onsdag 18. april 2012

Stor takk til DERE!


...ja, i dag hadde jeg tenkt å vise dere et "gjørselv"-prosjekt, men siden formen er pjusk og det er for dårlig "bilde-lys" i dag, så utsetter jeg det...

..istedet vil jeg gjerne benytte anledningen til å takke alle dere søte lesere der ute! Det at jeg stadig får hyggelige kommentarer fra hyggelige lesere og bloggere gir meg så utrolig mye glede i hverdagen.

...dessverre rekker jeg ikke hele tiden svare alle kommentarer, men vit at jeg prøver titte innom dere alle sammen! Vit at hvert eneste besøk her hos meg, hver eneste kommentar og tilbakemelding betyr MYE! 

..derfor vil jeg gjerne 
TAKKE DERE ALLE SAMMEN!
*smile*

Flott onsdagskveld!

PS: Bildet er en liten "sneakpeak" på et nytt tilskudd til porselen her i lidyll-boligen. Polkadotter=yes yes yes!
Mer får dere se senere!
*blunkesmil*

***
A thank you to all of you sweet readers and bloggers out there who visits my blog,leave comment and make me smile! You give me such great joy in my everyday life. Thank you!*smile*

19 kommentarer:

  1. Det serviset var veldig deg:) Kjempe fint!

    SvarSlett
  2. Å så nydelig service,det hadde eg glatt kjøpt,elsker polkadotter og prikker,faller heilt for det:)så ekstra fint det var med grønt:)
    Ein fin kveld til deg!

    SvarSlett
  3. Gleder meg til å se mer av det serviset! :D

    SvarSlett
  4. Det ser ut som et nydelig servise:) Jeg koser meg virkelig med bloggen din, sitter alltid med et lite smil om munnen når jeg titter innom her. Keep up the good work;)
    Og masse god bedring!
    Klem, Elin

    SvarSlett
  5. Det var nydelig <3
    Ønsker deg en fin kveld videre.
    Klem Renate

    SvarSlett
  6. Og jeg sier bare takk det samme ;)
    Takk til deg som inspirerer og lyser opp denne fine bloggverden.
    Bli fort frisk!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  7. oioioioioioi,
    for et porselen, er misunnelig kjenner jeg!!!!
    du er god da..takk til deg óg:)
    Klem

    SvarSlett
  8. ... og takk til deg ♥

    Jeg trives så godt "her inne hos deg" : ))

    Nydelig poresellen, og god bedring!

    ♥ Klem fra Silje.

    SvarSlett
  9. no problem, your blog is lovely :))
    hugs, svenja

    SvarSlett
  10. Tack själv, för en helt underbar blogg! :)

    Kramar Kicki

    SvarSlett
  11. De koppene var bare til å spise opp:)))) - og armbåndet under her var kjempesøtt:) Den som bare hadde litt mer tålmodighet....:) Men i dag er det sol her hos meg og prosjekta står i kø - nyt dagen din du også:) Klem

    SvarSlett
  12. Godt å høre at fine pusen er i bedre form! Så håper jeg at du blir bedre også :)
    Gleder meg til DIY! :)

    klem!

    SvarSlett
  13. For nokon nydelege pokadott-koppar! :)

    God betring :)

    SvarSlett
  14. lovely spotty ceramic dishes!
    x kat

    SvarSlett
  15. Håper du blir i bedre form. God bedring
    Ønsker deg ei god helg
    Klem Tonje

    SvarSlett
  16. God bedring til både deg og pusen! Takk for at DU har så fin og inspirerende blogg! Klem!

    SvarSlett
  17. God bedring klem til deg:)

    Alltid koselig å komme inn her til deg:)

    Vakkert service:)

    Nyt ny uke:)

    Klem Linda:()

    SvarSlett

Takk for at du har lyst til å legge igjen en kommentar! Jeg blir så utrolig glad hver gang!*smil*