fredag 7. juni 2013

Bloggbliss shopping: Dora & Liebe

Elsker lysrør-bokstavene, diamantpæren, kobber/messing og vintageskattene!

Første stopp på lørdagens shopping runde på Bloggbliss2013 i København helgen som var, ble butikken

Her var det utrolig mye lekkert,
 og en herlig miks av bruktskatter og nye varer.
.....bare sjekk ut så kult det var med lysrør-bokstaver på veggen!


Vi fikk også med en fin goodiebag hjem fra Dora!
Anbefaler dere å ta en tur dit om dere skal til København dere!
*smile*

Neste butikk stod egentlig ikke på "shoppinglista", men da vi gikk forbi ble flere av oss bloggere nødt til å ta en tur inn på


Liebe fristet med utrolig mang søte skatter, og er blandt annet kjent for det søte porselenet i sukkertøys-farger. Jeg klarte ikke motstå fristelsen her, så to porselensskatter fikk bli med meg hjem fra København.

Bilder: Lidyll
Vet dere forresten at de herlige Keiserne her i blogglandia selger Liebe-merket i sin nettbutikk? Dere finner det HER.

Ønsker alle en super fredag og en god helg!

Klem fra meg

***
Two of the shops visited while in Copenhagen. 
Love them both:
Dora & Liebe.

5 kommentarer:

  1. Ser ut som dere har hatt det så trivelig på den turen !! :)
    Artig å se :)

    God helg !
    Janne

    SvarSlett
  2. Så fine bilder Live!!! Fint av meg også;))) Du er bare så inmari flink..<3

    SvarSlett
  3. Åååååå jeg døde av revebildet!!!!! Er det Liebe??

    SvarSlett
  4. Å så masse fint!!! Likte veldig godt de lampene!! Kan tenke meg det var en fantastisk tur :)

    Ha en strålende søndag søte :)

    Klemmer fra Nina
    drømmevillaen.no

    SvarSlett

Takk for at du har lyst til å legge igjen en kommentar! Jeg blir så utrolig glad hver gang!*smil*