onsdag 1. juni 2011

Lidylls kjøkkenkrok og påminnelse om polkadot-utfordring


...I dag viser jeg dere en liten snik-titt av spise-kroken vår på kjøkkenet....Jeg har for anledningen både tatt inn "ugress" (ganske så flott til å være gratis..*hihi*) i vase og en flott blomster-gren...*smile*

Bilder: Lidyll photo
 ...og så er det jo heeelt tydelig at Ferdinand-pusen trives stort på kjøkkenet! 
...i vinduskarmen...og...hmf...på BORDET!
*blunkesmil*

....Jeg vil gjerne også minne dere på utfordringen min; 
Den er fortsatt åpen i hele 5 dager, så det er fortsatt masse tid!

Ser noen flinke mennesker har meldt seg på allerede! Supert!*smile*
Men her er det fortsatt velkommen med mange flere deltagere, så meld deg på!*smile*
Kanskje har akkurat du en flott prikkete asjett? Et teppe? et par sko? En kjole? En pute? dekor? Her er alle prikkete ting velkommen i prikkesamlingen!*smile*

Ønsker alle en flott kveld! ..og kanskje er du heldig og har fri i morgen! 
Nyt dagen*smile*

Klem fra meg

***

The diningtable in our kitchen, which my beloved cat Ferdinand really loves. It is amazing light there*smile*

Also a reminder; Join my challange and show me your polkadots! You can join here!

post signature

31 kommentarer:

  1. "Ida sniker seg rundt med lupe og kikkert i Sukkertøy for øyet leiligheten i håp om å komme over en prikk eller 2"

    SvarSlett
  2. Så koselig kjøkkenkrok!

    regner med at du kanskje har trukket om de stolene selv. Hvordan har du klart og få ryggen så bra? Min ser helt misfostret ut. =P

    Ønsker deg en strålende kveld! Selv skal jeg på jobb i natt, men i morgen skal jeg lete etter prikker. =D

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder, søte du!
    Så fint hode på veggen, vase på bordet, blomst og PUS, ikke mist!♥♥
    Skal dra fram polkadottene mine nå;)
    Klemklem

    SvarSlett
  4. Nuudeligste Ferdinand! ♥
    Jeg skal se om jeg kan spore opp noen polkadotter. :)

    SvarSlett
  5. Hei hei!
    Koselig kjøkken og enda søtere pus! Nydelig han er :) *nussepå*

    Blir alltid så glad av å komme inn her, det er så delikat og vakkert :)

    Ønsker deg en finfin kveld!
    Klem

    SvarSlett
  6. Koselige bilder :)
    Også så søt pus....elsker pusekatter :)
    HAr ikke så mye polkadotter i hus, men har noen favorittkopper med polkadottmønster. Hiver inn noen bilder av mine favoritt-polkadotter :)
    Ha en superduper langhelg :D

    SvarSlett
  7. Så fine bilder, som vanlig :)
    Og fine pusen :) Gleder meg til vi får oss katt i sommer!

    Ha en fin kveld :)
    Jeg linket til deg i dag, håper det var greit :)

    Klem!
    Amalie

    SvarSlett
  8. heihei min solstråle!
    FOR en skjønn kjøkkenkrok du har...
    &
    FOR en skjønning-ferdinand som koser seg....
    herligherlig..
    tja...lite med polkadots her i heimen..skal se..
    ..fiiiin fridag i morgen!
    smil + klem fra meg!

    SvarSlett
  9. he he pusen min må slite seg frem for og komme i vinduskarmen...er så mye stasj der:)
    Polkadotter ja...det er det lite og finne her...var på tur til og kjøpe en lillaprikket plastduk til kjøkken bordet..men det ble ikke.
    Den varer vel til over helgen denne utfordrngen.....så da får jeg se meg godt om i Birkelunden på søndag..der finner jeg nok noe prikkete...
    Ha en kos fridag..
    klemklem

    SvarSlett
  10. Har jo ingen polkadotter hjemme! Ikke for det.. Synes dert e fint:)

    SvarSlett
  11. klart jeg er med!
    og du er en søt masekråke isåfall;-)
    vi tåler denslags mas vet du..
    bra tiltak da, fine deg.
    ha en suuuper dag i dag, med sol og sommer.
    har visst ikke begynt på noe uterom-bilder ennå.
    det blåser litt, men dagen er lang..
    go klem fra meg

    SvarSlett
  12. Hehe, som Ferdinand koser deg der da ser jeg, søtingen!
    Jeg har saumfart hjemmet etter polkadotter for anledningen, men ikke klart å oppdrive en eneste en! Altså, ikke at en dott alene ville oppfylt et polkadott-mønster da, men du skjønner.. ;)

    SvarSlett
  13. Så herlige bilder, søt pus du har.
    Jeg også har katte pus som stadig skal få bordet, enda han ikke får lov :-)

    Ønsker deg en nydelig dag, kos deg masse!

