torsdag 3. november 2011

Utfordring: Vis meg ditt selvportrett!

Bilder: Lidyll photo
...da jeg startet blogge, tenkte jeg:
" Jeg skal ikke ha bilder av meg selv og fullt navn på bloggen ihvertfall!"

...men etterhvert som bloggetreffene har tiltatt, er det plutselig bilder både her og der. Faktisk er det ikke så ille, så nå bestemte jeg meg for å si:

"Hei! Dette er meg!"

...Tør du vise meg ditt selvportrett?
Ja, gjør det! 
...og heng det på med en link under i innlegget her!
Klem klem

PS!
...og husk! Hvordan du lager ditt selvportrett er helt opp til deg! Har du lyst til å vise ansikt, eller har du kanskje lyst til å vise en del? Bestem selv hvor tøff du er, men heng deg på!

PS!PS! Jeg fant akkurat ut at det skal være utfordring på selvportrett inne på den flotte fotobloggen Øyeblikk også! Kanskje dere kunne tenke dere å delta hos oss begge!Konkurransen åpner 15 november inne hos øyeblikk, og min varer frem til da. Delta!*smile*

post signature



40 kommentarer:

  1. wow, dette var en dristig utfordring! tjihi;)))
    men jeg liker den! er kjempespent på hvem som henger seg med.
    du er bare utrolig vakker Live!
    jeg skal teste selvutløseren jeg også;)
    klem til fine deg!

    SvarSlett
  2. Hi Lidyll, You are sooo pretty! I like your nail polish too! xox!

    SvarSlett
  3. …ha en super duper tur da!!
    gleder meg til bilder fra turen når du kommer hjem:)
    KLEM

    SvarSlett
  4. Riktig vakker du,selvutløser ja...den har jeg ikke prøvd ennu:)
    ha en fin kveld

    SvarSlett
  5. Så fin du er da! Jeg tror ikke jeg henger meg på utfordringa ;)

    SvarSlett
  6. Såå fine bilder av deg, vakre du!! Skal prøve å få knipset og slengt meg på jeg også. Er jo ikke helt anonym lenger. :)

    SvarSlett
  7. Søta! Og flink til å finne på utfordringer er du jammen også :)
    Har ikke tatt et bilde av meg selv på eviiigheter så kanskje på tide nå da? ;)

    Klem og en FIN torsdag til deg!
    Snart helg!
    Signe

    SvarSlett
  8. Så tøfft og bra gjort!
    Jeg kastet meg på, jeg :)

    SvarSlett
  9. Tenkte akkurat det samme som deg!! Men hittil har hele 3 bilder av meg selv i ulike innlegg..! Man føler seg fort `stuevarm` her i Bloglandia...;)
    Så vakker du er!
    Skal se om jeg tør hive meg på utfordringen...

    Klem fra meg og Leon i Nord:)

    SvarSlett
  10. Egentligen är jag inte någont särskilt hemlig person, men jag har nog bloggat för kort för att våga än.... Men kanske i framtiden och då ska du få veta och se, det lovar jag :)
    Kramar Kicki (Kicki är inte påhittat iallafall)

    SvarSlett
  11. Vakre deg - nydelige bilder!

    Jeg må slenge meg på utfordringen.... Har bare så hektiske dager så sofaen frister mer når jeg kommer hjem... hihi...
    Men, denne gangen skal jeg også være med!!
    :)

    Klem til deg, vakre!
    <3

    SvarSlett
  12. Koselig utfordring :) kanskje det dukker opp bilde av meg også ;)klem Tove

    SvarSlett
  13. Stilig utfordring, liker.
    knallfine bilder av deg:).
    Klem hilde

    SvarSlett
  14. Da er jeg med på utfordringen! Så fine bilder av deg, morsomt å få litt fjes på bloggen :D Ha en flott flott kveld :)

    SvarSlett
  15. Kul utfordring! :=) Får se om jeg henger meg på...

    SvarSlett
  16. Hehe, tenkte akkurat det samme som deg ang anonymitet da jeg startet å blogge. Men det ble jo umulig etter hvert:)
    Får se om jeg blir med på denne utfordringen, har jo et kamera som ikke fungerer, og så er jeg veldig dårlig til å ta bilder av meg selv:)
    Morro å se andre fjes da!
    Klem E

    SvarSlett
  17. Dette må bli den skumleste utfordringen til no! Får sjå om eg ikkje våger meg med ;)
    Nydelig bilde av deg ivertfall!

