fredag 19. juli 2013

Sommerblåskjell

Bilde: Lidyll (2011)

Det er mye god mat man kan kose seg med om sommeren, 
og i skrivende stund kjenner jeg at det er mange oppskrifter jeg gjerne skulle delt med dere. Nettopp i dag derimot, ble det kun tid til en bitteliten svipptur innom i blogglandia for å dele en (reprise) oppskrift på mine favoritt-blåskjell med dere.

Full oppskrift finner dere 

For meg er dette perfekt mat en varm sommerettermiddag 
mens solen fortsatt varmer.
Jeg kombinerer det med et iskaldt glass hvitvin!
*smile*

Håper dere alle har flotte sommerdager?



4 kommentarer:

  1. Mmmm, det ser så godt ut, men jeg klarer ikke konsistensen, og det irriterer meg!!
    Men jeg slutter ikke og prøve, hehe:))

    KOS deg med fine sommerdager:)

    SvarSlett
  2. Hihi kan ikkje sei at eg har smakt det og vil heller ikkje,men sikkert godt bare ikkje for slike kresne folk som meg:)
    Ønsker deg ei flott sommerhelg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Blåskjell på uteresturant er del av sommeren for meg :)
    Her fortsetter sola å skinne, og det er så varmt at jeg ikke orker å sette meg utenfor huset. Men fikk en tur ut mot sjøen før i dag, så skal ikke klage - og her hjemme har jeg is :)

    Nyt dagen!
    - ingrid

    SvarSlett
  4. Denne ser nydelig ut:) Skal lage til min datter og meg når hun kommer fra ferie:) bare vi i familien som spiser blåskjell nemlig:) Takk for du deler:)
    Klem Trine

    SvarSlett

Takk for at du har lyst til å legge igjen en kommentar! Jeg blir så utrolig glad hver gang!*smil*