    SvarSlett
  14. Hei!
    Så kjekt med utfording!
    Jeg har så lite prikkete ting så jeg kan ikke love jeg er med, må i så fall på jakt ;)
    Kommer du på glansdagen?

    SvarSlett
  15. Så skjønn kjøkkenkrok du har! Herlig med pusen, de må liksom være med der det skjer:)

    Jeg fant bloggen din via Nib, og synes den er kjempesøt, så jeg har lagt meg til som følger:)

    Nå skal jeg lage et polkadot-innlegg på bloggen min, og bli med på utfordringen din:)

    klem Jennifer

    SvarSlett
  16. Koselig koselig. Vet du, jeg hadde ikke en eneste polkadott i hus jeg. Mne, det er jo mange andre som har noe flott. Kul utfordring

    SvarSlett
  17. Fiiine blomster, er dette ugrss, kjekt med ting som er gratis, hihi.
    Kjekk utfordring, skal se om det ikke fins noen prikker her i gården;).

    Klem Hilde

    SvarSlett
  18. Tenk! Jeg har ikke en eneste ting eller plagg som er polkadot! Som jeg kommer på! Det er jo helt utrolig. Men liker stolene dine, altså!

    SvarSlett
  19. Tusen, tusen takk for gode ord om hunden min. :)

    SvarSlett
  20. Jeg elsker polkadots / prikker :-)
    jeg har allerede sett ett av "svarene" du har fått :-)
    Jeg skal se om jeg husker å ta noen bilder av mine polkadots i morgen :-)

    SvarSlett
  21. Hei!! Nå har jeg blitt med på utfordringen! Moro:) Herlig kjøkkenkrok du har, "ugress" kan ofte vær like fint som butikkjøpte blomster. Kanskje finere og:) Ha ei fin helg! Klem.

    SvarSlett
  22. Koselig kjøkkenkrok! Det gjør seg slik med blomster og en pus, hihi. Vi har fått hage siden vi har kjøpt et rekkehus, så nå går jeg bare og plukker de stakkars blomstene som er der og setter de i vase inne. Er ikke alle som holder seg like godt, men de er fine så lenge de varer:) Papirblomster er sååå fint og enkelt å lage! Når jeg bare blir ferdig med foredraget så skal jeg lage flere og samle de sammen, de gjør seg på veggen gitt. Og andre plasser:) Håper du nyter sola!

    maya

    SvarSlett
  23. Nydelig blogg du har :)) Og fiiin pus <3
    klem

    SvarSlett
  24. Jättefina köksbilder!!

    Och du, jag hade verkligen tänkt vara med i din polkadots-utmaning men jag upptäckte då att jag har inte en enda sak hemma med polkadots på. Får titta på alla era andras istället. :-)

    SvarSlett
  25. Så flotte bilder;)
    Jeg hang meg på din polkadot utfordring jeg, artig;))

    Ha en finfin lørdag!

    Klem Line

    SvarSlett
  26. Hei! Ugresset så veldig fint ut på kjøkkenbordet ditt=)) Her har det vært sykdom som har satt oss helt ut av spill i to uker, men nå er vi snart igang igjen. Ser at du har en utfordring gående, skal ta meg en titt rundt i huset og se om jeg får slengt meg med=)) God lørdagskveld fra meg til deg

    SvarSlett
  27. Heisann!!

    Koslig kjøkken og skjønn rampe pus:)

    Alltid koslig å plukke inn litt blomster:)

    Ha en fin søndag med eller uten prikker:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  28. På bordet og faktisk, hihi :o)

    Så kjekt å sjå at så mange har deltatt i prikkeutfordringen din og da. Masse flotte bidrag. Her e det nok dårlig med prikker, trur eg...

    Håpe du har hatt ei storveis helg snuppa!

    SvarSlett
  29. Oioioi for en respons! Vi skal kopiere Ida Susanne og lete etter polkadotter vi også :)
    Keiserklem

    SvarSlett
  30. Så koselig å få kommentar tilbake på bloggen min :) Det var stas! Håper du får en fin dag, og jeg skal definitivt innom clas ohlson i morgen :)

    SvarSlett
  31. herlig kjøkken!! masse fine detaljer!

    SvarSlett

Takk for at du har lyst til å legge igjen en kommentar! Jeg blir så utrolig glad hver gang!*smil*