mandag 28. mars 2011

Min månedlige polkadot i papirform


Denne måneden har jeg valgt meg ut gavepapir fra søstrene Grene som min månedlige polkadot, fordi jeg bruker dette papiret i både gaveinnpakking og andre prosjekter her hjemme.

Bilder: Lidyll photo
 Et av prosjektene jeg ofte velger dette papiret til er å pakke inn gamle skoesker og lignende, slik at disse blir mer dekorative. Eskene bruker jeg til oppbevaring av allt fra hobbyting, til belter og servietter. Eskene er vel så fine plassert i åpne hyller som i lukkede skap. Jeg merker mine med hva disse inneholder, slik at det blir lett å finne frem til det du leter etter.

Enkelt og dekorativt, ikke sant? *smile*

***
My monthly polkadot this month is this wrapping paper with polkadot pattern. I got mine from Søstrene Grene, and use it to wrap gifts and old shoeboxes. The wrapped boxes, I use for storage of napkins, belts, ribbons and so on. decorative, right?

post signature

18 kommentarer:

  1. *digger*

    ...Hurra for deg
    & Hurra for Søstrene Grene som har så vanvittig masse fint til en super billig penge!!!
    *LIKER*

    ...Liker ideen med å kle om skoesker ol.. Bedre å skjule rotet på den måten :)

    Koselig at du har hatt en fin helg i byen "vår" hihihi :)

    Go'klem fra Ida Susanne

    SvarSlett
  2. Hei hei!
    Håper du har hatt det fint på helgetur!
    Har savnet deg vet du..hi hi;-)
    Lekre esker, og det gjør seg med fin oppbevaring.
    Så gjennomført liksom.
    Ha en fin Mandagskveld

    SvarSlett
  3. Mye gøyere å gi bort gaver pakket inn med omhu og flid! Fint blir det som du forteller, skoesket trukket i polkadott papir på hylla :)

    SvarSlett
  4. Heeelt nydelig polkadotting! :)

    SvarSlett
  5. Herlige farger og smart ide til lekker oppbevaringskasser. Har et par skoesker liggende....takk for ide.
    Kos kveld
    Randi

    SvarSlett
  6. Herlig! Du tar superfine bilder asså!!!

    SvarSlett
  7. Ja, väldigt enkelt och väldigt, väldigt fint!! Jag är helt inne på lila just nu så dina papper föll mig helt i smaken. :-)

    SvarSlett
  8. Heisan!
    Så fine lillaprikkete bokser! Jeg elsker lilla og jeg elsker prikker, så da likte jeg boksene dine veldig godt med andre ord.
    Fin kveld til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  9. Hei! Lilla er en nydelig farge og spesielt med prikker.. hehe. Smart å kle skoesker med papir, lurt tips=)) Har forskjellige prosjekter gående nå, bl.a en lyslilla krydderhylle til barnerommet. Bilder kommer.. Håper du hadde en fin utenbystur og kos deg videre med mandagskvelden

    SvarSlett
  10. Kjempefint jo! Det skal jeg huske den dagen jeg får ånden over meg og tenker å rydde i skokaoset mitt ;)

    Ha en finfin mandag!

    SvarSlett
  11. Sitat mannen min i dag da vi var på Åhlens og jeg så på kjøkkenhåndklær: «Må det være prikker på alt?!» Ja, det må faktisk (nesten) det :)!

    SvarSlett
  12. Så utrolig stas med så mange hyggelige kommentarer da, dere! jeg var ute et par timer, og tittet innom nå når jeg kom hjem igjen...og sannelig er dere søte gitt! Tusen takk for hyggelige kommentarer!*smile*

    SvarSlett
  13. hihi...
    "vi" er søte, fordi du er søt vi da :0)
    har samme prikke-papiret fra søstrene grene -
    å jeg digger den butikken der ja!
    ha en fortsatt fiiin kveld, min venn!
    *smil & klem*

    SvarSlett
  14. Veldig fine!! Og veldig smart!;)
    ar gjort noe av det samme selv, for lenge siden... Kanskje jeg må ut å kjøpe litt nytt gavepapir - med prikker! *knis*
    Nattaklem:)

    SvarSlett
  15. Så lurt å pakke inn skoesker i pent papir, det skal jeg gjøre. (og så har keg planer om å ta polaroidbilder av edt som er inni og klistre utenpå slik at det blir lett å finn fram i eksene!)

    SvarSlett
  16. Hei fina!
    nydelige farger! Er så glad i lys lavendel om dagen... :)

    Du, kan jeg spørre ang bildene - bruker du picasa, eller noe annet? Lurer på hvordan du får til lilla bakgrunn på ene siden av collagen..

    Ha en strålende dag!
    klem

    SvarSlett

Takk for at du har lyst til å legge igjen en kommentar! Jeg blir så utrolig glad hver gang!*smil*