tirsdag 13. september 2011

Utfordring: Vis meg dine stilleben(utstillinger)!

Bilder: Lidyll photo
 Er det noe vi interiør damer (-og menn) ofte gjør, er det å lage små utstillinger, eller såkalte stilleben, av interiørartikler for å dekorere. Jeg gjør ihvertfall mye det selv, og i tillegg bytter jeg ofte, for jeg synes det er så gøy!
*blunkesmil*


Stilleben (fra tysk, «still» og «leben», stille liv, fransk: Nature Morte, død natur) er et kunstverk som gjengir objekter i ro, ofte som oppstillinger av hverdagslige gjenstander som enten er fra naturen (blomster, frukt o.l.) eller menneskelaget; vaser, glass, mat osv.



Nå utfordrer jeg alle dere flotte mennesker der ute til å vise meg deres 
stilleben!


Gjør slik:
 1:Lag et innlegg 
på bloggen deres med bilder av deres utstilling(er)/stilleben. Hvordan du gjør dette er opp til deg. Kankje du lager collage? Eller kanskje du lager kun et bilde? DU bestemmer!
2: Link 
så til min blogg og denne posten.
3:Legg linken til ditt innlegg inn under denne posten, 
slik vi vanligvis gjør i utfordringer hos NIB. Da vil det ligge en link til ditt innlegg der med bilde. 

Kom igjen: Ta utfordringen!
*smile*

Jeg kan røpe at det vil bli kåret en vinner, og at det vil bli delt ut en liten gevinst!*smile*
Bli med! bli med!



Pssssst! Ikke glem at jeg også har en
Giveaway
NÅ!*smile*

***
I challenge you all to show me your interiour displays! 
Make a post, link to me and this post. Then add one of your images and link to the bottom of this post. 

Come on: Join!*smile* 
There will be chosen a winner, and the winner will receive a little gift*smile*

pssssst! Dont forget my giveaway!*smile*

 
Redigert:
Det var et par søte jenter som akkurat ikke rakk fristen denne gangen, men som fikk laget innlegg. Derfor håper jeg dere vil titte innom de fine bidragene deres også! 
Stilleben hos "Lisettes Perler" og "Husmor? Jeg?"
post signature



34 kommentarer:

  1. Så gøy..jeg er i gang..
    Så kjekt med disse utfordringene..ikke for å vinne..men for å nettopp utfordre en selv..herlig..
    ha en fin dag!!
    Klem til deg:)

    SvarSlett
  2. Gøy!!da får jeg prøve å lage det:)

    Kommer tilbake:)

    ha en strålende kveld:)

    Klem Linda;)

    SvarSlett
  3. så bra tiltak!
    ... har hodet over symaskinen ennå,
    men når "krampa" tar meg så skal jeg være med!
    Å så koselig det passet for deg sånn på kort varsel da:)
    Ses Torsdag!

    SvarSlett
  4. yay I will try to take some photos!

    SvarSlett
  5. Ooo! Morsomt! Så flott initiativ. Jeg skal forsøke å bli med på dette!:)
    Gleder meg!

    SvarSlett
  6. Ei slik utfordring tenkte eg på i dag faktisk. Nettopp pga eg plutseleg trengte veldig forandring i mine stilleben. Det er noko eg sjeldan er nøgd med i heimen. Filleren! Men nå skal det jammen bli godt med litt inspirasjon her i frå. På forhånd TAKK! :)

    SvarSlett
  7. Utfordring tatt! dog med ipod kamera! men orsomt var det. Som hilde sier, kjempe kjekt å få litt inspirajon på dette området.

    Her er mitt stilleben innlegg: http://hokuspokusfillijokus.blogspot.com/2011/09/rosablokken-stilleben.html

    SvarSlett
  8. Jeg vil være med! Skal få knipset litt i løpet av et par dager..jeg rekker å bli med da, eller?
    Gøy med disse utfordringene, altså:)

    SvarSlett
  9. Slengte meg på eg og :D
    Håper det er ok å bruke ett allerede ferdig innlegg :P
    Hilsen Grete

    SvarSlett
  10. Morsomt, siden jeg har vært i stilleben-modus den siste tida :-) Jeg er med!

