torsdag 26. april 2012

Drømmer og inspirasjon: "Bartedilla"

 Top: Source
Bottom: Source
...ja, barte-manien (eller mustache, som det så fint heter) har jo vært ganske så "poppis" en stund...

Jeg har ikke helt hengt meg på trenden...før nå...for nå fikk jeg plutselig dilla...takket være Charlie Chaplin gitt (første bildet)!
*ler*


Middle left: source
Middle right: source
Bottom left: Source
Bottom right: Source

..barter meg her, og barter meg der...
*ler*

***
Just now fell in love with the mustache and bowler hat trend, tnx to Charlie Chaplin (first image). 
*smile*

9 kommentarer:

  1. Digger det!
    Jeg lagde barter i påsken og det er utrolig morsomt hvor mye latter det ligger i en liten pappbit, sånt liker jeg!
    Ha en finfin kveld
    klem Cathrine

    SvarSlett
  2. Hihi, artig innlegg! :)

    Lagde barter til å ha på sugerørene
    i barnebursdagen til guttungen i fjor :)

    du.. det prosjektet vårt det skal
    bli til et utebord til terrassen. Får håpe
    resultatet blir bra, bare vente å se.. ;)

    Har mistet litt piffen jeg også når det
    gjelder bloggingen.. Føler ikke at jeg
    har så mye mer å gi på en måte..
    Blir vel bedre nå mot sommeren ;)

    Fin kveld til deg!

    SvarSlett
  3. Så kult med bartedilla! Vi brukte barter til å more oss på en baby shower, vi hadde lips og brille også.

    Vicky

    SvarSlett
  4. Hihi, bart er gøy! Så nettopp et innslag på tv om gamle bartekopper. Kopper spesielt designet for at de fine herremenn ikke skulle få søl i barten sin:)

    SvarSlett
  5. i absolutely love it :D its sooo cool! the best one to me is the converse chuck!
    have a look at this beards ;) http://pinterest.com/search/?q=schnurrbart
    hugs, svenja

    SvarSlett
  6. Bor med en trønder jeg......heldigvis ute bart! :-) hehe.. Ha en god natt!

    SvarSlett

Takk for at du har lyst til å legge igjen en kommentar! Jeg blir så utrolig glad hver gang!*smil*