no

    SvarSlett
  113. 1 lodd for kommentar.
    Hilsen Kjerstin (kjerstinlindgard@yahoo.no)

    SvarSlett
  114. jeg prøver lykken med 2 lodd (kommentar og følger)

    Hilsen Camilla R (mille_40@hotmail.com)

    SvarSlett
  115. jatakk :) 2 lodd til meg - kommentar og følger.
    nydelige plakater - og mye inspirerende her inne hos deg!

    ha en nydelig tirsdagskveld!
    klem

    SvarSlett
  116. Å så fin giveaway!! Vil være med og tar 3 lodd. Kommentar, følger og liker på facebook.
    :)

    SvarSlett
  117. 5 lodd til meg. :) Følger fra før, delt på FB, liker Restyle på FB, lagt inn bilde i sidebaren og kommenterer.

    SvarSlett
  118. Hei! jeg prøver lykken med syv lodd! Digger posterene!!!

    SvarSlett
  119. 4 lodd på meg :) SUPER premie :D

    tomkgreen@hotmail.com

    SvarSlett
  120. Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Hopper innom og trekker 4 lodd..
    ( \_/ ) #1 Følger bloggen
    (='.'=) #2 Liker på facebook.
    (")_(") #3 Deler på Facebook og kommentar...
    Ønsker deg en videre fin uke videre...
    Varm hilsen fra Monica Karin - canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  121. Tre lodd på meg!
    Mvh Camilla toyotacrown(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  122. Hei! Tøffe plakater! 2 lodd til meg :)

    SvarSlett
  123. Takk for påminnelsen Live! Sikkert litt sent å linke nå, men jeg trekker i alle fall 3 lodd: kommentar, følger, like Restyle på FB. Hjertelig takk og ha en flott helg :-)
    Klemmer :-)

    SvarSlett
  124. 2 lykkelodd her, så mange kule posters!!
    Klem Bodil

    SvarSlett
  125. Da rakk jeg akkurat å hive meg med, 2 lodd til meg da! Veldig fine plakater, jeg krysser mine fingrer ;-) Fin dag videre, klem.

    SvarSlett
  126. Slenger meg med i siste liten og tar 3 lodd; kommentar, følger og link :)

    SvarSlett
  127. 3 lodd på meg!! wow, hvordan har denne gått meg husforbi??!?!

    følger, kommentar og deler på fb :)

    SvarSlett
  128. Hei du - kaster meg på i siste liten jeg da, to lodd for kommentar og følging:) Klem

    SvarSlett
  129. Jeg vil meget gerne nå at være med på 4 lodder (kommentar, følger, link i sidebaren og like på facebook :)

    Knus Christine

    SvarSlett
  130. Jeg prøver lykken med to lodd, et for følger og et for kommentar =)
    Anne Marie

    SvarSlett
  131. Jeg trekker 4 fine lodd :)
    kjerstiogkim@hotmail.com

    SvarSlett
  132. Oj, jeg rekker heldigvis å bli med...for en fin giveaway:-)!!! Jeg tar tre lodd. Klem, Anne Lise

    SvarSlett
  133. Så bra du hadde utsatt fristen! Denne har gått meg hus forbi...

    4 lodd før leggetid:-)

    SvarSlett
  134. Tre lodd :D

    ette_93@hotmail.com

    SvarSlett
  135. Øj, hvor fint. To lodder til mig. Jeg bor dog i Danmark. Håber det er okay!

    SvarSlett

Takk for at du har lyst til å legge igjen en kommentar! Jeg blir så utrolig glad hver gang!*smil*