tirsdag 31. januar 2012

Utfordring: Vis meg dine pasteller!


...på tide med en aldri så liten utfordring igjen, ikke sant?
Siden jeg bare blir mer og mer glad i pasteller, og kjenner jeg drømmer om vår og sommer, tenkte jeg likegodt dette kunne være temaet denne gangen..

Bilder: Lidyll photo

...her viser jeg dere et lite utdrag av mine favoritt pasteller i Lidyll-boligen om dagen, og nå gleder jeg meg til å se deres!!
*smile*

Hvordan dere velger gjøre det er opp til dere. Velg et bilde av en favoritt-ting, sett sammen flere ting eller lag en collage.Poenget er at det skal være pastell(interiør, dekor,mote, hjem), og du selv må ha tatt bildet i eget hjem eller hytte.

Link til dette innlegget og bloggen min i ditt innlegg, og legg så linken til ditt innlegg inn under i linksystemet i bunnen av dette innlegget. Da vil andre deltakere og interesserte finne ditt pastell-innlegg via mitt innlegg også...

Ikke vær redde!
Alle som henger seg på utfordringen, er med i trekningen av
en flott gevinst
som vil bli presentert i et eget innlegg senere. Jeg kan røpe så mye som at det er noe lekkert jeg har vist frem på bloggen før! Hurra!

Bli med! Ta utfordringen og vi meg dine pasteller!
...eller favoritt-pasteller, slik jeg valgte...
*blunkesmil*


*** 
A challenge to show me your pastels!
link to me and this blogpost, then add your image and link here. One lucky winner gets a superb gift!







38 kommentarer:

  1. Så gøy!!

    Dette kommer jeg tilbake til:)

    Nyt kvelden:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  2. Så artig! I morgen blir det pastell-jakt i heimen:-) Og jeg må nok jakte litt, for her er ikke så mye av det. Men pasteller er lekkert!
    Klem, Elin

    SvarSlett
  3. Juhu, denne blir jeg med på vettu:)
    Har litt pastels og vise frem ♥
    Artig:)
    Må bare vente på litt dagslys:)

    SvarSlett
  4. Så gøy med slike utfordringer :)
    Jeg har blitt mere og mere glad i pasteller .
    Likte dine ting :)
    Har lyst til å slenge meg med ;)

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  5. Er denne laget til meg eller!?!!;)
    Dette blir vanskelig - faktisk...!
    Kjempefin utfordring!
    Klem til deg!:)

    SvarSlett
  6. Morsom utfordring. Blir med jeg og. Men må vente til dagslys i morra :) Som mange andre. Hehe.

    Klem Lene

    SvarSlett
  7. Härlig utmaning! Skall bli kul att se vad vi har för pasteller hemma!

    SvarSlett
  8. Weeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!
    Så klart jeg skal henge meg på denne utfordringen!!
    GLEDER MEG!

    ...Skal lage et stillben jeg tenker jeg :)

    Iløpet av uka kommer bidraget mitt snupp!

    SvarSlett
  9. For en spennende utfordring. Skal virkelig gjøre mitt beste for å få slengt meg med :)

    Klem Jane

    SvarSlett
  10. Jaha, då blir det till att fota pasteller och göra ett inlägg då. Kul utmaning! :-)

    SvarSlett
  11. Your pastels look lovely Lidyll! Love those cups.

    Happy evening!

    Madelief x

    SvarSlett
  12. Herligste utfordringen!!

    Jeg elsker slike utfordringer og
    passer jo perfekt med pasteller!! :)
    Du er vel søt...

    Mange klemmer til deg, snupp! :)

    SvarSlett
  13. Moro, moro, moro!!!
    Denne mååå jeg bli med på, jeg som elsker pasteller :)

    SvarSlett
  14. Hurra! En finfin Lidyll-utfordring!! Pastellene skal virkelig komme for fullt i 2012 sies det. Yes!

    SvarSlett
  15. Herlig:)
    Pasteller er deilig og vårlig, men skjønte nå at det var ikke mye jeg hadde av det... Foruten isblått da:)

    Gleder meg til mange inspirerende bidrag fremover!

