tirsdag 8. oktober 2013

Chrysanthemum❤

Images: Lidyll
Dere som har fulgt meg litt, har sikkert fått med dere at jeg liker å gjøre om "avogtil"?
*blunkesmil*

Jeg har trukket inn en del grått i interiøret i det siste,
 kombinert med litt farger og sort/hvitt.
...det eneste jeg ikke hadde var en vase....!

..eller, det vil si....
.....jeg har jo flere VASER...*ler* 
...men jeg hadde jo ingen i grått!
Kjenner dere igjen? 
*fniser ironisk*

Uansett endte jeg opp med disse lekre betongvasene 
i grått med et gull/kobber/metallisk "bånd" nede.
Vasene er fra 
House Doctor 
og er handlet på 
De passer perfekt inn i stuen akkurat nå!

Elsker forøvrig også blomstene:
Chrysanthemum i grønt

finner dere litt stelletips for disse

Største uglen er fra Hviit.no
Pærevasen fra Raun/House of Oslo
Minste uglen er spraylakkert loppefunn
tlysholder i messing er loppefunn

Ønsker dere alle en flott kveld!

***
Love my new vases!
...and the flowers!
Chrysanthemum 



12 kommentarer:

  1. Nydelige bilder flinke deg, og kjenner godt til dette med å gjøre om "av og til" ;-)
    Nyt resten av uken!
    klem Vibeke

    SvarSlett
  2. De vasene er bare så fine :)
    Den oransje putefargeklatten gjør seg godt også :)

    Klem Inger

    SvarSlett
  3. Så fine bilder, vennen. Du er flink du.
    Gleder meg masse til å henge snart!!
    KLEM!

    SvarSlett
  4. Vakkert , herlige fargetoner :)
    ha en fin dag !
    Ingrid.

    SvarSlett
  5. It would also be--here's the catch--risky. Would the chanel replica readers redirect their sympathies? Would they forgive the stunt? Would the series be strengthened, or broken-backed? The answer, almost certainly, is that we'll never know. It gets talked about often enough: for instance, it was suggested Indiana cartier replica Jones should die in his third movie, while both Han Solo and Lando Calrissian were considered for the chop in Return of the Jedi. But prudence prevailed, which is also the reason why two of the best remembered 'Great rolex day date watches Sci-fi Deaths'--Spock in Star Trek II: The Wrath of Khan and Superman in the The Death of Superman storyline--had 'reverse' clauses built omega replica in from the start.

    SvarSlett
  6. Great article, Thanks for your great information, the content is quiet interesting. I will be waiting for your next post.

    SvarSlett

Takk for at du har lyst til å legge igjen en kommentar! Jeg blir så utrolig glad hver gang!*smil*