lørdag 10. august 2013

#jentekveld

Tor Lie//Lidyll
Onsdag 7 August
var det duket for 
#jentekveld
med mange flotte bloggerinaer
 i IKEAs midlertidige lanseringslokaler.

Lidyll//Tor Lie//Lidyll
Her ble det god mat og drikke, mens vi skravlet og lo....

Tor Lie//Lidyll

.....og glemte jeg å si
KNIPSET.......??! 

Lidyll//Lidyll//Lidyll
Ja, det var i grunn et ganske så typisk
SUPER HYGGELIG
bloggetreff!

Tor Lie//Lidyll
Hvis dere vil se mer, 
finner dere flere bilder på Instagram under hashtagene
#jentekveld
#tastundentilbake
#ikeanorge
Tor Lie//Lidyll

Dere finner også et flott innlegg om kvelden på IKEAs blogg
Livet hjemme

....etter en aldeles super kveld var det så på tide å rusle hjem for en hvileSTUND
...eller kanskje jeg bør si soeSTUND??

Tusen takk til IKEA, NIB 
og alle de flotte bloggejentene for en eldeles herlig kveld!
Jeg koste meg!

***
The last event in the IKEA-katalogue launch, was a girlsnight with sweet bloggers.
I had such a great time!


2 kommentarer:

  1. Ser ut som en fantastisk fin kveld! :) Flirte av det bildet der alle knipset.. hehe! Morro!
    Fin dag til deg!
    Klem

    SvarSlett
  2. Så fine jenter!!!
    ..og rå fint bilde av deg der du er i dine egne "taste-tanker"!
    Jeg følger med deg selv om Sukkertøysbloggen er lagt på hylla en så lenge.
    Moro å se deg i avisa og greier!
    Stå på vidre Livemor :)

    Klem Ida

    SvarSlett

Takk for at du har lyst til å legge igjen en kommentar! Jeg blir så utrolig glad hver gang!*smil*