fredag 14. juni 2013

Bloggbliss2013: Godsaker med hjem


...et godt gammeldags "bilderas" 
av goodies og ting jeg handlet med fra Bloggbliss2013 og København.
Er det ikke MYE fint?
...og dette er ikke allt engang!

*Goodie = fra goodiebag
  Selvkjøpt = handlet selv

 Bilde 1:
-"Krystall" glass til t-lys/drikke/oppbevaring/Dora/Goodie
-Malingtube-penn/Dora/Goodie
-Korkåpner elefant/Georg Jensen/Dora/Goodie
-Søøøøøt gavepose  (inneholder søte trehus)/Ferm living/Goodie

Bilde 2:
-POP til iphone/ipad/Goodie
-Prikkete sokker/H&M/selvkjøpt
-Små notatbøker i korall/Hay/Selvkjøpt
-Mintgrønn vase/Liebe/Selvkjøpt
-Korall porselenskopp/Liebe/Selvkjøpt
-Gave i hvitt (inneholder god såpebar)/ Tine K home 
-Gave i blomtret innpakning/ Keisernes nye trær
(se innholdet lenger ned)



Bilder 3 & 4:
Pakkene måtte dokumenteres før de kunne åpnes!
...er man blogger, så er man blogger!
*ler*


Bilde 5:
-Nyyyydelig vase med rosa dekor/Anne Black/Keisernes nye trær/Goodie
-Rosa visittkortmappe eller minialbum/Bungalow/Keisernes nye trær/Goodie
-Prikkete dekorteip/mt/Kaiku/Goodie
-2 fat i mint og grått/ HAY/selvkjøpt
-Notatbok med nydelig grafisk omlag/Stilleben/Goodie
-Korallfarget porselenskopp/Liebe/Selvkjøpt
-Matryoshka dukke i trefinish/Broste/Goodie

Bilde 6:
-"Sprudlevann" i gullflaske fra taxfree/Selvkjøpt
-Herlig skrivesett med kort, konvolutter og gavelapper
/LuckyBoySunday/Goodie
 -Søt liten skål med alvemønster/Wiik&Walsøe/Goodie
-Dekorteip/Kaiku/Selvkjøpt og Goodie
-Toalettmappe med kul tekst/House Doctor/Goodie
-Nam nam syltetøy/Nicholas Vahè/House Doctor/Goodie



Bilde 6/7:
Måtte jo handle lit...*fnis*
Forelsket meg i Spear bowl fra Ferm living (Kaiku)!

...og nydelig liten vase og kopp i favorittfarger måtte bli med hjem fra Liebe-butikken!

Bilder: Lidyll

Bilde 8:
-Nydelige serivietter/Ferm living/Goodie
-Gavekort og herlig kort/Hviit/Goodie
-Trehus/ferm living/Dora/Goodie
-Kjærlighet på pinne/Stay hotel
-Herlige kort/ Bob Noon (.com)/Goodie
-Lup lysestake/Hay/Goodie

Åh!
...materielle goder kan vel gi litt lykke de også?
*blunkesmil*

Tuuuuusen takk til ALLE involverte for en fantastisk tur!!
...se hele hovedinnlegget om turen 

***
Some of the things that came home with me after the blogger-visit to Copenhagen:
Bloggbliss2013.

#loveit





3 kommentarer:

  1. Heisan søte Live
    Så mange fine ting. Kjenner jo til goodiebag-sakene men her var det mer enn det. Nydelige ting fra Liebe. Jeg måtte handle en nydelig vase samme sted som jeg er veldig fornøyd med.
    Her om dagen hadde jeg Hapel-Anne på besøk og hun ville gjerne høre litt fra Køben og høre litt hvem jeg hadde snakket med. Om deg tror jeg at jeg sa omtrent dette " Live er utrolig søt, vakker og vennlig og en slik person det er godt å være i nærheten av. Hun er bare så god på en måte".
    Rosen bør jo komme fram til rett person!
    Ønsker deg en finfin helg!
    Klemmer fra Kaspara

    SvarSlett
  2. Oh la la! Her snakker vi godteposer altså. Så mye fint du både har fått og kjøpt.
    Ellers må jeg bare si meg enig i beskrivelsen til Kaspara over her. :)
    Fin helg, søta!

    SvarSlett
  3. Så mange fine goodies:))
    Og mye flott du kjøpte deg, Danmark er et mekka!!

    SvarSlett

Takk for at du har lyst til å legge igjen en kommentar! Jeg blir så utrolig glad hver gang!*smil*