tirsdag 31. mai 2011

Utfordring: Vis meg dine polkadotter


Nå utfordrer jeg alle dere flinke blogge-mennesker der ute til å vise meg deres prikkete ting! Kanskje har du en kjole? Kanskje har du en skål? en pute? Et teppe? En asjett?

Bilder: Lidyll photo
 ..Lag et innlegg på bloggen deres der dere  viser bilder av deres prikkete ting. Hvordan du gjør dette er opp til deg. Kankje du lager collage? Eller kanskje du lager kun et bilde? DU bestemmer!

..Link så til min blogg og denne posten, slik at deres  lesere kan se alle flotte prikke-bidrag. Legg linken inn under posten min, slik vi vanligvis gjør i utfordringer hos NIB. Da vil det ligge en link til ditt innlegg der med bilde. 

Kom igjen: Ta utfordringen!*smile*

Jeg kan røpe at det vil bli kåret en vinner, og at det vil bli delt ut en liten gevinst!*smile*
Bli med! bli med!

***
I challenge you all to show me your polkadotted things! 
Make a post with your spottet items (shoes, pillow, blanket, dress, napkin, tea-cup etc), link to me and this post. Then add one of your images and link to the bottom of this post. 

Come on: Join!*smile* 
There will be chosen a winner, and the winner will receive a little gift*smile*



post signature



53 kommentarer:

  1. Heeeei!!!
    Så moro da!
    ...jeg er skikkelig sinna på blogger idag,så blir ikke noe innlegg idag for å si det sånn..
    *HYL*
    ...Skulle lage blogg idag morges, og når jeg skulle det er alle innstillingen gått tilbake til "det gamle systemet" så får ikke ordnet noenting.
    KLIKKER snart..

    Sendt en mail til Camilla, så håper hun kan hjelpe meg...

    SUkk..SUKK..DOBBELT SUKK!!!!!!

    SvarSlett
  2. Åhh, takk for finfine ord på bloggen min, slike ord er til å verte gla av!

    Er ikkje så verst her inne og altså... Eg likar!

    Ein annan ting eg og likar er polkadottar...
    Skal sjå om eg kan fange nokon til utfordringa di.

    Ha ein fin prikkedag!

    SvarSlett
  3. Fant tre prikkete ting i nokså umiddelbar nærhet så denne blir jeg med på :) *♥*

    SvarSlett
  4. denne utforingen har jeg sett, men den må fordøyes litt før jeg kan slenge meg med. har flere prosjekter på gang som innebærer polkadotter, men kan ikke fange dem på kamera enda ;) Men jeg henger meg på om jeg rekker!! :)

    SvarSlett
  5. Hei du!
    Har en del prikkete ting ja, men mest klær!;)
    Skal finne dem fram og ta noen bilder.
    Litt bedre dag her i dag, enn i går.. Til og med litt sol!!! Og da må man jo bare bli litt glad!:)
    Klem

    SvarSlett
  6. Klart jeg vil være med! Skal knipse et bilde nå med det samme og få til et innlegg i løpet av kvelden.
    Super utfordring:-)

    SvarSlett
  7. Hihi, så morsomt! :) Må lage et innlegg.... kanskje i morgen eller no :D
    Koselikos!

    SvarSlett
  8. Bra du likte det, alltid gøy å være med på slikt. Og ang glansdagen så tror jeg at jeg svarte, men det kan jo hende at kommentaren ble borte i det blogger-trøbbelet som var.
    Jeg skal ihvertfall, billetten henger og glinser på oppslagstavlen vår. Har ikke noe lyst til å gå alene, så kanskje vi kunne gå sammen:-)
    Skal du forresten på det førtreffet på Kafe M?

    SvarSlett
  9. Så artig:-) Har jo samlet opp en del prikketing etterhvert *ler*.
    Skal se om vi ikke får tid til å lage et innlegg og.

    Knallstilig den lampen din!

    Tusen takk for koselig hilsen!

    Klem

    SvarSlett
  10. ja prikker skal vi se om vi finner noe av;-)
    den dymofonten, er en jeg har lastet ned for lenge siden..
    jeg husker ikke hvor? Men jeg kan inn å titte litt,
    er det noe som heter 1000 fonts eller no?
    jeg skal inn å se om jeg finner den...

    SvarSlett
  11. jeg googlet dymo free font;
    fant den bla her:

    http://www.urbanfonts.com/fonts/Dymo_Font_Invers.htm

    SvarSlett
  12. Hei! Så gøyal utfordring:) Jeg elsker polkadotter, så jeg må prøve å finne noe å knipse i morgen!

