fredag 14. oktober 2011

Hurra igjen! Helg + ukens blogg hos boligpluss!

Bilder: Lidyll photo

...etter en uke med litt mindre flaks enn vanlig, er det nå endelig helg! Så utrolig deilig! 

I tillegg skal jeg virkelig kose meg denne helgen, og skal blandt annet en tur hjem til Skien i morgen. Der har jeg flere hyggelige planer, men på dagen skal jeg på en "blogge-event" jeg har gledet meg til en god stund nå. Hurra!*smile* 
 Noen som gjetter hva?


...og som om ikke jeg har nok å glede meg til i morgen, har jeg en kjempe flott dag i dag også! For gjett hvem som er ukens blogg hos boligpluss da??!! Jepp: Meg! Hurra!


Ønsker alle en flott helg!

***
Hurray!
Lucky me was choosen as the blog of the week by Boligpluss.
Have a happy weekend!

post signature

29 kommentarer:

  1. Gratulerer ;) sååå stas :)
    God helg til deg!

    SvarSlett
  2. Hurra! Så stas da at det kom som en fin avslutning på en ellers dum uke - og ingen jeg heller ville overlatt 'stafettpinnen' til :)

    Og jeg tipper du skal til Sukkertøy for Øyet hjemmet jeg, har sett at hun skal ha en liten happening til helga ;)

    Klem og en finfin helg til deg søte du ♥
    Signe

    SvarSlett
  3. Grattus med ukens blogg - kjempeartig!

    Og god helg til deg også! :-)

    Klem

    SvarSlett
  4. hey!!! så kult!
    ikke så rart, du har jo en lekker blogg;)
    det skal bli toppers i morgen,
    satser på jeg er i bedre form enn i dag..
    ses jammen snart!
    klem

    SvarSlett
  5. Gratulerer som ukens blogg :)
    Flinke du...
    Håper helgen blir akkurat som du håper på!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  6. Grattis grattis! nu ska jag gå in o titta där...kram

    SvarSlett
  7. Grattis,det er kjempegøy:)
    kos deg i helgen

    SvarSlett
  8. Gratulerer=) Nå skal jeg inn og titte =)
    Kos deg masse i skien i morgen;)

    Og ha en riktig god helg!
    Klem

    SvarSlett
  9. Heisan
    Grattis med å være ukas blogg i Boligpluss! Kjempegøy, må nok kjøpe bladet da.
    Jeg vet jo hvor du skal i morgen og var også bedt dit. Skulle gjerne kommet, men skal i barnebursdag i familien.
    Kos deg masse!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  10. Så stas!!! Gratulerer :)

    Skal du til SkrotTor i helgen du da? ;)

    Ha en deilig helg i Skien uansett!

    Ps; give away på bloggen min om du vil være med :D

    SvarSlett
  11. Gratulerer igjen Lidyll! Snart kommer noe
    i posten til deg !

    Klem Unn :)

    SvarSlett
  12. Grattis som ukens blogg. Så moro! :) Kos deg på bloggetreff i Skien. Regner med det blir bilder? :)

    Ha en fin helg uten knall og fall!

    SvarSlett
  13. Gratulerer så mye med det ene og det andre! GØY!!:)
    Kos deg hos Ida Susanne! Blir sikkert helt toppers!;)
    Klem, Janni
    Duse Pasteller

    SvarSlett
  14. hei hallo du søte ulykkesfugl...
    men grattis med ukas blogg - HURRA! så gøy!
    & kos dere masse masse på bloggtreff i morgen
    & resten av helgen!
    *smil&klem

    SvarSlett
  15. Gratulerer så mye med ukens blogg, det er veldig fortjent synes jeg :) Bloggen din er heelt nydelig!
    Håper helgen blir flott,
    Klem Elisabeth

    SvarSlett
  16. Hipp hurra for deg! Ikke så rart at du er ukens blogg, for bloggen din er knall :D Jeg finner SÅ mye inspirasjon og glede her : )) Helt fantastisk!

    Må du kose deg masse i Skien og på bloggtreff : )) Dere får det nok utrolig kjekt, vet jeg <3 Godt med slike morsomheter i helgene når hverdagene har gått litt skeis.

    Stor klem fra Silje <3

    ...og igjen: Hipp hurra for deg!

    SvarSlett
  17. Hipp hurra og gratulerer så masse med ukas blogg-sånn stas-skikkelig gøy ønsker deg en fin helgklem fra Vera

    SvarSlett
  18. GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS! Och i en av mina favorittidningar dessutom. Tack gulliga du för fin hälsning hos mig. Värmde gott i hjärtat! Kramar Kicki

    SvarSlett
  19. HURRA! Såå gøy! Vel fortjent!

    Nyt lørdagen!
    Klem

    SvarSlett
  20. Så gøy! :D God helg! Måtte den bli super bra, klem fra AM

    SvarSlett
  21. Hurra for deg, kjempemorro :)
    Du er FLINK!
    God kveld videre :)
    PS, stikk innom meg og les, kanskje noe for deg og?

    SvarSlett
  22. Gratulerer igjen med ukas blogg, vennen! :)
    Det var veldig hyggelig å møte deg, utrolig hyggelig jente er du!
    Stemmer absolutt for at vi tar et bloggtreff igjen, er jo så gøy!!
    Kunne skravle med likesinnede, det er jo så fint.. ;)

    Ønsker deg en suuuuper søndag!

    STOR KLEM fra Ida :)

    SvarSlett
  23. Du kan godt låne bilder :) :)

    Hihi..

    SvarSlett
  24. Heeeeey, så kult da, grattis!! :D

    SvarSlett
  25. Du forresten... Kunne du sendt meg oppskriften på dine deilige cupcakes??
    Da hadde jeg blitt kjempeglad! :)

    SvarSlett
  26. Gratulerer gratulerer - så stas. og de cupcakes-ene ser helt vidunderlige ut. Jeg ser på andre blogger masse fine bilder fra bloggetreffet i går. Jeg ble såå overlykkelig over å bli invitert og hadde jo så lyst til å treffe dere alle, men min kropp og jeg er ikke alltid på lag - men en vakker vakker dag.
    ha en strålende kveld kjære deg!

    SvarSlett
  27. Gratulerer! :) Vel fortjent! Du har en utrolig fin og inspirerende blogg!

    SvarSlett
  28. Så gøy! Gratulerer så mye!

    Ønsker deg en glad helg!


    AW

    SvarSlett

Takk for at du har lyst til å legge igjen en kommentar! Jeg blir så utrolig glad hver gang!*smil*