mandag 5. august 2013

Kveldsbilder og nye go`saker

Bilder: Lidyll

....ja, jeg vet at vi interiørbloggere ofte styrer unna 
møke bilder og bilder tatt kveldstid.

Pyttsan!
 Jeg måttte prøve meg litt!
....og sannelig var det på tide meg et blogginnlegg igjen også!

 Litt nytt i leiligheten om dagen....
.....ny loppemessing, spraylakkerte fugler og selvsydd blomsterpute-
for ikke å nevne krakken med prikker!  
Det er en loppekrakk jeg trakk om i "plastduk" fra IKEA.
Fin?

Jeg har forøvrig vært med på mye morro i det siste...
blandt annet har flere av dere kanskje sett litt bilder på min Instagram med hashtags 
#ikea og #tastundentilbake?
...lover å vise mer senere!

Ønsker alle en herlig kveld!
..her koser vi oss med tente stearinlys og en liten hygge-
#stund

Nattinatt!

***
I know interiorbloggers are 
not that happy about pictures taken at night...
but I just had to!*laughs*

8 kommentarer:

  1. Så stemningsfulle bilder :) aaah for herlig tid vi er inne i..

    Ha en finfin uke,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett
  2. Kjempefine bilder, kveldslys er jo ikke så dumt det heller! Og det må vel bare bli litt mer av det utover høsten.. Gleder meg ikke veldig til alt daglyset er borte når jeg er ferdig på jobb! :(

    SvarSlett
  3. Hei, hei :)) Jeg kom over bloggen din via en annen blogg, ikke så uvanlig det da, hehe! Vel, jeg la meg til som følger her hos deg jeg. Synes virkelig at du har en flott og litt anderledes "vri" på ting og det er spennende å se på. Ønsker deg en flott dag på alle mulige måter!

    Klem, Anne <3

    SvarSlett
  4. Stemning, høst nesten, koselig:)

    SvarSlett
  5. Så koselig stemning;)
    Syns det er fint med litt kveldstemning innimellom og jeg, selv om det ikke er helt "riktig" på bloggen, hehe:))

    Fine nye ting og tang, krakken ble sååå søt:)

    Ser du er i vinden om dagen, så gøy:)

    Ha en fin fin dag!

    SvarSlett
  6. Ordentlig høstkos dette! Liker det!
    Lina

    SvarSlett

Takk for at du har lyst til å legge igjen en kommentar! Jeg blir så utrolig glad hver gang!*smil*