    Og takk for koselig hilsen hos meg. Vi har hatt en super feiring:)

    SvarSlett
  13. Denne skal jeg jammen i meg prøve å kaste meg på :) Bra initiativ :)

    God kveld til deg, snuppa :)
    Klem fra Stine

    SvarSlett
  14. Herre GUUUUD!

    Tusen takk for at du la igjen en hyggelig kommentar hos meg. Jeg er bare så utrolig glad for å komme inn hit å oppdage dette eventyret av en blogg du har!

    Desverre kan jeg ikke delta i prikke-innlegg utfordringen din. Jeg har ingenting med prikker på.... Kjøpte en rosa topp med sorte prikker i fjor vår, men da jeg tok den på var det bare: "Malena da... ikke deg dette desverre jenta mi!" Så den gikk til fretex i stedet.

    Får jo seff ikke til å legge meg til da bloger.com driver å kødder seg til om dagen... men prøver igjen :)

    Ha en fin tirsdags kveld!

    Hilsen Hellohello Baby

    SvarSlett
  15. Hei! Likte utfordringen din :) Jeg har akkurat åpna ny blogg med poLka-dot-bakgrunn.. (viss det teller?)
    Men skal se om jeg kan knipse bilder av noe annet også og poste det.. kanskje ikke i kveld, men i morra.. nå er det eksamenslesing her i stua. God kveld!

    SvarSlett
  16. ...nå ha jeg snusa rundt i leiligheten etter noe prikkete.. Men jeg finner jo ikke en eneste prikk!!!
    lol

    SvarSlett
  17. Kjekk utfordring. Skal se om jeg finner noen prikker hos meg, hihi, og slenge meg på :)
    Klem

    SvarSlett
  18. Hei søtnos!
    Jeg er med på utfordringen vet du :) hihi!

    Herlig innlegg og bilder hos deg i dag, men det er det jo hver gang!

    Ønsker deg en herlig kveld
    Klem

    SvarSlett
  19. så herlig polkadotter og herlig utfordring, men til min store skuffelse oppdaget jeg at det var fint lite polkadotter i mitt hus...hm...full skjerpings til meg. lenge leve polkadotter.
    og fin sommerlig ny header også. i like.
    klem klem

    SvarSlett
  20. Så moro at du utfordrer. Jeg har en del polkadotter. Skal prøve å sette opp et innlegg med det når tiden melder seg :O)

    Fortsatt fin kveld til deg!

    Carinaklem

    SvarSlett
  21. Rolig utmaning! TYvärr är det dåligt med prickar här hemma, men jag ska ta en check och se om jag hittar några. :-)

    SvarSlett
  22. Så moro med utfordring! Passa fint akkurat nå som min lenge planlagte prikkete lyslykt er ferdig!!! :)

    SvarSlett
  23. Hei Lidyll
    Jeg elsker prikker, er litt prikkoman rett og slett og synes det er herlig nostalgisk med prikker.
    Fint med prikkete lampe!
    Får jeg tid skal jeg lage prikke-innlegg ja.
    Fin senkveld til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  24. Så morsomt. Jeg skal se hva jeg finner av polkadotter i dette nærmest prikkefrie hjemmet. hehe;)

    SvarSlett
  25. Hejsa.
    Fandt din blog inde hos Maia.
    Rigtig flot blog du har - jeg har tilføjet mig som fast læser.
    Ha´en god onsdag.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett
  26. Polkadotter er gøy! For en fin utfording. Får vel vise frem bloggen min jeg da for den har hele bakgrunnen i polkadotter. Ellers er favorittene mine de små eggeglassene mine med pastellfarger og hvite dotter. :)

    SvarSlett
  27. ....finner ikke en eneste prikk..Går mest i blomstrete ting her har jeg forstått etter å ha endevendt leiligheten på jakt etter en prikk eller to...

    Jeg ville så gjerne bidratt i denne viktige prikkesaken,men ser dessverre dårlig ut :/

    SvarSlett
  28. I looove this idea, so I couldn't resist to enjoin... :-)

    SvarSlett
  29. Takk for koselig hilsen inne hos meg :)
    Jeg er egentlig en skap-blogger
    som bare sniker inne hos andre
    (dårlig å legge igjen kommentarer,
    full skjerpings!)
    Men morsomt å være med på utfordringen din,
    ga meg et lite spark bak, takk! :)

    Ha en fin kveld, klem :)

    SvarSlett
  30. Morsom utfordring=) fant et klesplagg med polkadotter, men det var vel så og si det eneste. Hvis ikke prikkebildene (tegning bestående av bare bittesmå prikker med tusj) mine kan godkjennes? Da vil jeg gjerne delta med det også=)

    SvarSlett
  31. Heisan!
    Etter å ha blitt utfordret fra Mie i Mies mirakler linker jeg til dagens innlegg i min blogg her på din utfordring.
    Når en ser godt etter kan en jo se at til og med pålegget på skiva har polkadotter ;-)

