fredag 7. oktober 2011

Veggblomster og kort av tapet-rester



..NIBs utfordring denne måneden heter "på tapeten" og vi bes vise dem tapet-prosjekter...


...i lidyll-boligen brukes tapet til så mangt, blandt annet til dekorative vegg-blomster og ulike kort. Under vises til-og-fra lapper til bruk på gaver.

....og ja, det er knapper. Gamle skinnknapper nærmere bestemt, og ganske så genialt, for de har et metall øye jeg har trykket gjennom kortet. Denne er jo super å binde kortet fast til gaven med!

Bilder: Lidyll photo
Vil dere se tidligere Lidyll-prosjekter med tapet, titt inn her:

...i løpet av helgen vil vinnerne av både giveaway og stillebens-utfordring presenteres her inne hos meg! Hurra!
Ønsker alle en flott helg!

***

My contribution to the wallpaper-challenge at NIB. Flowershaped walldecor made of wallpaper scraps. Easy to make and so decorative! Happy weekend!


post signature

25 kommentarer:

  1. Kjempeflotte veggblomster! Jeg blir så imponert over kreativiteten din:-) Jeg har faktisk laget til-og-fra-lapper selv med slike knapper! Ikke med tapetkort riktignok (men med scrappeark), men ja det er genialt!:-)
    God helg til deg!

    SvarSlett
  2. KNALL fine blomster! Her snakker me finale plass ;)

    SvarSlett
  3. Såå dekorative blomster og nydelige kort! Kjempesmart! Også med de tøffe knappene!
    Den belysningen din så litt brannfarlig ut .. pass på!
    Ha en god helg! :)

    SvarSlett
  4. ...takker fo så gode ord, søte dere! Takk takk*smile*

    ..litt vanskelig å ta bilder når det allerede var for mørkt, men jeg ville jo så gjerne henge meg på konkurransen-så da da måtte det blir sånn*blunkesmil*

    Lisa: Tror nok ikke det skal være noe brannfarlig det altså...ser jo veldig sterkt ut, men det er bare fordi det er mørkt i rommet uten andre lyskilder...masse luft rundt der, og blir ikke varm, så tror nok ikke det er særlig brannfare heldigvis*smile*

    Klem klem

    SvarSlett
  5. du kreative flinkis!
    fikk plutselig slengt meg på jeg også,
    med noe jeg hadde "liggende"
    Himmel så gøy det hadde vært å få style for fargeriket??
    du..her er litt brisenblogging kjenner jeg -
    alene hjemme i dag, Jacob er på konsert i Oslo med Harleygutta,
    Erica på hyttetur i høstferien, Emmet hos en venn...jeg har vinen og
    bloggen!!

    Med dere, Oslo på Onsdag - har ikke tid og penger - men jeg må jo bare få det til!! Jeg melder meg på nå jeg, har så lyst til å se dere igjen.
    Moa skal også tro jeg...kjempetrivelig da!!!
    KLEM

    SvarSlett
  6. oiii & weeee! her oser det av kreativitet -
    as always :0) flinke flinke du!
    jeg sliter sånn med å få lagt igjen kommentarer rundt omkring..sukk!
    krysser fingrene for at denne går igjennom!!
    ha den fineste helgen!
    og sees vi på cava & cupcakes
    til uken..?
    *smil & klem

    SvarSlett
  7. Stooor Fredagsklem til deg også:)
    Jeg får visst rusle meg noen kvartal med hele hundeflokken (4 buller- passer 2)
    i kveld - litt av et syn..
    Greit å gå sent, så jeg ikke møter andre hunder - kan bli litt bånd-kaos vil jeg tro..
    ses Onsdag:)

    SvarSlett
  8. Fy så kreativ du er, og så utrolig gjennomført kreativ også!
    Virkelig elsker kortene med skinnknapper! Utrolig kule!

    Klem fra meg på fredagskvelden!!!

    SvarSlett
  9. FANTASTISK fine veggblomster! I love!

    Nyt kvelden, flinka! :)

    SvarSlett
  10. Nydelige veggblomster......skjønne skjønne er de...
    ha en fin helg
    klemklem

    SvarSlett
  11. De blomstene var kjempe fine og dekorative, man trenger liksom ikke noe mer enn de blomstene <3
    =)
    Lekkert!
    Ha en riktig god helg.
    Klem

    SvarSlett
  12. Hei ditt smarte, kreative vidunder!!

    De blomstene var helt utrolig kule.
    Æ like!

    Gleder meg forresten til å høre hvorden det går med leilighetsjakt...

    JA, jeg skal til Skien!!
    Glæ mæ!

    Frøya på 8 år og jeg skal kjøre tidlig, for vi skal overnatte hos min kusine i Porsgrunn og jeg skal hvile litt og lempe av Frøya der. Hvis du vil, kan du sitte på ned til Porsgrunn og komme deg videre derfra...? Mener å huske du har familie i Skien som du kanskje vil innom?
    Let me know!

    Klæm Siw

    SvarSlett
  13. Åh, så himlans fint med blommorna! Du är verkligen full av bra idéer och med förmågan att förverkliga dom på ett så fint sätt! :-)

    Trevlig helg på dig, fina du! //Petra

    SvarSlett
  14. Nydelig!! Såå fine blomster du har laget, ja veggen ble helt utrolig vakker. Du er bare så vanvittig kreativ og lager de vakreste ting!
    Nydelig lørdag til deg.
    Klemmer

    SvarSlett
  15. Så smart! Ganske kult og annerledes...
    ja, hva kan man ikke bruke tapet
    til, sier jeg bare!

    Unn :)

    SvarSlett
  16. Såå snyggt! Du har en helt fantastisk blogg. Det får du väl höra hela tiden, men jag är jätteglad att jag hittade hit. Kanoninspiration hela tiden. Tack för det! Kramar Kicki

    SvarSlett
  17. Gratulerer frøken kreativ, du har gjort det igjen!;)
    Kjempefine og kreative løsninger!
    Hvordan får du TID til alt?? Og ikke minst, energi??
    Tror også vi snakker finaleplass her, søta!

    Klem og god helg:)♥

    SvarSlett
  18. Så fint det var med tapetblomster på veggen! Er så mye fint man kan gjøre, men er så vanskelig å komme på dem ;)
    Takk for inspirasjonen :D

    SvarSlett
  19. Your flowers look great!

    Happy weekend,

    Madelief x

    SvarSlett
  20. Du er såå kreativ!

    Jeg tenkte på deg igår :) Det hadde vært kjekt om du hadde vært med på treffet! Neste gang...

    Sender deg en varm klem i høstmørket
    *smil*

    SvarSlett
  21. Fantastisk kul måte å bruke tapetrester på! Den ideen med til og fra lapper likte jeg godt!!
    Blomstene på veggen var også utrolig dekorative!

    Klem

    SvarSlett
  22. Så fint!! Herlig blomster;)

    Lykke til;)

    KLEM

    SvarSlett
  23. Hei!
    Dette så kult ut! De lampene som henger nedover på veggen, hvor har du fått tak i de? Kan de skaffes via nettet?

    SvarSlett

Takk for at du har lyst til å legge igjen en kommentar! Jeg blir så utrolig glad hver gang!*smil*