    SvarSlett
  16. Herlige pasteller. Kanskje jeg hiver meg med når ørebetennelsen slipper litt taket... :) Mange fine bidrag.

    Klem <3

    SvarSlett
  17. Vil gerne være med - jeg har jo mange pasteller :) Uploader det her inde, når jeg lige har fået strikket et indlæg sammen :)

    SvarSlett
  18. Jeg er helt sikkert også med :-)

    SvarSlett
  19. Jeg er også med! Med et innlegg som er "so last year" i ordets rette forstand! ;) Jeg gjorde det nemlig enkelt, og linket til et innlegg fra i fjor. Det er ikke juks, vel? ;) ;) Elsker bloggen din, alle bildene og fargene du presenterer. Du er flink! :D

    SvarSlett
  20. åååå så flotte pasteller du viser... herlig! Nå lengter jeg etter vår! Hiver meg på denne kjekke utfordringen jeg også!
    Lykke til alle som deltar, spennende!

    -Klem Kjersti-

    SvarSlett
  21. Heisann:)
    Flott utfordring, har lagt til mitt bidrag:)

    Klem Marianne

    SvarSlett
  22. Så masse fine pasteller, er innom å sjekker ofte for å se nye bidrag =)
    ♥Anne Marie

    SvarSlett
  23. Hei, Lidyll!
    Så mange flotte bidrag, blir jo helt i vårstemning her:-)

    Ja, melhylla i innlegget er spraylakkert med Ironlac fra KEM. Jeg var litt spent på om lakken ville feste seg på glatt plastikk, men det gikk greit. Men 16 skuffer ganger 3 runder med lakk... ja, jeg var litt surrete i hodet den ettermiddagen:-)

    Ha en finfin helg! Hilsen Maratonjenta!

    SvarSlett
  24. Vad roligt! Jag vill vara med! Jag äääääääääälskar pasteller :-D

    SvarSlett
  25. Hei igjen:)
    Da har jeg kastet meg rundt med kamera og jaktet på pasteller:)
    Masse flotte bidrag som har kommet inn ♥
    Spennende!!
    Ha en fin fin helg:)

    SvarSlett
  26. Kul utmaning! Jag är genast på!
    Ha en skön helg!

    SvarSlett
  27. Dette er gøy!
    Sååå mange flotte innslag!

    SvarSlett
  28. Pasteller er herlig!
    Jeg blir gjerne med :D

    Hilsen
    Laila Johanne

    SvarSlett
  29. Kjære Lidyll:)

    Gjett om jeg har tenkt på deg i dag!!!
    Har vært på møbelmessa i Stockholm... Og gjett hva som kommer... Pasteller :D
    Følg med på bloggen min så skal du få se!

    Klem

    SvarSlett
  30. Nydelige bilder du selv viser, og mange herlige bidrag i konkurransen. Ble jo i skikkelig vårstemning av dette! :)

    SvarSlett
  31. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  32. Blir med jeg :)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  33. Hei vennen!

    Da har jeg lagt til min
    link til denne herlige utfordringen...

    Ønsker deg en superduper dag!
    :)

    STOR
    KLEM

    SvarSlett
  34. Hei!
    Da er jeg også endelig med på denne kjekke utfordringen din :)
    Takk for at du arrangerer... Gjør meg både kreativ og glad!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  35. Da har jeg linket til deg :)

    SvarSlett
  36. Puh, så rakk jeg akkurat å bli med : ))

    Ikke den enkleste utfordingen, når det kom til stykke : ) men, noe ble det da ;b hihi.

    Utrolig mange fine bidrag her! Pasteller gjør meg glaaa'!

    SvarSlett
  37. Ja, ja. Jeg rakk akkurat ikke å bli med. Prøver igjen en annen gang :-)
    Klem fra Igi

    SvarSlett

Takk for at du har lyst til å legge igjen en kommentar! Jeg blir så utrolig glad hver gang!*smil*