lørdag 14. april 2012

Helg: Syk pus, harlequin og knappe-gaver!

 
...stakkar lille Ferdinand-gullet mitt!
Han ble syk før/i påsken og måtte gå på antibiotika, som sikkert noen har fått med seg....og så hadde han hele to dager som frisk, før han plutselig ble syk torsdag igjen..*snufs*
 
..og denne gangen er han ganske så pjusk stakkar. 
Vi har vært hos dyrlegen både i går og i dag, og bruker helgen på "pusevåk" med medisiner 5 ganger daglig, samt påpasse at han får i seg mat og vann... 

...men jeg har tro på og krysser fingrene for at han blir "frisk som en fisk" ganske så snart!

 
Bilder: Lidyll photo
 
 ....så, sånn for å "snakke" om noe annet enn syke puser littegrann, så viser jeg dere også de innpakkede gavene til en god venninne som har hatt bursdag denne uken. 
TIPS: "finn en tråd og tre dom på". Bruk knapper som dekor på gavene!
 
..og sjekk ut den fin fine nye koppen og skålen med svart harlequin-mønster! Jeg handlet meg disse på TIGER i Markveien på Grûnerløkka.De finnes i flere farger, og koster kun 10-20 kr pr del! Hos meg passet sort godt inntil alle pastellene!
 
 Fin helg til alle!

***
Poor little Ferdinand (the cat) is ill. These last days we have had him at the vets several times, and he now has to take meds 5 times a day, poor little guy. We will spend most of the weekend with him ofcourse. In the meantime i also had to show you my new harlequin cup and bowl, and also a tip for giftwrapping: Use buttons as simple decor! Have a nice weekend!

27 kommentarer:

  1. Så fint du hadde pakket inn gaven, da : )) God ide med knappene (som var veldig fine!!) og jeg er superfan av silkepapir som papir (det er vel det det er, sant?) :D Lekkert!

    Jeg liker dessuten koppene veldig godt,
    men jeg liker IKKE at sjarmis Ferdinand er syk igjen... Masse god bedring til ham!

    Kos dere i helga ♥
    Klem fra Silje.

    SvarSlett
  2. Hoppas Ferdinand kryar på sig snart!

    Kram //Petra

    SvarSlett
  3. Uff, stakkar Ferdinand. Jeg krysser fingrene for at han er på bena igjen snart.
    Så fint med knapper som gave-pynt. Den ideen tar jeg med meg:) Elsker harlequin, så disse kommer jeg nok til å speide etter neste gang jeg er på Tiger:)
    God helg!
    Klem. Elin

    SvarSlett
  4. Stakkars Ferdinandpusen! Ramsespusen sier prrr mjauu og ønsker han god bedring!

    SvarSlett
  5. stakkar, syke pusen.
    satser på frisk fisk snart jeg også:)

    koppene likte jeg kjempegodt så klart;)

    jeg har faktisk tatt turen til Sandefjord og Kapara i dag sammen med Dina!
    det var så koselig - herlige Kaspara og Hapel,
    fine lopper i fin hagestue! Jeg kjøpte bare litt tapet, har for mange lopper selv kan man si;)
    fortsatt fin lørdag til deg.

    Klem fra meg

    SvarSlett
  6. Huff, stakkar lille pusen! :(
    Så kjedelig at han ikke har blitt
    frisk enda... Så snill og go mamma som
    han har så ordner deg seg nok :)

    Fine kopper og dekorasjon også!

    KLEM

    SvarSlett
  7. oh i am sorry for your cat.. i also got two cats.. its hard to see them suffer :((
    get well soon!
    i really like your harlequin cup and bowl :))
    have a nice day, hugs, svenja

    SvarSlett
  8. Stakkars pusen, håper han blir snart frisk! :)

    SvarSlett
  9. Stakkars pusen!
    håper han blir bedre snart...

    Fine harlequin ting du har kjøpt. stilig!

    Klem Gitte

    SvarSlett
  10. dakar pus! jeg hadde fått helt pannik om pusen min ble syk :S krysser alle fingrene for at han blir bra igjen:D Skålen synes jeg var sykt fin, er ikke så glad i slike møster men det var noe med det som jeg likte :D

    SvarSlett
  11. Krysser fingrene for at pusen snart er frisk og rask igjen :)
    LIkte både koppen og skåla veldig godt.
    Ha en flott lørdagskveld.
    klem Jane

    SvarSlett
  12. God helg og god bedring til lillepusen <3
    Klem

    SvarSlett
  13. Stakkars pus, med det søteste navnet! :-) God bedring te han! Og stilig kopp/tallerken!

    SvarSlett
  14. Stakkar lille pusen din!!

    Innom for å ønske deg en fortsatt fin helg :)

    SvarSlett
  15. Uff og uff!:( Stakkars fine Ferdinand!
    Håper han blir HELT frisk VELDIG snart!!

    Kjempefine kopper:)

    Stor GOD BEDRING KLEM fra meg og Leon:):)

    SvarSlett
  16. God betring til stakkars Ferdinand!

    SvarSlett
  17. Daaakal pusen. :( Håper han blir fortfort frisk!!
    Har igrunn aldri tenkt over at puser blir syke, sånn innfluensasyk liksom..... ;)
    Herlige Bilder.
    Håper kvelden blir fin.

    Klemklem

    SvarSlett
  18. Uff da. Det er ikke noe godt når de små pelsballene blir syke, men håper at puseluse blir frisk snart. Tiger er kos. Stilige kopper :)

    SvarSlett
  19. TGR er helt toppers! De har jo alt mulig rart. :) I fine farger (og i fint svart/hvitt som her! Riktig god bedring til ferdipusen :) :) :)

    SvarSlett
  20. Stakkars lille Ferdinand... Ikke noe moro når kjæledyra er syke... Håper han kommer seg raskt igjen!
    Fin innpakning på gavene!!

    SvarSlett
  21. Stakkars pusen din,heldigvis har aldri katten min vært syk...Håper han kommer seg til igjen snart..
    Flott det der harlekinporselenet.Hm det må jeg jo se etter:)
    Ha en fin søndag,Birkelunden på meg..
    klemklem

    SvarSlett
  22. Håper pusen snart er frisk og rask :)
    Nydelige gaver :)

    SvarSlett
  23. Hope your cat gets well soon.

    Love the harlequins and the wrappin idea...good use for all the extra buttons :)

    SvarSlett
  24. Stakkars liten pus!! Vondt når de blir så dårlige. Harlequinene var superlekre! God søndag til deg, klem

    SvarSlett
  25. Uff, stakkars lille Ferdinand... Håper han er på bedringens vei igjen, det er så trist når disse dyrene er syke for man kan ikke forklare hva som skjer. Hva er det som feiler han da, er det noe alvorlig?

    Håper pusen er på bedringens vei og at du nyter våren i tigerstaden Live :)

    Klem,
    Signe

    SvarSlett
  26. Stakkar liten da.....

    Har sendt deg en melding på facebook ang i morgen!!

    KLEMMER

    SvarSlett
  27. Stakkar lille pusen.. Håper han blir frisk snart!

    SvarSlett

Takk for at du har lyst til å legge igjen en kommentar! Jeg blir så utrolig glad hver gang!*smil*