    Ha ein super dag!
    Klem Helene

    SvarSlett
  18. Så artig! Og for et fint bilde av deg :-) Men vet ikke om jeg tør å legge ut et så stort bilde...skummelt. Vi får se.
    Fin kveld til deg :-)
    Klem

    SvarSlett
  19. Så pen du er!
    Kul utfordring, og jeg har lyst å henge meg på..-må tenke litt på bilde først, bare (hvor mye jeg skal tørre å vise;)

    SvarSlett
  20. Takk for kjempekoselig kommentar på bloggen min, Lidyll :O)
    særlig morsomt når man er en fersking.... Husket ikke det, men det var visst til deg min søster i Vilmers hus sendte de fine retro kommodeknottene til. Morsomt!
    Artig utfordring med selvportrett, skal prøve å få det til i morgen kanskje. Nydelige bilder av deg!!!!
    Klem fra Nina

    SvarSlett
  21. Morro utfordring! Kansjke jeg viser enda mer enn fjeset hihi ;)
    Ha en knallbra helg!

    SvarSlett
  22. Fine deg da! Skal slenge meg med etterhvert, både hos øyeblikk og her hos deg :) *♥*

    SvarSlett
  23. Flotte bilder av deg! Slang meg på jeg og, med et noe dårlig kamera riktignok, men men.. Ha en god helg! Hilsen Henriette! :)

    SvarSlett
  24. viste tilfeldigvis frem et bilde av meg selv på bloggen "så lell" i dag, og da kan jeg jo liksågodt slenge meg med her og ;)
    synes det er kjekt å ha et ansikt å henge navnene på ;)

    SvarSlett
  25. Vakker du er!

    Fabelaktig fredagskveld til dere! Her blir det kylling-enchiladas og ett glass vin i sofaen. Mannen rakk hjem før jeg sovnet i dag. Så nå skal tven av og vi skal bare prate og kose oss.

    Smil og klem

    SvarSlett
  26. Så fine bilder av deg! <3
    :) Slenger meg på med noen bilder fra et tidligere blogg innlegg.

    Klem!

    SvarSlett
  27. Jeg turte visst å bli med!
    Dette er jo bare moro :o)

    Ønsker deg en GOD helg <3

    klem

    SvarSlett
  28. Så gøy at noen tar dette initiativet! Selv har jeg aldri blogget anonymt, og har trives godt med det. Denne helgen har jeg, som etterfølger av nettopp å blogge åpent, fått vise et tabubelagt tema ansikt i avisen. Jeg delte historien og følelsene mine under en tung svnagerskapsdepresjon på bloggen, og denne helgen fikk alemnheten også høre vår historie. dvs alle de som ikke leser min lille blogg... Mvh SjefsHøna

    SvarSlett
  29. Artig utfordring - jeg er med ;)

    Ha en fin kveld,
    Klem Jatte :)

    SvarSlett
  30. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  31. Hei! Jeg har tatt utfrodringen din, men jeg oppstår som en tegneseriefig. he he. Jeg får prøve igjen, tror jeg har litt tekniske problemer med å vise mitt sanne jeg. Mvh Stilleben

    SvarSlett
  32. Kule, tøffe damer..fine alle sammen!
    Jeg er visst ikke helt klar til å kikke fram og ut ennå... ;-)

    SvarSlett
  33. Flotte damer - jeg også hiver meg på - ikke så stor trafikk på bloggen min, så føler ikke det er så farlig. Fin blogg du har!

    Kjersti

    SvarSlett
  34. Da slang jeg meg med jeg også ;-)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  35. Jeg ble for sen gitt, sånn kan det gå når man er treg. Kult at så mange har hevet seg med. Liker utfordingene dine.

    SvarSlett
  36. Herregud, når jeg endelig klarer å få somlet meg til å tatt et bilde av meg selv så er jeg for sen! Du snakker om somlepave!
    Jaja, rekker i alle fall å slenge meg med hos Øyeblikk :)

    Klem og en fin onsdagskveld til deh!
    Signe

    SvarSlett
  37. Hei på deg!
    Det er alltid gøy å være med på utfordringene dine :-)
    Takk for det :-)
    Jeg har farget håret rødt sjøl, men det blei ikke noe bra. De siste månedene har frisøren min tatt seg av farginga og resultatet er jeg utrolig fornøyd med. Jeg har lyst nok hår til at jeg slipper å bleike det før jeg farger det rødt.

    Ha en strålende dag!
    Klem fra Caza

    SvarSlett

Takk for at du har lyst til å legge igjen en kommentar! Jeg blir så utrolig glad hver gang!*smil*