tirsdag 20. august 2013

Ønskelista: Grått + Korall + luksusbohem


.....som interiørfrelst 
er det stadig noe nytt på ønskelista.
Denne gangen ønsker jeg meg 
en småekletisk luksusbohemstil med rocka tendenser.
...........men pasteller må til såklart!

Harlequin tapet/grå/Fem living/Hviit
Stripet tapet/Lille stripe/Whisper/Laura Ashley Oslo
Sofa & pall/Kalsfors/IKEA
Gull vegglampe/Bloomingville/Hviit
Palme
Gull vase/Bloomingville /Hviit
Lounge chair/HAY/Hviit
Hestepute/Hviit
Pute med knapper/HAY/Hviit
Skinnpute
Fløyelspute/Nigella/Korall/Laura Ashley Oslo
Espressokopper/Ferm living/Hviit
Vintage messingananas/Ebay
Retro pute/Epla/Gurukul 


...ja, her mangler det i grunn kun en dose mintgrønt og prikker, så kunne jeg gledelig flyttet rett inn akkurat nå!
Hva synes dere?

***
Some of the stuff on my current wishlist.
I am going for a slightly eclectic luxurious bohemian style.
....and adding pastels and a bit of "rock" of course!
Like it?

5 kommentarer:

  1. Ønskelisten blir aldri tom... Mange flotte ønsker hos deg :-)
    Finfin onsdag til deg!

    Klæm Vibeke

    SvarSlett
  2. lekker ønskeliste!! :) og er enig med Vibeke, ønskelisten min heller blir aldri tom! ;)
    Fin onsdag til deg!
    Klem

    SvarSlett
  3. Herlig ønskeliste - man ønsker seg alltid litt ekstra mot høsten :) Og puter - det får man vel aldri nok av??

    Hvor lager du denne type kallasje? Jeg har veldig problemer med at bildene ikke "passer" inn i de bestemte rammene og det er ikke mulig å stille ting bak hverandre.

    Ha en fortsatt fin uke :)

    SvarSlett
  4. Mange fine ønsker her. Er spesielt glad i HAY puten i lys rosa. Lekker *blunk. Jeg har nettopp fått min første HAY pute i heimen, en "klar-for-høsten" farge, god og blå *smil.

    Håper du får ei glad helg, flinke Lidyll. Klem fra Monica.

    SvarSlett

Takk for at du har lyst til å legge igjen en kommentar! Jeg blir så utrolig glad hver gang!*smil*