søndag 15. september 2013

Botanikk


Helgen 18-20 oktober er avmerket som en viktig helg i min kalender.
Da er det nemlig tid for Interiør- & boligmessen i Bergen!

I år igjen har de utfordret oss alle til å delta i deres jakt etter årets interiørstylist, og denne gangen er temaet 

Images: Lidyll

Siden tiden løper fra meg om dagen ble det nå et lite bidrag heeeeeeelt på tampen, siden fristen for deltagelse er i dag.....*oups* 
For delta må man jo!
*blunkesmil*

Jeg elsker å ta meg en rusletur, 
plukke grønne kvister eller blomster 
og ta med hjem for å ha i interiøret.
Litt grønt gir meg så utrolig mye energi!
Hurra for botanikk!

...og hurra for Bolig-& interiørmessen i Bergen!
Jeg skal dit og gleder meg!
Skal du?

Titt gjerne inn på messebloggen for mange andre flotte bidrag

Ønsker dere alle en super søndagskveld!

***
Another contest.
This time with a botanical theme.



9 kommentarer:

  1. Fin blogg du har! Deg vil jeg følge videre.
    Ser jeg har mye bra uoppdaget i bloggverden.
    Alltid gøy å oppdage nye flinke bloggere.
    Og interiørtips sier jeg aldri nei takk til :)

    Ønsker deg en fin fin uke!

    mvh
    Ingrid

    SvarSlett
  2. Den lampen din e jo helt rå! Lenge siden sist æ har skrevet en kommentar men e stadig vekk innom dæ å nyter :)

    SvarSlett
  3. Råfint! Liker stilen din, masse lykke til :)

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder og et flott bidrag! :) Lykke til!
    KLem

    SvarSlett
  5. Å så fint! Jeg kommer meg dessverre ikke til Bergen, men satser på innholdsrike blogginnlegg fra dere som skal, så det kan føles som at jeg var der :)
    L

    SvarSlett
  6. Kjempefine bilder! Jeg gleder meg til messen!

    SvarSlett
  7. som jeg elsker disse bildene! stuen din trenger da virkelig ikke noen doktor:)
    ha en fin kveld!
    klem Cathrine

    SvarSlett
  8. Morot chose yak hair because it has a coarseness rolex daytona watches and texture that is close to a real human beard. Adding in natural hair gives it a finer texture and dior outlet allows for a believable transition from year to year. Only a few houses supply yak hair, however, and it had to be imported from Natural Fiber Technology fendi outlet in Boston to Montreal and Rome for the shoot.

    SvarSlett

Takk for at du har lyst til å legge igjen en kommentar! Jeg blir så utrolig glad hver gang!*smil*