mandag 9. mai 2011

Lidyll photo; Bildekunst


...var en herlig dag i går...*smile*
..jeg fikk til og med litt tid til å ta bilder....

Bilder: Lidyll photo
 ..jeg planlegger nemlig ha å litt selv-laget kunst på veggene...Storformat bilde på canvas er planen..men foreløpig gjenstår det å velge ut hvilkt bilde eller hvilke bilder..Som den interiør-gale jenta jeg er, så er det jo viktig for meg at selv kunsten passer til de andre detaljene..*blunkesmil*

..men kanskje et bilde med turkis kjetting og få inn en retro turkis pute...?Eller svarthvitt som går til det meste? hm..eller kanskje jeg skal gå og ta noen "by-bilder" i svarthvitt?...hm....tenkepause...

Ser forresten at det har dukket opp utrolig mange nye følgere i det siste, og at det er mange søte mennesker som har meldt seg på give-awayen min.  I tillegg har jeg jo fått så mange hyggelige kommentarer, at jeg smiler bredt som bare det! Det er så utrolig stas! Tusen takk alle sammen!*smile*

Har du ikke meldt deg på give-awayen, men kunne tenke deg å gjøre det? Det er ikke for sent enda, da trekningen ikke er før 25 mai.

*smile*

***

I had a little stroll and a photo-session yesterday. The plan is to make a large canvas with one of my own pictures..Wall-decor is never wrong*smile*

I have not decided what picture to use.. but theese are some of the pictures from yesterday. How about a picture with turqouise chain and a retro turqoise pillow in the same room? Or should I go with a black/white picture which goes with anything? hm...I have some thinking to do...

By the way, want to thank everyone for visiting my blog, for lovely comments, for beeing a follower..for joining my give-away...and for making me smile! 
I am so grateful!*smile*

There is still time. The winners are drawn may 25th

*smile*
post signature

19 kommentarer:

  1. Hei finepia! Kjempefine bilder! Kult med turkise kjetting...Det er jo så flott å dekorer med egne bilder da...gleder meg til å se...

    Mandagsklæm fra mæ te dæ

    SvarSlett
  2. å! så flotte fotos...
    mmmm...jeg liker det jeg ser :0)
    så spennende..og JA den turkise kjettingen var bare helt råherlig..! mm.. sammen med en turkis retropute..mmmm!
    ha en glad dag i solen!
    * smil & klem

    SvarSlett
  3. Det er fantastisk når spireaen begynner å blomstre! <3 Og nydelige bilder av både den og kjetting og annet.

    SvarSlett
  4. I just found your blog - I love the photo of the blue chain!

    SvarSlett
  5. Fine bilder! Du er flink! Likte spesiellt godt nr.5, det med blå kjeder på!

    Kram

    SvarSlett
  6. Herlige, nydelige bildene dine! :)

    SvarSlett
  7. Superkule bilder! Elsket den turkise kjettingen:) Ha en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett
  8. Nydelige bilder.
    Og du, beklager for at jeg har vært litt treig på å svare på spørsmålet ang Glansdagen. (har litt eksamensstress for tiden)
    Jeg har reservert billetter flere ganger, men har enda ikke kjøpt. Grunnen er vel litt at jeg er forferdelig sløv med slike ting og er vanligvis kjøper ikke før i siste liten. Dessuten synes jeg fortsatt at det er litt skummelt (og litt dyrt), men jeg har veldig lyst altså:-) Men nå har jeg reservert billett igjen, som må hentes innen onsdag. Satser på å gjøre det. Ja, jeg skal det. For du skal vel?

    SvarSlett
  9. Flotte bilder flinka! Den turkise kjettingen hadde nok gjort seg hvor som helst :)

    SvarSlett
  10. Her var det mange flotte bilder!!

    SvarSlett
  11. Så fine bilder du har tatt! Jeg synes bilde med turkis kjetting og en turkis retropute høres helt knall ut. :)

    SvarSlett
  12. Såflink du er!
    Tipper det blir vanskelig å velge bilde... <3

    SvarSlett
  13. så herlige bilder!
    sikker på du finner ut av det med litt grubling;-)
    jeg elsker den turkise kjettingen, men hos deg ser jeg for meg
    noe i sort/hvitt. da passer jo oker, lilla, rosa osv.
    gleder meg til Glansdagen jeg nå!
    vi kan kanskje treffes et sted før vi går inn..
    masse klemmer fra meg!

    SvarSlett
  14. Fiiine bilder :)

    Den turkise kjettingen var jo superfin!

    SvarSlett
  15. Hei du :)

    Rakk akkurat å lese kommentaren din i går kveld men så ble det full kræsj så jeg kunne ikke svare deg. Dumme blogger! Ser det fine innlegget ditt om hyller også er søkk vekk *surk*

    Og ja gjett om jeg har lyst til å dra på Glansdagen! Men desverre er vi nordpå da og jeg er tilbake i jobb igjen. *snufs*
    Tror du jeg sparker meg selv for at jeg ikke sa opp leiligheta her en mnd. senere eller? ;)

    Har du tenkt deg? Da får du isåfall kooooose deg og ta et glass sjampis med alle sammen for meg også!

    SvarSlett
  16. Herlighet! Du tar altså så fine bilder! Disse skulle uten tvil fått komme på min vegg, men selvsagt... jeg måtte bytta putetrekk osv ;b Det må jo passe, som du sier : )

    Klæm, Silje.

    SvarSlett
  17. great pictures! i never can decide which pictures to use for wall art. so hard. maybe I would go with the turqoise one? :)

    SvarSlett

Takk for at du har lyst til å legge igjen en kommentar! Jeg blir så utrolig glad hver gang!*smil*