torsdag 24. mars 2011

Blått


Jeg har igjen vært så heldig å bli tildelt noen awarder! 
Søte og flinke supersnella var så snill å gi meg en liebster-award, og denne har jeg også fått tidligere. Jeg har også fått en utfordring og award av de herlige bloggene Deer Darling og Fruen fra trondheim. Titt gjerne innom deres flotte og inspirerende blogger gjennom linkene. Tusen takk til alle tre!

I utfordringen skal 10 spørsmål besvares:
Spørsmål 1: Hvorfor startet du å blogge?
Jeg er utdannet innen produktdesign og kommunikasjon, og hadde tenkt å bruke en bloggplattform til å lage en slags hjemme side. Derfor satte jeg i gang med å undersøke andre blogger, og prøve meg litt, og det ble rimelig raskt klart for meg at jeg likegodt kunne drive en ingeriørblogg jeg også-jeg er jo trossalt interiørGAL..hihi..Jeg er så glad i å drive med dette, at jeg i grunn skulle ønske jeg hadde en jobb innen feltet.Nå synes jeg det er kjempe morro å blogge, og det er så mange flotte og flinke mennesker her i Blogglandia, at det virkelig beriker hverdagen min.

Spørsmål 2: Hvilke blogger følger du?
Jeg har noen jeg følger hver dag, som jeg har litt ekstra god kontakt med. Men jeg titter innom MANGE interiørblogger i løpet av en uke altså. Av og til havner jeg innom noen inspirasjons- og foto-blogger også. Man finner stadig noen nye flotte blogger synes jeg.


Bilder: Lidyll photo

Spørsmål 3: Favoritt makeup-merke?
 Jeg er fan av Dior, Shiseido og YSL. Men jeg kan fint handle andre merker om jeg blir anbefalt noe-jeg har en venninne som er makeupartist så får av og til noen gode råd om produkter her.

Spørsmål 4:  Favoritt klesmerke?
Jeg er stor fan av gjenbruk også når det gjelder klær, så jeg har en god del vintage kjoler, belter, sjerf osv. Men skal sies at jeg også gjerne handler på HM og mango. Jeg må også inrømme at jeg har flere kjoler fra Nicholas Millington.

Spørsmål 5: Ditt "må ha" makeup produkt?
Touche eclat dekkstift fra YSL og volum mascara fra Dior.

Spørsmål 6: Favorittfarge?
VANSKELIG! Jeg har liksom ikke EN favorittfarge. Vanligvis tiltrekkes jeg av litt "grumsete" farger, uavhengig om det er pastell eller mørkere farger. Jeg har hatt en periode hvor jeg har hatt spessiellt sansen for sennepsgult, helst blandet med andre farger.

Spørsmål 7: Parfyme?
Dolce & Gabbana; the one.

Spørsmål 8: Favorittfilm?
Igjen et vanskelig spørsmål. Samboeren er filmentusiast, så her i gården er det mye film-titting (skal sies at jeg personlig også er VELDIG glad i bøker). Huff, jeg klarer nok ikke velge....

Spørsmål 9: Hvilket land vil du besøke og hvorfor?
NÅ har jeg vært så heldig og fått reist på ferie i relativt mange land, men det er fortsatt flere steder igjen jeg gjerne vil besøke i løpet av livet. På førsteplass på ønskelisten står Afrika. Jeg har lyst til å innom flere land der, og et must er å reise på safari og ha med ordentlig kamera for å ta bilder av villdyrene. Hadde vi sett løver hadde jeg blitt helt henrykt!

Spørsmål 10: Hva gleder du deg til i nærmeste fremtid?
Komme i gang i jobb her i Oslo og få kjøpt ny og større leilighet med sambo!Noen som vil gi meg jobb i Oslo kanskje?*blunkesmil*

I følge reglene skal Liebsterblog-awarden sendes videre til 5 andre blogger, mens utfordringen skal sendes videre til 10. Jeg har derimot vært med på flere awarder og utfordringer i det siste, og synes det blir vanskelig å velge mellom alle de flotte bloggene der ute.Så nå velger jeg å ikke sende den videre til spesifiserte blogger.

