mandag 12. mars 2012

Drømmer og inspirasjon: Minty fresh spring?

 
Top right:Source
Bottom:Source
 
 
Top:Source
Bottom left:Source
Bottom right:Source
 
 
"...med blanke ark og fargestifter tel...!"
 
Ny uke og nye muligheter.
Er det ikke det de sier da?
*blunkesmil*

Starter uken med litt inspirasjon jeg!
Ønsker alle en flott ukestart!
*smil*
 
...og dere!
Takker for alle søte ord dere legger igjen
-det varmer mitt bloggehjerte! 
Velkommen til alle nye følgere
*smile*

***
A fresh start-a new week. 
I start the week with some inspiration. 
Have a happy week!
*smile*

7 kommentarer:

  1. Herlig inspirasjon, Live! :)
    Alltid koselig å titte innom deg og
    dine nydeligste collager..

    ..koselig kommentar inne hos meg, søte du.
    Litt påskedekor må man ha, bare litt.. Jeg har aldri
    vært så påskete av meg, men noen tradisjoner henger
    igjen som jeg skal videreføre til barna :)

    Ønsker deg en superduper kveld, vennen!

    STOR
    KLEM

    SvarSlett
  2. Finfin inspirasjon fra deg, som vanlig!
    Den maurkjolen var jo bare rå *smil*

    Og Converse - jeg døøør av misunnelse!
    Men vi visste jo det da vi flyttet nordover at det er på våren forskjellen er størst. For Cas er den enda større, det er jo neste sommer i Nederland om dagen :)
    Jaja, vi har det jo TOPP eller på året så da får vi leve med litt misunnelse i mars og april ;)

    Klem og KOS deg i vårværet!
    Signe

    SvarSlett
  3. Så nydelig inspirasjon :) Så skikkelig digg ut det som var i den plastkoppen. Mmmm :)

    Strålende tirsdag til deg
    klem Jane

    SvarSlett
  4. Nydelig inspirasjon! tenk å trippe rundt i kjole, vindushoppe, drikke iskremkaffe og spise muffins... herlighet! Men, her blåser det snø og jeg blir nok å vente enda ei stund : ) Går greit det også altså, for nå kan jeg sitte inne med god samvittighet :-P

    Vasen du spurte meg om (http://whippetliv.blogspot.com/2012/03/this-is-whippethjemmet.html), er fra Kremmerhuset. kun 329,- og et ekte hurra-kjøp for min del : )) En god del butikker har den fortsatt igjen ; ) Beklager sent svar!

    Ha en fin tirsdag, <3
    Klem fra Silje.

    SvarSlett
  5. wow, so pretty pictures that you have chosen. i love mint, its just my favorite color of all time :))
    enjoy your day, svenja

    SvarSlett
  6. så nydelig! elsker fargene :D

    SvarSlett
  7. Nydelige farger, fantastisk på denne vakre årstiden. Og bloggen din er så fin! Stikk gjerne innom min på likesnloves.wordpress.com :)

    SvarSlett

Takk for at du har lyst til å legge igjen en kommentar! Jeg blir så utrolig glad hver gang!*smil*