fredag 7. januar 2011

Hvitt+metall+natur


I dag har jeg knipset et knippe inspirasjonsbilder i hjemmet, med tanke på inspirasjon til et interiør bestående av metaller, naturmaterialer og hvitt. 


Bilder: Lidyll photo
 Jeg synes det gir et rent og vakkert uttrykk. Om jeg har det i meg å gjennomføre dette, gjenstår vel å se. Kanskje det holder med tanken for nå-for jeg kjenner suget etter farger i denne mørketiden. Men kanskje en annen gang?:)

Inspiration images taken of details in our home. Whites, metals and materials from the nature look beautiful together!

post signature

2 kommentarer:

  1. Så fiiint!
    Det bildet med stolen var kjempe!
    Klem fra meg:-)

    SvarSlett
  2. Hei du! Alltid så hyggelig å høre fra deg!:) Takker og bukker-deilig å høre at du liker det!:)klem

    SvarSlett

Takk for at du har lyst til å legge igjen en kommentar! Jeg blir så utrolig glad hver gang!*smil*