    Klem

    SvarSlett
  32. Dette måtte jeg bli med på, jeg elsker polkadotter :D

    SvarSlett
  33. Mihihi! Jeg måtte også hive meg med, jeg kunne jo ikke la muligheten til et polkadott-bilderas gå fra meg! Jeg er veldig spent på premien, satser på at (det eneste?) polkadott-badegulvet stikker av med seieren! ;)

    SvarSlett
  34. Wooo, ser nå at jeg til og med har polkadott-tørkle på hodet på avatarbildet! Kjøkkenet ditt var HERLIG, for en blomsterbombe du stilte opp med!

    SvarSlett
  35. Så gøy med utfordring! Kjempe initiativ!
    Jeg måtte jo være med. gøy!
    Jeg får masse polkadott inspirasjon, herlig :D

    :D Stort smil fra meg!

    SvarSlett
  36. Så gøy!!

    Jeg er med nr 25

    Ha en fin helg!!

    Klem Linda

    SvarSlett
  37. Impulsivt ble også jeg med ,-)
    MEN fikk ikke helt til innlegginga, bare bilde.
    Hjelp!
    Her er linken til innlegget

    http://hobbyhule.blogspot.com/2011/06/vis-med-dine-polkadotter.html

    SvarSlett
  38. Artig utfordring! Jeg hadde akkurat kjøpt prikkete duk til spisebordet, så da var det ikke vanskelig å finne prikker å fotografere ;)

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  39. Kul med polka dot-utmaning! Jag gillar prickar och nu har jag gjort ett eget inlägg om det och länkat.

    PS: Vilken kul grej att man kunde lägga in en egen länk direkt här på dig blogg, hur har du gjort det? ;)

    Ha en fortsatt strålande lördag!
    Kram, ERRY

    SvarSlett
  40. dette var så gøy at jeg må bli med :) her er mitt bidra (plagdes litt med bloggen så bildene ville ikke helt ligge på rad å rekke som jeg hadde tenkt men pytt! Takk for inspirasjon!

    http://www.helhjerta.com/2011/06/itsy-bitsy-teenie-weenie.html

    SvarSlett
  41. Jeg har leitet og sett... Men så godt som ingen polkadotter i mitt hjem. Det får meg jo til å tenke, jeg MÅ ha polkadotter. Jeg får ikke lagt inn noe bilde fra meg. Men takker så MASSE for at du startet denne utfordringen, for da får jeg masse inspirasjon! ♥

    SvarSlett
  42. Trodde ikke jeg hadde så mange dotter hos meg, men noen fant jeg. =D

    SvarSlett
  43. Herlig utfordring som jeg rakk med et hvin. Nå gleder jeg meg til en skikkelig rundtur i et prikkete blogglandia! =D

    Sommerhilsen fra Huldrelevenet. :)

    SvarSlett
  44. Hei!
    Jeg heiv meg med :)
    Polkadott give away inne hos meg ;)

    Klem Anette

    SvarSlett
  45. Så artig:) Jeg er med, selv om det ikke er flust av polkadotter her i huset. Men jeg klarte å finne noen:)

    SvarSlett
  46. Genialt initiativ.
    Gøy med utfordring!
    Slenger meg på jeg.
    Ha en fin og prikkete dag ;-)
    Klemmer fra Caza

    SvarSlett
  47. Kastet meg med i siste liten, så hjerte-øredobbene ble mitt bidrag:) artig konkuranse, og koselig blogg du har. La meg som følger jeg;)

    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  48. Utrolig mye fint! Måtte den beste vinne :)

    SvarSlett
  49. Hei! Så gøy! Elsker polkadotter! Skal sjekke ut bidragene litt nærmere i morgen, så skal det stemmes!

    Legger meg til som følger også, mye inspirerende hos deg! :)

    SvarSlett
  50. Hei alle søte dere!

    ..jeg vil bare takke for så utrolig mange hyggelige kommentarer her! Så utrolig morro at folk synes det var gøy med en utfordring!*smile*

    ..da kommer jeg kanskje til å gjenta det da*smile*

    Blir så utrolig glad for hver eneste kommentar! Dere er så søte!*smile*

    SvarSlett
  51. Jeg har ikke fått med meg før nå at man kan stemme på disse. For en morsom utfordring! hehe..

    Måtte den beste vinne!

    klem

    SvarSlett
  52. Takk for tilbakemelding på min blogg! Synes det var kjekt å delta.
    Ha en strålende helg.

    SvarSlett

Takk for at du har lyst til å legge igjen en kommentar! Jeg blir så utrolig glad hver gang!*smil*