tirsdag 16. november 2010

Min porselenslandsby....

Bilder: Lidyll Photo

Under produktdesign-studiet mitt utviklet jeg en pendellampe i porselen; Porcelen light. Denne var ment å benyttes som vindusbelysning, dekorbelysning eller over eksempelvis spisebord.  Ved å å henge flere sammen i en "klynge", gjerne med ulike mønstre og i ulike høyder, vil man kunne skape en "lyskrone"-følelse over spisebordet med "wow"-effekt. I tillegg vil lampenes lys/skygge mønster på vegger og tak gi en ekstra dekoreffekt og stemningsskaper.

Bildene her viser utprøvingene som er gjordt under utvikling av produktet-jeg synes det at de er så ulike med ulike høyder, noe skjeve og ulike mønster gjør at de oppstillt sammen ser ut som en "landsby" av ulike personligheter. Rett og slett en liten porselenslandsby....
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du har lyst til å legge igjen en kommentar! Jeg blir så utrolig glad hver gang!*smil*