mandag 21. november 2011

Tenn et lys!

...på denne tiden av året, før snøen har kommet, er det så veldig veldig mørkt!
Når det er så mørkt ute er det ekstra deilig å surre seg inn i et teppe, nyte noe varmt i koppen og tenne stearinlys!
...så selv om dere har sett lysfatet mitt flere ganger i det siste, får dere i dag et glimt av hvor fint lysene lyser når det er mørkt ute!

Bilder: Lidyll photo
..og en liten sniktitt på meg og Ferdinand i sofakroken får dere visst også, nå som jeg har blitt så tøff på å vise bilder av meg selv! *små ler*
Kl 23:59 i kveld stenger den siste giveawayen, hvor du kan vinne en selvvannende urtepotte fra Eva Solo. Har du ikke hengt deg på ennå? 
I morgen vil jeg annonsere vinnerne av begge giveawayene her hos meg.
Ønsker alle en flott kveld!
***
A dark evening outside-cuddeling up in a blanket, with something hot in th cup and lights on the table inside. Cozy!
post signature

26 kommentarer:

  1. Hvor ser det fint ud. Vi har også tændte lys og lanterne allevegne selvom vi slet ikke har sne eller frost i Danmark.

    SvarSlett
  2. Mmmm, levende lys er prikken over i`en i mørketiden:)

    Hyggelig bilde av deg og pus!

    SvarSlett
  3. Vakkert bilde av dere! Koose dere i kveld :)

    I kveld skal jeg og mannen kose oss med ribbe. Gleder meg!
    Fineste ukesstart til deg,
    maiaklem

    SvarSlett
  4. Vi fikk litt snø her i Tromsø for et par dager siden - hurra! Lyst og fint ute nå:-) Men jeg er redd det forsvinner straks for nå er det pluss 4 grader ute...

    Så fint bilde av dere - vakre er dere begge to;-)

    Klemmer

    SvarSlett
  5. You look fab on the photo Lidyll. On cold winter evenings the couch is the place to be indeed :-)!

    Happy new week,

    Madelief x

    SvarSlett
  6. Får aldri nok av fine lysfat...
    Ikke av blide, søte deg heller ;)
    Nyt kvelden videre.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  7. så fiiiiine dere er på bildet, ja så tøff du har blitt!
    det er bare å kjøre på nå;)))
    Kongsbergtur må du/ dere får til! Henge litt på Kåre, brukten og palasset mitt! Hadde vært kjempekoselig det…
    takk for at du er bekymret for min Piacasakonto! Jeg har sett det selv,
    å vært inne å slettet en HAUG med bilder. Lurer på om det holder?
    Har bla slettet det gamle profilblidet, lurer på om det er derfor det er sort der hos noen..altså gamle innlegg. Men litt rart det og, skulle jo endres når jeg bytter bilde. Hmmmm..

    SvarSlett
  8. Ønsker deg ein fin kveld!
    Fint bilde :)

    Klem Helene

    SvarSlett
  9. Så fine lykter;)
    Flott bilde av dere!

    SvarSlett
  10. Hei snupp!

    Du er så vakker! Og.. Ferdinand også da...
    *knis*

    Fint med slike lykter, jeg har masse av disse hjemme!
    Må til nå på høsten og vinteren...

    Mange klemmer til deg snuppa!
    :)

    SvarSlett
  11. gur så flott du er!! heilt stunning! ♥ og Ferdinand er kjempesøt ;)

    koseleg lysfat - likar dei ulike vriane du har gjort med gamle syltetøyglas! masse fin inspirasjon!

    klem Lina

    SvarSlett
  12. Veldig sjarmerende bilde av en flott kvinne og skjønn pus - scoop:)

    SvarSlett
  13. Så pen du er!

    Nydelige lys - nå skal jeg jammen funne fram et syltetøyglass, pinner og garn, og strikke en lysestake. Takk for inspirasjon!

    SvarSlett
  14. Så morsomt å se at vi begge har slike mørke lys-bilder i kveld : )) Det er noe eget over det, hva? Ekstra stemningsfult liksom : )

    ...og lyset gjennom lyktene dine veldig harmonisk : )

    Bildet av deg og Ferdinand var dessuten råfint! Veldig kult, tøffe du ; )

    Nyt kvelden! Jeg skal kose meg med kakao og Greys Anatomy :D

    SvarSlett
  15. Så fine dokker va! herlige lykter!

    må si æ ikke huske om æ har meldt mæ på giveawayen:)

    SvarSlett
  16. Hei :) Så fint lysfat :) Virkelig stemningsbilde dette . Jeg har helt likt fat som deg i lilla ;)

    Og du er en vakker dame :)
    Katter er noen gode skapninger ( Vi har vår lille røde Milkshake ;)

    Takk for hyggelig hilsen inne hos meg :)
    Janne

    SvarSlett
  17. Liker så godt den lykten med sånn bølgeheklet(?) belte rundt. Kjempesøt!
    Og så vakre dere er, der i sofakroken:-)
    Klem, Elin

    SvarSlett
  18. Ferdinand ser ut som en kjekk kar, litt på vakt. :-) Kos dere i sofaen.

    SvarSlett
  19. Fine bildet av deg og Ferdinand da!
    Her i huset er bare Snella hjemme, ler...
    men Lillegutt kommer nok snart hjem, han
    er bare en liten runde og ser om det
    skjer noe ute, blant jentene! Han er
    nemlig en liten hjerteknuser...

    KLEM fra Unn og Snella ;)

    SvarSlett
  20. Så fina bilderna blev. Svårt tycker jag att få så fina bilder i mörkret. Men du lyckas :) Kramar Kicki

    SvarSlett
  21. Superkoselig!
    Jeg må innrømme at egentlig så er jeg ikke så begeistret for katter, men Ferdinand ser du som en kul fyr:-) Pen er han også:-)

    Kos deg med pus og noe varmt i koppen, her er det skolearbeid som står på planen.... zzz.... Med andre ord: en del kaffe! ;-)

    Klem, Rosa

    SvarSlett
  22. Vilka fina lyktor!
    Har du gjort dom själv?

    Varma hälsningar
    //Anna

    SvarSlett
  23. Takk for hyggelig kommentar på bloggen min! Hærlig stemning her...og nydelig dame, med hærlig smil i sofan!! :)

    SvarSlett
  24. Herlige lykter! Og kjempe fint bilde av deg! :) Ha en flott kveld! Klem Henriette

    SvarSlett
  25. gorgeous!! I need to start sorting my candle jars ^_^

    SvarSlett
  26. Du er sååå SØT!!
    hihi, også pusekatten Ferdinand da!!
    Super fint bilde!!

    Stor klem :)

    SvarSlett

Takk for at du har lyst til å legge igjen en kommentar! Jeg blir så utrolig glad hver gang!*smil*