Dere hadde nemlig fortjent den alle sammen!*smile*

***

I have been so lucky to receive three awards from other great bloggers! Jippi! Use google translate (in the sidebar)to translate the questions above, and enjoy the pictures from my home in blue hues!

post signature

13 kommentarer:

  1. Grattis med award! Det forjenter du i fleng ;)
    Nydelige bilder her inne altså....Sukk...

    OG s å trivelig å bli bedre kjent med deg!! Klæm

    SvarSlett
  2. Herlige bilder! Kjolene gir meg SOMMERSTEMNING :)

    SvarSlett
  3. Lekre blåfarger du viser i dag!
    Også moro å bli bedre kjent med deg som person ;)

    Ha en fin torsdag!
    Klem fra bloggvenn Helle

    SvarSlett
  4. Gratulerer med award!! Jeg har også fått den, men tenkte å vente litt med å svare... Noen ganger kommer liksom alt på èn gang;)
    Men denne var litt kjekk, for man får vite litt mer om folks forhold til blogging!!
    Nydelige bilder!

    Så kjekt at du er med på min Give Away!!
    Jeg `lånte` bildet du har linket med, med navn... (var så lat at jeg ikke orket å lage selv...;P) Er det ok???

    KLemmer:)

    SvarSlett
  5. heihei..du søte du!
    morsom lesning & verdens vakreste bilder!
    har vært en travel uke, og jammen har jeg "mye" å ta igjen, hihi.. mange fine innlegg her hos deg, du tar utrolig klare fine bilder - love it!
    ..ha den fineste tordagskveld!
    *smil & klem*

    SvarSlett
  6. Kul att få veta lite mer om personen bakom den fina bloggen och alla härliga bilder!

    SvarSlett
  7. Gratulerer med award, som reVinyl sa fortjener du det i fleng=)) De pastellkoppene dine er virkelig vakre og gjør seg kjempe godt på foto, må innrømme at jeg er litt misunnelig på dem.. Ha en flott torsdag, snart er det helg igjen, deilig!

    SvarSlett
  8. flotte bilder med blått tema!
    gøy å lese litt om deg her også...
    skal nok se det dukker opp en jobb snart,
    hvem vet hva denne bloggingen kan føre med seg
    av kontakter;-)
    kos deg med bloggingen mens du venter.
    Torsdagsklem fra meg

    SvarSlett
  9. Grattis med award, det er velfortjent!
    Og så gøy å få vite mer om deg, og hvorfor du blogger.
    Og som alltid er bildene dine en fryd for øyet. Herlig:-)

    Ha en fin kveld. Snart er det helg, hurra!

    SvarSlett
  10. Gratulerer med awarder, du fortjener dem alle sammen!! :)

    Nydelige bilder, og morsomt å lese litt mere om deg.

    Ha en fin kveld.
    :)

    SvarSlett
  11. Helrige blå, det er så fiiin farge.
    Gratulerer så mye med award og tusen takk for koselig kommentar inne hos meg. Jeg synes også lerkekvisten pynter så fint opp, litt flytting her og der er jo bare koselig. Forandring fryder vet du hehe:)

    Ha en god helg.
    Hilsen fra Trine.

    SvarSlett
  12. Gratulerer med fine awarder! :) Morsomt å lese litt mer om deg! :) Lykke til i jobbjakten, det løser seg nok :)

    SvarSlett
  13. Blomsten var nydelig på kleshengeren også - kjempegod idé!
    Takk for så mye inspirasjon! :)
    Hilsen Katrine

    SvarSlett

Takk for at du har lyst til å legge igjen en kommentar! Jeg blir så utrolig glad hver gang!*smil*