    Klem, Turid

    SvarSlett
  11. Heeei! :O)

    Så moro med utfordringer. Jeg hadde et innlegg i går som jeg tar med i denne utfordringen :O)

    Fortsatt god kveld til deg :O)

    Carinaklem

    SvarSlett
  12. Dette må jeg bli med på...
    Hm... tenke, ta bilder, lage innlegg og hiver meg med snart ;)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  13. Hei:)
    Spennende utfordring! Jeg er med:) Takk for mye fin inspirasjon på bloggen din.

    Kine:)

    SvarSlett
  14. Gøy! Jeg er med, i helhvitt denne gangen. Riktig god helg til deg :)

    SvarSlett
  15. Så morsom utfordring, jeg slenger meg gjerne på!
    Ha en god helg :)

    SvarSlett
  16. Kjempemorsom utfordring! Jeg er med:-)

    SvarSlett
  17. Såh! Da har jeg omsider også fått blitt med :)

    Klem og en finfin søndag til deg!
    Signe

    SvarSlett
  18. Så gøy med utfordring! Jeg har også en liten utfordring inne hos meg. Hyggelig hvis du blir med. Ha en magisk dag!

    SvarSlett
  19. Dette må jeg bli med på! Er ikke sjeldent jeg lager nye stillben rundt om kring i huset;o)

    SvarSlett
  20. Så kjekt, første gong eg prøver meg - bra med litt utfordring på dette området for ein fersking!

    SvarSlett
  21. Moro, artig å se hvordan man ser seg selv! :)

    SvarSlett
  22. Oi, så gøy. Liker utfordringene dine. Skal prøve å knipse litt og lage et innlegg så snart det er litt tid:) Ha en fin uke

    SvarSlett
  23. Hei, hei!
    Det er alltid gøy med utfordringer, men det er ikke alltid like lett å få til noe eller få tid. Dette var bare noe jeg tenkte kunne fungere. Litt barnslig kanskje, men jeg er en veldig barnslig person så sånn blir ofte mine utfordringsbidrag. Jeg synes du er flink med utfordringer tror denne blir nok en knallsuksess ;-) Ha en diggbar uke, både du og Ferdinand ;-)
    Klemmer fra Caza

    SvarSlett
  24. Elsker slike utfordringer! Så inspirerende å se alle bidragene. Jeg henger meg nok på ...
    Fin blogg- jeg er nå din følger ;)

    SvarSlett
  25. Hei hei! Så spennende og flott blogg du har! Legger deg klart til. Blir også med på utfordringen!

    Ha en fin dag!

    Klem Lene :)

    SvarSlett
  26. Her var det mye fint å se på! Gøyal utfordring. :) Ha en god kveld!

    SvarSlett
  27. Takk for utfordringen. Har nok ikke det beste bildet, men gøy å prøve seg for en fersk blogger som meg :)
    Smil fra Dina!

    SvarSlett
  28. Gøy med slike utfordringer, Lidyll!
    God helg til deg
    Klem Tonje

    SvarSlett
  29. Da er jeg også med :) Gøy med utfordringer :D
    Ha en flott helg
    klem Tove

    SvarSlett
  30. Artig utfordring! Har lenket meg med :) Morsomt å prøve seg på interiørbilder!
    Mye flott på bloggen din, også de lekre bildene!!

    Ha en god helg! :)
    Hilsen Lisa

    SvarSlett
  31. Da har jeg omsider deltatt jeg også.. Hadde ikke trodd det skulle være så vanskelig :-P

    Kjempemorsomt at du holder slike utfordringer, og veldig kjekt å titte på andre bidrag : )) Inspirerende!

    God søndagskveld,

    Klem fra Silje <3

    SvarSlett
  32. Ånei :/ Vart for sein...jaja ha no laga eit innlegg likevel☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  33. Hei!
    Fikk høre av Lisa at du hadde en konkurranse her, men jeg ser at jeg er litt sent ute. Ta gjerne en titt inn på bloggen min, og se bildet jeg har tatt, som visstnok kunne passet i denne konkurransen :) Har lagt meg til som følger hos deg, synes bloggen din er veldig fin :)

    SvarSlett

Takk for at du har lyst til å legge igjen en kommentar! Jeg blir så utrolig glad hver gang!*smil*